úterý 8. července 2014

Vyhlášení výherce narozeninové giveaway o Benefit Sugarlicious kit

Krásné slunečné úterý,

dnešní den je ve znamení vyhlášení výherce naší narozeninové giveaway. Soutěže o krásný Benefit Sugarlicious kit se Vás zúčastnilo neskutečných 93!  A všem zúčastněným moc děkujeme!




Teď nám nezbývá než odhalit správnou odpověď na soutěžní otázku, která zněla: „Kolik kusů dekorativní kosmetiky vlastníme?“ (odpověď zahrnuje součet množství dekorativky nás obou, ale do součtu se nezapočítávaly laky na nehty)

Správná odpověď zní 337 kusů. Pokud by vás to zajímalo tak větší sbírku má Maru a to celkem 178 kousků dekorativní kosmetiky. Má sbírka je o něco skromnější a čítá "pouze" 159 kousků. Protože správné číslo nikdo z komentujících netrefil, cena náleží té z Vás, která se finálnímu součtu přiblížila nejvíce. S tipem 335 kusů dekorativky byla nejblíž realitě Nicca se svým komentářem č. 46 Tímto Nicce gratulujeme výhře a dále ji budeme kontaktovat emailem




Doufáme, že Vy ostatní, které jste nevyhrály nejste moc smutné a budete si aspoň užívat sluníčka a hezkého počasí, které teď venku vládne. Velice si vážíme jak stálých tak i nových čtenářů a proto doufáme, že se vám bude u nás líbit a budete se zde rády vracet. Takže velké díky patří především Vám!

Hezký den

M&R

6 komentářů:

  1. Jééé, ani nevíte jakou mám radost, tomu se nedá věřit že jsem opravdu tipla nejbližší počet.. wow!!! :D Z výhry mám neskutečnou radost, je to vlastně poprvé co jsem nějakou giveaway sdílela, jak moc se mi výhra líbila.. :3 Děkujiii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nás velice těší a máme radost i za tebe :) Pořádně si výhru užij ;-)

      Vymazat
  2. Tak to jsem vás přecenila :D měla jsem se krotit, no i když teda nesmírně závidím výhru, tak ji samozřejmě výherkyni moc přeji a blahopřeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda jo :D Vůbec jsme tak vysoké tipy nečekaly, ale neboj nebyla jsi v tom sama :)

      Vymazat