středa 27. srpna 2014

Staňte se Hollywoodskou hvězdou s BH Cosmetics

Krásné ráno,

dnešní článek se ponese ve znamení letních zářivých barviček, které se ukrývají v paletce BH Hollywood americké značky BH cosmetics. Tato kosmetická značka sice u nás není moc známá, především díky špatné dostupnosti, přesto si pozornost jistě zaslouží. Mě na tuto značku nalákala Maru, která si pořídila paletku 120 očních stínů o níž jste si mohly přečíst zde. Proto když jsem na VotočVohoz narazila na zcela novou paletku BH Hollywood, tak jsem ani moc neváhala a již ji měla na cestě.

Jak jsem již zmínila, tak paletka nese název BH Hollywood a jedná se o speciální edici. Balení paletky je z tvrdého odolného kartonu, který má tři odklápěcí části z nichž dva jsou na magnet. Magnet je dost pevný, takže otvírání nejde úplně snadno, ale zase na druhou stranu nehrozí nežádoucí otevření. Po odklopení prvních dvou protilehlých částí se dostanete do paletky, která ukrývá po obou stranách 8 očních stínů. Uprostřed je pak ještě jeden kartonový kryt, pod kterým jsou ukryty 3 tvářenky a 1 rozjasnovač. Navíc v tom prostředním odklápěcím kartonu je vloženo malé praktické zrcátko. Musím říct, že balení se mi velice líbí, neboť je kompaktní, skladné, ale přitom ukrývá tolik různých produktů. Taky fialová barva a potisk na přední části paletky je velice hezký, líbivý a koresponduje s název paletky, neboť ukazuje typickou hollywoodskou ulici se semafory a palmami. Za mě tedy super.

Celkem 16 očních stínů se nese ve výrazných a zářivých barvách ideální na léto či nějaké to experimentování. Moc neutrálních barev zde nečekejte. Najdete tu barvy od žluté, zelené, modré, fialové přes odstíny růžové, červené až po stříbrnou a černou barvu. Takže tedy téměř kompletní barevná škála. Polovina stínů je se saténovým či třpytivým finnishem, druhá půlka je matná.


Pigmentace stínů je celkově dobrá, ale bohužel se dost liší u jednotlivých odstínů. Matné stíny jsou tradičně trošku hůře pigmentované. Ovšem některé matné barvy jsou pigmentované lépe jiné hůře. Hůře na tom je např. neonově oranžová, žlutá a zelená. Taky matná černá na tom není zrovna nejlépe. Za to barvy se třpytem, shimmerem a leskem jsou na tom s pigmentací a sytostí barev výborně. Konzistenčně jsou matné barvy víc suché, pudrové tudíž také více práší, kdežto ostatní barvou jsou měkčí, jemnější (nikoli „máslové) přesto taky trochu práší. Ovšem mě práší i Sleek stíny, takže toto mi nijak nevadí. Té prašnosti si všimnete jen v paletce, že by vám stíny opadávala při líčení pod oči se bát nemusíte. Jinak musím říct, že se mi se stíny pracuje dobře. Hezky chytají na štětec, vzájemně se do sebe hezky blendí aniž by se jejich barevná intenzita vytrácela. Na bázi mi pak drží bez sebemenšího poškození celý den.




