neděle 11. května 2014

Paletka Vivo Enchaned

Příjemné ráno Všem,

dnes bych vám ráda ukázala svou paletku značky VIVO, kterou jsem okukovala delší dobu a nakonec jí dostala na vánoce pod stromeček. Přestože jsou známější především jiné dva její odstíny, konkrétně ty napodobující Naked 1 a 2, tak já si vybrala paletku barevnější v odstínu Enchaned. Ne že by se mi ty neutrálnější odstíny nelíbily, ale podobných mám dost a navíc mám ráda barvy, proto jsem zvolila takto.

Balení paletky není nic extra estetického, jen černý docela bytelný plast a praktické průhledné vrchní víčko. Jsou tak vidět odstíny a to mám ráda. Zavírání pevně drží, přesto se nemusíte bát ulomených nehtů, otevírat jde snadno. Na zadní straně najdete vyobrazené odstíny spolu s jejich názvy. Je to hezký detail. Součástí balení je, jak už bývá zvykem, nepoužitelný oboustranný pěnový aplikátor.


Paletka obsahuje celkem 12 stínů z nichž je 5 matných a 7 třpytivých. Všechny stíny jsou výborně pigmentované. Celkem mě překvapila pigmentace matných stínů, neboť právě u nich někdy bývá problém horší pigmentace. U těchto Vivo stínů to ale nehrozí, protože i matné stíny jsou super pigmentované. Třpytivé stíny jsou hezky máslové konzistence, ty matné jsou jak bývá zvykem více „suché“ pudrové, což jim ale vůbec neubírá na kráse. Ani s výdrži stínů nemám problém. S bází mi drží od ranního nanesení až do večerního odlíčení. K večeru malinko ztrácejí ze své sytosti a barevné intenzity, ale není to nic extra viditelného. Běžný „nekosmetický smrtelník“ by si toho pravděpodobně ani nevšiml.


Teď se konečně dostáváme k jednotlivým odstínům. Ty jsou dle mého dosti povedené, dají se skvěle kombinovat a můžete vytvořit jak přirozené denní líčení, tak pořádně barevnou divočinu ať již na večer či na den. Záleží na vás a vaši odvaze. Já mám barvy ráda, takže výrazné barevné líčení hrdě vynesu mezi lidi. Jak jste na tom vy? Ale dost okecávání, pojďme mrknout na ty barvy.

První horní řada ukrývá odstíny fialkové a vínové barvy. Konkrétně tyto:

Falling – matná středně vínová
Going-on  - hodně třpytivá až metalická vínová
Sorry – metalicky třpytivá fialová
Chance – matná červeno-vínová


Další řada je taková neuspořádaná barevné směska, která k sobě překvapivě dobře ladí.

Sweet – je metalická světle růžová
Demand – třpytivě zářivá modro-tyrkysová
Hold on – matná vanilková barva, skvělá pod obočí
Truth – matná petrolejová ale více do zelena


Poslední spodní kvatro je laděno do neutrálních hnědých tónů.

Kind – třpytivá béžovo-zlatá barva
Talking – třpytivá teplá středně hnědá barva
Me Too – třpytivá trochu hruběji mletá tmavě hnědá
Fine – matná světle béžová, ideální na blendění


Co říkáte na ty barvy? Mě se tedy líbí hodně. Celkově mě paletka svou kvalitou dost překvapila. Často bývá přirovnávána k MUA paletkám a řekněme si na rovinu jsou si hodně podobné jak vzhledem, tak i kvalitou. Takže záleží jen na vás které značce dáte přednost. Mě se asi malinko více zamlouvá Vivo paletka, neboť se mi líbí to hranaté dle mého trochu „retro“ balení. Líbí se mi, že svým hranatým čtvercovým vzezřením vybočuje z řady, čímž se hlásí o vaši pozornost. A zaslouží si ji! 

Celkové hodnocení – 4/5

Značka: Vivo
Velikost: 8,4 g
Cena: cca 159 Kč - 179Kč
Dostupnost: e-shopy např. galaxieprani.czmakeupshop.cz

Po vyzkoušení této paletky se i já přidávám ke spokojeným uživatelkám a s pochvalnými reakcemi můžu jen souhlasit. Za cenu kolem 160 Kč dostanete hodně fajn paletku, která má nejen úžasné barvy, super pigmentaci, měkkou konzistenci ale i neotřelé trochu retro balení. Za mě má palec nahoru a můžu jen doporučit.

Co vy a Vivo? Znáte, jak se vám líbí?

R.

20 komentářů:

  1. vypadá moc pěkně, nejvíc se mi líbí asi hnědá řada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, na tu cenu je to pěkná a kvalitní paletka. Hnědou řadu používám ráda, ale můj úplně nejvíc používaný stín, je ten matný vanilkový. Takový by měl být v každé paletce :)

      Vymazat
  2. Já mám výrazné barvy taky ráda a klidně je nosím na den. :) Tohle mi přijde jako hezky univerzální paletka, světle i tmavé, zemité i barevné odstíny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde paletka super univerzální. A jsem ráda, že nejsem sama kdo se nebojí barev i na běžný pracovní den ;-)

      Vymazat
  3. Ráda bych vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem o nich přemýšlela, hlavně tedy o odstínech Dreamy. Ale když vidím, že tady jsou takové krásné neutrální i barevné, tak už asi mám favorita! :) Navíc moc hezké fotky, přesně takovéhle přehledné zobrazení jsem hledala :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu fotek. Jinak jsem moc ráda, že jsem ti pomohla najít favorita :)

      Vymazat
  5. Mně se tahle paletka brevně moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Barvičky jsou vážně úžasné, jak výrazné, tak i nenápadné. Navíc se krásně kombinují.

      Vymazat
  6. páni, ta paletka vypadá vážně super! barevné stíny nemám moc ráda, ale tyhle jsou vážně krásné :))

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka nevypadá vůbec špatně, mě se naopak líbí kulatý design od MUA :D využila jsem akce na poštovné a objednala jsem si Undress a Glamour days paletky. Řekla bych, že tahle je takovou kombinací těchto dvou- od všeho trochu:) jinak by mě zajímalo, jakou používáš bázi? Poohlížím se po nějaké, která splní účel a přitom mě nezrujnuje:) Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glamour Days od Mua mám taky a jsem spokojená. Pokud chceš levnější bázi, tak ti určitě můžu doporučit tu od Elfu, za 39 Kč lepší neseženeš. Stíny mi na ní drží celý den. Já momentálně používám bázi Artdeco, která je fajn. Stíny rovněž drží celý den, lehce zintenzivní barvu stínů ale je v kalíšku a mě to nabírání prstem moc nevyhovuje. Víc bází zatím vyzkoušeno nemám, ale mrkni na článek od Maru Souboj bází kde porovnávala báze. Třeba ti pomůže.

      Vymazat
  8. Na Vivo jsem koukala delší dobu, ale nějak jsem se bála objednat. Takže děkuju tobě za tento článek, paletka vypadá skvěle a já si ji asi pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, pokud jsem alespoň trošku pomohla v rozhodování, tak jsem velice ráda :)

      Vymazat
  9. Teda, tuhle značku vůbec neznám, ale paletka vypadá kráásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě jsem ráda, že jsem ti představila něco nového :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Na VIVO mám zálusk už hoodně dlouho a tohle byla myslím poslední kapka! :) Ty barvy vypadají vážně úžasně...
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvičky jsou vážně skvostné, věřím, že pokud si paletky pořídíš, tak ti bude dělat radost :)

      Vymazat