sobota 28. května 2016

Levné líčení z drogerie s novinkami od značky Essence + recenze výrobků

Hezký prosluněný den děvčata,

o některých novinkách z jarního updatu kosmetiky Essence jste si už před časem mohly počíst, dneska Vám ale představím další část nového sortimentu této značky... Tentokrát bude řeč především o produktech k líčení očí a to nových jumbo tužkách 2v1 voděodolných stínech a lince a matných stínech The Velvets, které jsme dostaly k otestování. A aby ten dnešní článek nebyl taková "nuda" ukážeme si výrobky rovnou v akci - v líčení, které se celé bude nést v duchu levné značky Essence, trochu doplněné její sestrou Catrice. 


Jak vidíte už podle fotek, dnešní líčení je velmi jednoduché, ale zase musíte uznat, že výrazná zeleno-modrá linka je efektní a na jaro jako dělaná, ne? :-) 



  • pro začátek jsem místo báze pod oční stíny nanesla jumbo tužku Essence v odstínu 03 lisght me up,
  • druhým krokem bylo vykreslení očního oblouku, který jsem pomocí blending brushe zvýraznila matným růžovým stínem Essence The Velvets v odstínu 08 coral me maybe..., aby byl pohled ještě více prohlouben, stejný štětec jsem lehce namočila v bronzeru Catrice, který jsem taktéž nanesla do ohybu,
  • bronzerem jsem také zvýraznila spodní linku, 
  • na celé pohyblivé víčko jsem nanesla béžový stín Essence The Velvets v odstínu 03 smooth caramel, stejný stín jsem nanesla i pod obočí,
  • na prozáření vnitřního koutku jsem použila bílý, třpytivý stín od Catrice z řady Liquid Metal v odstínu 010 Look me in the ice,
  • teď už zbývá nakreslit jen tu linku, která je hlavním prvkem dnešního líčení, na "základ" linky jsem použila kajalovou tužku Essence v odstínu 27 Samba Green,
  • protože tužkou nešlo dostáhnout požadované intenzity, na linku jsem nanesla ještě zeleno-modrý stín taktéž od značky Catrice z řady Liquid Metal, název odstínu je 060 Petrol Pan,
  • posledním krokem bylo nanesení řasenky, jak jinak než od Essence a to zelené Lash Princess, 
  • ale aby líčení očí vyniklo, je třeba ještě zvýraznit obočí, k tomu jsem použila nový gel na obočí Essence v odstínu 01 brown

Při líčení tváře jsem také sahala po dvou výše zmíněných značkách. 


  • tvář jsem jednotila makeupem z řady Pure nude od Essence v odstínu 10 pure beige a nedostatky jsem zakryla korektorem ze strejné řady, 
  • oba produkty jsem dobře zapudrovala transparentním, fixačním pudrem Essence All about matt!,
  • kontury jsem jemně zvýraznila bronzerem od Catrice z limitky Hip trip, který byl dostupný v jednom odstínu,
  • místo tvářenky jsem použila růžový stín z líčení oční a rozjasňovač jsem naopak nahradila tím bílým třpytivým od Catrice,
  • závěrečnou tečkou je jenom nude rtěnka v odstínu 07 Natural Beauty.

Doufám, že se Vám líčení líbilo a že si jej také na jaro/léto oblíbíte, byť třeba i v jiné barevné kombinaci.


A teď už ke zmíněné recenzi. Začnu teda tím, co mne více oslovilo a to jumbo tužkama oční stíny a linky 2v1 - ty mám ve dvou odstínech - tělové 03 light me up a taupe 03 she´s got the mauve. Ty slibují nejen dlouhotrvající vzhled, ale také voděodolnost. Balení tužek je moc pěkné, líbí se mi šroubovací mechanismus a to, že se nemusí ořezávat. Ale teď k tomu, jaké jsou na očích... Upřímně řečeno, jsem jim moc šanci nedávala, většina podobných jumbo tužek se mi za chvíli slila do čárek. Tady se to ale nekoná, kde stíny nanesu, tam také zůstanou. Testovala jsem je po dobu cca 8 hodin, delší dobu teď nalíčená nebývám, ale ani se nehly. Voděodolnost jsem ve vaně netestovala, ale k odlíčení je třeba dvoufázový odličovač, micelárkou by se musely strašně dřít. Po zaschnutí jsem je z ruky dostávala odličovacím ubrouskem horko - těžko. S tužkou se pracuje velmi dobře, pěkně se nanáší i rozmazává a to ať už prstem nebo i štětcem, jde pěkně blendit a ztrácet tvrdý, nakreslený okraj. Oba odstíny jsem si velmi oblíbíla, především ve společné kombinaci, kdy taupe odstínem vykreslím celé horní víčko i spodní linku a tělovkou pouze zvýrazním vnitřní koutek. A jak jsou na tom oční stíny? Našly si ke mne cestu odstíny 03 smooth caramel a 08 coral me maybe... Musím pochválit obal a reliéf stínů, konečně už nevypadají tak lacině a drogérkově, jako dřív. Obal je bytelný a estetický. Co se týče pigmentace, ta je na matné stíny velmi pěkná. Stíny jsou matné, ale při blízkém zkoumání obsahují jemný, téměř neviditelný třpyt. Výdrž je na očích s bází nebo s výše zmíněnýma tužkama celodenní, ale bez báze jsem je nezkoušela. Jediná malá výtka je ta, že dost práší. V kombinaci s plochým štětcem to není žádná tragédie, ale s blendícím štětcem nadělá slušný nepořádek. To ale dokážu s klidem překousnout, protože jsem se zatím nesetkala se žádnými matnými stíny, které by neprášily. Za mne tedy patří těmto novinkám od Essence velká pochvala!

Líbil se Vám dnešní článek? Ocenily byste více těchto článků na téma recenze + produkt v akci?

M. 

Na závěr Vás ještě chceme pozvat na pravidelný letní výprodej kosmetiky eshopu kupkosmetiku.cz, který se bude konat dne 3. července 2016.

8 komentářů:

  1. Krásne líčenie a veľmi sa ti hodí, ja som očne tiene v ceruzke hľadala u nás v dm od essence a nenašla som ich tak neviem či ich ešte nemáme alebo čo vrr:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, jak to je u vás na Slovensku s dostupností, u nás jsem v Rossmannu viděla všechny odstíny.

      Vymazat
  2. Krásné líčení, sluší Ti:-) Těmi jumbo tužkami jsi mně potěšila, už jsem se po nich dívala, ale právě jsem jim taky moc nevěřila..ale určitě vyzkouším:-) A určitě bych byla ráda za více těchto článků, není nad to si přečíst dojmy a vidět produkt i v akci:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tužky jsem si oblíbila, pracuje se s nimi skvěle a suplují mi CT. Ty sice vydrží o kapku dýl, ale díky jednodušší aplikaci to tužkám odpustím.

      Vymazat
  3. Líčení moc pěkné! :) Líbí se mi hlavně ty jumbo tužky. Rtěnky od Essence mam v oblibě :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké líčení! :) Já jsem měla tu řasenku a bohužel jsem s ní moc spokojená nebyla :( Zato ta rtěnka se mi líbí moc! :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji použila teprve poprvé, takže názor ještě nemám.

      Vymazat