neděle 10. května 2015

Dotek slunce z drogérie, nejen pro světlé a nebarvené vlasy s Loréal Sunkiss Jelly

Ahoj holky,

je to už nějaký týden co jsme byly na představení zesvětlujícího gelu Sunkiss Jelly zn. L´Oréal. Od té doby tuto vlasovou novinku řádně testujeme a právě nadešel čas se s vámi podělit o její recenzi. Pokud vám představení této novinky uniklo, tak jen zopakuji, že se jedná o postupně zesvětlující gel, který vlasy jemně zesvětlí. Ty pak budou vypadat jako sluncem políbené, tedy jako přirozeně zesvětlené, vyšisované od sluníčka. Je to vlastně takový měsíc slunce v jedné tubě, nebo minimálně to hlásá etiketa. A po vyzkoušení s tím musíme rozhodně souhlasit.


Gel je dostupný pro tři různé odstíny vlasů, od světlé blond až po světle hnědou. Určený je především na vlasy nebarvené, ale jak jsme se obě přesvědčily tak výborně funguje i na vlasy barvené. Abych vás navnadila, tak hned na úvod prozradím, že i mé tmavě čokoládové vlasy gel zesvětlil o několik odstínů. Pokud jste zvědavé na výsledek, tak rozhodně čtěte dál.


Prvně ale musím vyzdvihnout skvostný obal produktu. Letní růžovo-žluté zabarvení je rozhodně trefou do černého. Je veselé, letní a určitě upoutá pozornost. Dále je na balení fajn, že stojí na vršku, takže je gel vždy připraven k použití. Je průhledné lehké gelové konzistence, díky čemuž se do vlasů jednoduše vpracovává. Určitě vás okouzlí vůně gelu, která je jemně květinová šmrncnutá s vůní profi kadeřnických produktů. Osobně mi dost evokuje léto.


Aplikace gelu je velice jednoduchá a záleží jen na vás za jej aplikujete na celé vlasy či jen vybrané pramínky. Vždy se ale nanáší na suché vlasy a v takovém množství, aby jste je měly po nanesení gelu vlhké. Přiznám se, že jsem s gelem nijak nešetřila a nanášela ho radši více než méně. Gel se neoplachuje, účinné složky se aktivují teplem, takže je dobré vlasy buď vyfénovat nebo nechat přirozeně uschnout na sluníčku. Gel na vlasech zasychá rychle, takže jsem radši preferovala přirozené uschnutí vlasů.


Gel má za úkol dodat vlasům přirozené postupné zesvětlení, které je dlouhotrvající. To zajišťuje obsah peroxidu. Ovšem gel již neobsahuje amoniak, proto je k vlasům šetrnější než jiné barvy či zesvětlovače. Navíc peroxidu není v produktu moc, takže ani při aplikaci nemusíte používat rukavice. Jak již bylo řečeno několikrát, gel zajišťuje postupné zesvětlení vlasů.  Proto nemůžete hned po první aplikaci čekat, že nějaké razantní zesvětlení. Avšak s narůstajícími aplikacemi vlasy postupně světlají. Díky tomu si můžete krásně korigovat jakého odstínu či zesvětlení chcete dosáhnout.


Tak a pojďme k té pro vás určitě zajímavější části a to jsou účinky a především ukázka přímo v akci na vlasech. Před aplikaci byla moje barva tmavší čokoládová. Barvená asi před dvěmi měsíci. Sice se všude uvádí, že na barvené vlasy není gel určený a nemůžou vám zaručit viditelné výsledky, ale to mi nezabránilo gel vyzkoušet na vlastní kůži. Gel jsem nanášela na celé vlasy nikoli jen vybrané pramínky. Po první aplikaci jsem si žádného rozdílu nevšimla, což je pochopitelné. Sama jsem čekala, že budu muset gel nanést několikrát abych viděla nějaký výsledek. O to více jsem byla překvapená, že hned po druhé aplikaci jsem viděla nepatrný rozdíl. Sice jsem ho viděla jen já, ale byl tam. Gel jsem nanášela na vlasy pravidelně ob den. Po třetí aplikaci byl rozdíl již dost viditelný, řekla bych, že o stupeň byly moje vlasy světlejší. Po asi šesté aplikaci mám vlasy o dost světlejší než na začátku. Zesvětlení si všímá už i okolí. Řekla bych, že klidně o ty dva stupně by to mohlo být. Vůbec jsem tak rychlý a viditelný účinek nečekala. V reálu a především na sluníčku je efekt vidět mnohem více než na fotkách, ale i tak myslím, že je rozdíl dost vidět. Za mě fakt paráda.


Gel testovala i Maru, která má vlasy rovněž barvené a odstín bych nazvala medová blond. U ní byl jemný efekt vidět již po prvním použití. S dalšími aplikacemi bylo zesvětlení čím dál patrnější a dost viditelné. Zase podle mě šlo několik odstínů dolů viz. foto.


Co se týče dalších účinků na vlasy, tak se nemusíte bát, že by je gel nějak ničil. Trošičku je sice vysuší, to je pravda, ale to spraví následná péče. Ovšem musím dodat, že mám vlasy zdravé a pevné. Pokud máte vlasy sušší, křehké a náchylné k lámání, tak je pochopitelné, že se gel na kvalitě vlasů projeví. Celkově ale mám pocit, že vlasy viditelně neničí a na jejich kvalitě se používání nijak neprojevilo. To se ale bude odvíjet od vaši kvality vlasů. Pokud vás zajímá spotřeba gelu, tak mi tuba vydržela asi 6-7 použití. Používala jsem je teda vždy na celou délku vlasů, která je momentálně něco nad prsa. Ještě dodám, že gelu je 100 ml a v akci se dá sehnat už kolem stovky. 