Tvářenky, které se ukrývají v prostřední největší části paletky jsou celkem čtyři. Nebo tedy spíše tři a jeden rozjasňovač. Všechny jsou skvěle pigmentované, jemně mleté a oproti stínům nejsou vůbec prašné. Co se týče barev, tak vlevo nahoře je zářivá růžová s množstvím stříbrných třpyteček. Takhle v tvářence jich je opravdu dost, ale na obličej se jich moc nepřenese, takže se nemusíte obávat, že skočíte jako disco koule. Hned vedle ní je světlá barbie růžová s jemným leskem. Přestože vypadá dost světle tak i na mé tmavší pokožce je dobře viditelná. Pod ní je hnědo-broskvová tvářenka, která je matná. Původně jsem myslela, že se jedná o bronzer, ovšem po vyzkoušení jsem usoudila, že tomu tak není. Podtón je velice teplý, jde do oranžové-broskvové barvy, takže na kontrování to vážně není. Ovšem i přesto vypadá na tváři báječně, je to můj velmi oblíbený odstín. Poslední je studený bílo-stříbrný rozjasnovač. Všechny čtyři barvy jsou tedy hezky intenzivní, na tváři mi drží celý den bez toho aby se vytrácely. Tvářenky mě tedy velice mile překvapily a jejich používání jsem si oblíbila, neboť vím, že se na ně můžu spolehnout. Navíc to jsou barvy, které ve svém tvářenkovém arzenálu nemám a to je vždy velké plus.


Celkové hodnocení – 4/5

Značka: BH Cosmetics
Hmotnost: ?
Cena: 299 Kč
Dostupnost: např. balnya.cz 

Musím říct, že jsem si paletku dost oblíbila a rozhodně mě nezklamala. Sice pigmentace některých stínů by mohla být lepší, prašnost menší ale i tak jsem ve výsledku spokojená. Má krásnou škálu barev s nejrůznějšími efekty, dobře se ní pracuje a intenzita barev drží celý den. Navíc má neotřelé papírové balení, které je super skladné, praktické a ideální na cestování. Myslím si, že za cenu kolem tří stovek ani nemůžete chtít víc. Takže pokud jste milovnice výrazných barev, tak říkám směle do ní.

Líbí se vám paletka? Máte zkušenost s BH Cosmetics?


Radu 

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Že jo? Odstíny jsou vážně parádní, stejně jako skvostný obal paletky :)

      Vymazat
  2. Ty odstíny teda vypadají fantasticky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen vypadají, jsou fantastické :D Takto barevná a zářivá paletka mi ve sbírce chyběla :)

      Vymazat
  3. Od BH mám ich paletku s 10 lícenkami a som veľmi spokojná. Aj keď nad tým tak premýšľam, mala by som ju používať častejšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jejich paletkové tvářenky se mi taky líbí, doufám, že si jí časem pořídím :)

      Vymazat
  4. Odstíny jsou krásné a i celá paletka, jen na mě divočina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, odstíny jsou dost výrazné a divoké. Věřím, že to není barevně paletka pro všechny, ovšem milovnice barev si přijdou na své :)

      Vymazat
  5. Balenie je teda krásne, ale aj tiene sú zaujímavé. Najviac ma zaujal ten výrazný jabĺčkovo zelený, len škoda, že práve on je po nanesení celkom nevýrazný. Na takéto tiene však človek len tak ľahko nenarazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stín je krásný, bohužel ta pigmentace je slabší. Ale když jsem ho dávala na podklad z bílé tužky, tak krásně vynikl a z jablíčkové byla rázem skoro zelená neonka. Fakt krásná barva :)

      Vymazat
  6. Velmi pekná recenzia, paleta sa mi páči, len neviem či by som dokázala využiť takéto farby tienov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. To chápu, já občas má problém zakombinovat do líčení především ty červené odstíny, ale zase na podzim je nosím ráda. Tak snad pro ně využití najdu :)

      Vymazat
  7. O této kosmetické značce myslím slyším poprvé :) z paletky mě zaujaly tvářenky, jinak ta skladba barev na oči se mi zase až tak nelíbí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka u nás není moc rozšířená, což je škoda, protože si pozornost jistě zaslouží. No skladba stínů je taková dost divoká a může vypadat až chaoticky, to je pravda. Ale mě docela sedí. Sice bych ocenila alespoň jeden neutrální stín na blendění, ale nemůžu mít všechno. Tvářenky mě dost překvapily, jsou fakt super :)

      Vymazat
  8. ještě, že mám velikou stopku nakupovat :D

    OdpovědětVymazat