sobota 12. listopadu 2016

Rozbalujeme - objednávka z eshopu Sephora.cz

Ahoj holky,

Vy, které jste držitelky černé Sephora karty, jste určitě zaregistrovaly, že v posledním "newsletteru" je sleva platná i pro eshop a to by jsme nebyly my, abychom akci nevyužily a něco málo si pro radost neobjednaly.


Balíček jsem objednávala ve středu dopoledne, tentýž den mi přišla zpráva o jeho odeslání a ve čtvrtek jsem se už mohla kochat jeho obsahem. Nevím, jak je to s rychlostí odesílání v případě, kdy si vyberete platbu dobírkou, ale pokud zaplatíte kartou jako já, tak je balíček u Vás rychlostí blesku! A to si žádá palec nahoru!

Další věc, co se mi velmi líbí je balení - dárková krabice s obsahem objednávky je zabezpečena ještě jednou krabicí s nápisem křehké, takže jen tak nehrozí rozbití obsahu balíčku. Vše je vyvedeno v barvách Sephory, tedy v černé, bílé a červené. Balení se moc povedlo, je stylové a má punc luxusu. Pokud máte v plánu obsah objednávky darovat, stačí jen přidat červenou saténovou stuhu a máte krásný dárek. 


Jakmile nahlédnete do krabice s produkty, první, co pod hedvábným papírem najdete je hromádka vzorečků, která je opravdu bohatá. Nešetřili na nás a k objednávce přidali hned pět kousků, což je něco, co se Vám na prodejně nestane. Tam ač udělám nákup za 500 nebo 5000 dostanu vzorků vážně pomálu.

Poslední věc, kterou Vám řeknu k té "technické" části je poštovné, které je u objednávek nad 1500 Kč zdarma.

Přiznám se, že naše objednávka vznikla především z mého popodu, protože už "věky" pokukuju po paletce Natural Matte od Too Faced. Toužím po ni už vážně dlouho, ale bohužel jsem se do Prahy, kde mají stojany TF, nedostala. Takže konečně je tato krásná paletka už má! Matné stíny nosím teď nejčastěji a tahle paletka obsahuje mé oblíbené odstíny, takže se těším až s ní konečně vytvořím nějaký look.



Druhá věc od Too Faced v balíčku byl srdíčkový bronzer, který je teda ve vlastnictví Radky. Tenhle krásný bronzer s odstínu Sweet Tea není matný, je vhodný spíše na bronzování než na konturování nebo se dá použít také jako tvářenka. A jak jsem tenhle krásný bronzer uviděla naživo, zamilovala jsem se a musím jej mít taky.

Poslední dva výrobky z objednávky patří mezi naše stálice a to tekuté linky od Make up for ever s názvem Aqua Liner v odstínu 13 Noir Matt. Tyhle linky sice poputují k mé kamarádce, ale já mám doma už druhé balení. Tohle jsou za mne jediné linky, které krásně drží i ve vnitřním koutku, kde mi nedrží vážně nic. Poslední věc z balíčku je růžový beauty blender, který jsem si koupila do zásoby, protože ten můj starý si vzala do parády Emča a udělala mi do něj díry. Zatím je ještě použitelný, ale druhý v zásobě musím mít.


Už jste z eshopu Sephory objednávaly? Využily jste slevovou akci?

M.

12 komentářů:

  1. Moc pekný nákup :) Ja som zo Sephory už stihla objednať dvakrát (na druhú objednávku ešte čakám) a bola som veľmi spokojná. Presne ako píšeš, v predajni by som toľko vzoriek nikdy nedostala. Plus balenie tiež veľmi oceňujem. A keďže najbližšiu predajňu mám v Brne, budem asi často objednávať z e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som ešte neobjednávala, no asi ma holky zlákate. Toľko vzoriek u nás v Košiciach v žiadnej parfumérke nedostanete.

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Na srdíčkový bronzer se taky chystám :).
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je přímo nádherná! :) a tolik vzorečků se jinde jen tak nevidí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tu paletku som kupovala v lete na dovci a som z nej hotova :) urcote dobra investicia..a nevies ci sephora zasiela aj na Slovensko?silne pochybujem ze ano :(

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetika Too Faced je moje srdcovka. :-) Nádherný výběr produktů.

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty vyzerajú skvelo a tie vzorky! Kiež by sa aj iné eshopy inšpirovali :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem neobjednávala, ale je to jen otázka času :D Až budu něco potřebovat, udělám zase velký nákup a určitě si počkám i na nějkou slevovou akci:) A ta paletka je moc krásná!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct že ta paletka je opravdu nádherná, no, budu se po ní také muset kouknout. Líbí se mi že Sephora má u nás eshop, sice jsem ho zatím nevyužila ale třeba jednou ano.

    OdpovědětVymazat
  10. skvělé úlovky, já jsem v týdnu také objednávala, bylo to pro mě pohodlnější a v klidu jsem si vybírala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super nákup! Já se objednávat určitě chystám, spíš teď vyčkávám, až toho budu chtít víc :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo super produkty, hlavně paletka od Too Faced!

    OdpovědětVymazat