Nás si gel maximálně získal a pokud si chcete před létem vlasy zesvětlit tak radíme směle do něj. Účinek je zaručený, ať již máte vlasy barvené či nikoliv, světlé nebo tmavé. 

Co na tento zesvětlující gel říkáte? Zkoušely jste už? Nebo o něm uvažujete? 

Radu

29 komentářů:

  1. Sice si vlasy nebarvím, ale tohle vypadá skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/dobarvilo-se-barvit-se-bude.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel je úžasný, nečekala jsem, že si ho tak oblíbím :)

      Vymazat
  2. Vypada to moc dobre, ja mam ted take dost tmave vlasy a uvazuji, ze bych si na leto dala nejakou svetlejsi barvu, ale o zesvetlovani jsem nepremyslela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš tmavé vlasy, tak ti světlá barva stejně nechytne, proto by bylo zesvětlení rozhodně lepší a myslím si, že i účinnější metoda. Však vyzkoušej, myslím, že budeš příjemně překvapena.

      Vymazat
  3. Gel mě zaujal hned, jak se na blozích začaly objevovat fotky z akce představení gelu. Ale protože mám na vlasech už několik přelivů, které se nevymyly úplně, řekla jsem si, že gel není nic pro mě. Ale po přečtení článku rozhodně musím naklusat do drogerie a gel si koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě gel zaujal. Taky jsem moc jeho účinkům nevěřila, hlavně z důvodu barvených a především tmavším vlasů, proto jsem byla z výsledného efektu nadšená. Gel určitě vyzkoušej, mi se osvědčil na výbornou. Dokonce zvažuji koupi dalšího balení :D

      Vymazat
  4. Tak tohle je bomba , okamžitě běžím do drogerky, mám hodně tmavou a chtěla jsem zesvětlovat , ale bála jsem se zničení vlasů, teď už ne, moc díky za článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, jsem jedině ráda pokud někomu pomohl při rozhodování. Pokud nemáš vlasy zničené, tak by ti je gel neměl poničit.

      Vymazat
  5. Vypadá to super, asi ozkouším :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je druhá recenze, kterou čtu na tento produkt a zatím je to jen samá chvála. To změna je úžasná a mě tento zázrak zaujal ještě více, takže si ho asi koupím :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochvalnou recenzi si gel rozhodně zaslouží, je to úžasný výrobek. Taky si asi pořídím druhou tubu :D Efekt se mi fakt líbí.

      Vymazat
  7. AJ mňa zaujal :-) mám tmavé vlasy, tak možno z nich vykúzli Ombré :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ombre s použitím tohoto gelu bude určitě vypadat skvěle. Rozhodně bude více přirozené a šetrné k vlasům, než jeho klasický způsob odbarvování.

      Vymazat
  8. Mam ho stale v koupelne, jsem hrozna...ale pujdu do toho, vlasy mam nebarvene pres pul roku tak to bude
    asi zmena, jak tak koukam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, změnu čekej fakt velkou. Sama jsem čuměla, jak výrazného zesvětlení jsem dosáhla :)

      Vymazat
  9. Nádherné zesvětlení! Líbí se mi, jak to působí přirozeně a není to agresivní, jak všechny jiné zesvětlovače :D Výsledek se mi moc líbí!
    Bohužel mám hrozně suché vlasy, tak je ničím trápit nebudu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efekt je opravdu velice přirozený a to se mi právě tak líbí. Agresivní není právě vůbec, kvalita vlasů se mi nezměnila. Takže paráda. Pro suché vlasy to asi nebude pravé ořechové, protože ty by asi přece jen zatížil a trochu vysušil.

      Vymazat
  10. vypadá to super, to zesvětlení se mi moc líbí :)
    http://inspirationbypett.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Musím teda říct, že to vypadá velice slibně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  12. Původně mě to nijak nezaujalo, ale postupem času si říkám, že bych to na léto moc ráda zkusila, tak uvidíme :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení to rozhodně stojí. Já jsem z výsledku upřímně nadšená :)

      Vymazat
  13. Ahoj, mám vlasy přirozené,nikdy nebarvené odstín vlasů podobný jak má Jennifer Aniston,ale chtěla sem vždy trochu světlejší/zlaté vlasy (což mám teď trochu od sluníčka) ale nechci si vlasy ničit barvením dokud nemusím, jelikož mám dlouhé a pevné. Opravdu tento přípravek vlasy nějak nepoškodí? děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podle toho jak popisuješ svou barvu vlasů, tak myslím, že ti barva chytne hezky a zesvětlí ti ji, přesně jak si přeješ (navíc si výsledný odstín můžeš korigovat podle počtu aplikací). Pokud máš vlasy zdravé a pevné, tak se většího poškození bát nemusíš. Můžeš je mít trošku sušší, ale není to nic hrozného, co by nespravila vyživující maska na vlasy. Nám to vlasy nepoškodilo, ale zaručit ti to nemůžeme.

      Vymazat
  14. Ja by som sa rada opýtala,že ktorý odtieň ste použili? Ja mam také bledšie hnedé vlasy.....mysllíte,že ten odtieň 01 bude vhodný? Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tmavé vlasy jsem použila odstín č. 01 a Maru tu prostřední variantu 02. Pokud máš hnědé vlasy a chceš dosáhnout výraznějšího zesvětlení tak bych volila 01. Pokud chceš jen mírně vyšisovat, nechceš nic drastického, tak by ti mohla vyhovovat i 02. Snad jsme ti pomohly :)

      Vymazat