čtvrtek 5. března 2015

Pár novinek z řad kosmetiky MOJE

Hezký den děvčata,

před časem jsme našly ve schránce testovací balíček s několika novými produkty naší oblíbené značky a to kosmetiky MOJE. Tentokrát jsou novinky zaměřeny na řasy, tedy jsme měly možnost otestovat dva nové druhy řasenek a také mezi novinkami najdete něco pro pány a to konkrétně balzám na rty pro muže.

Řasenky, které jsou zařazeny mezi novinky, jsou tyto EXTRA (černo-žlutá slunečnicová), která je určená především pro dosažení objemu a prodloužení pro krátké řasy a pak řasenka ORCHIDEA (růžová s bílým potiskem orchidejí) s efektem natočení a zahuštění řas.


Řasenka EXTRA

Má velice zajímavý plastový kartáček ve tvaru hřebínku, kdy na každé straně najdete jinak dlouhé a husté štětinky. Díky tomuto inovativnímu hřebínku můžete nanášet řasenku opakovaně, do dosáhnutí požadovaného efektu, bez nežádoucího slepení řas. Konzistence řasenky je trochu sušší, proto je pro výraznější efekt třeba nanést vrstev více. Jak jsem již psala v úvodu, tak je tato řasenka speciálně určena pro krátké a řídké řasy, tedy pro mne byla jako dělaná. Ale vyhovovat bude i řasám hustším (viz foto), které dokáže hezky pročesat, dodat objem a lehce i délku. 


Efekt sice není až tak výrazný, ale opravdu řasy neslepuje, pěkně je pročeše a opravdu je prodlouží a dodá jim objem. Další výhodou je to, že se řasenka nemaže, neopadává pod oči, ale na druhou stranu se i dobře odličuje a není tak třeba oko zbytečně dřít. 


Řasenka ORCHIDEA

Tato řasenka má naopak kartáček z klasických štětinek a i tvar kartáčku je klasický, spirálkový. Řasenka hezky natočí a zahustí řasy, ovšem nijak zvlášť neprodlouží, což tedy ani neslibovala. Co se mi na řasence líbí je to, že dodá efekt velmi přirozený, řasy jsou lehoučké, jako by jste snad ani namalované řasy neměly. Konzistence řasenky mi příjde jiná než je u řasenek zvykem, je spíš gelovější a o to je celý efekt na oku přirozenější. 


Opět i u této řasenky lze barvu na oči vrstvit a řasy a přesto řasy neslepí do nepěkných chuchvalců. Ostatní benefity řasenky jsou stejné jako u druhu EXTRA, také se nemaže, neopadává a dobře se odličuje.


Ceny obou řasenek jsou 79,90 Kč za 11 ml produktu. Obě dvě se podle našeho názoru povedly, dělají řasy pěkné a přirozené a za tu příznivou cenu určitě stojí za vyzkoušení.

Řasenky jsme tedy poctivě testovaly samy, ale na otestování balzámu jsme si pozvaly na pomoc mého bráchu. A ten nám trochu dodá mužského pohledu na věc, i když mi vlastně k balzámu moc neřekl. Ono taky vypáčit z chlapa něco, co se týče kosmetiky, je nadlidský úkol. Proto nečekejte, že by chlap napsal o balzámu nějaký odstavec, on nám to shrnul v bodech, kde vypsal plusy a mínusy výrobku.

Balzám na rty pro muže


Plusy
+ chlapská černá barva obalu
+ dostatečná hydratace
+ udržel rty v dobrém stavu i na horách, ve stížených podmínkách
+ nedodá rtům nežádoucí lesk
+ drží na rtech delší dobu, zvládne pití i malé jídlo
+ příjemná cena

Mínusy
- sladká, žvýkačková parfemace
- docela rychle ubývá


Já jsem také balzám vyzkoušela, abych mohla říct, jestli můj brácha zvládl posoudit balzám objektivně. No a vlastně se vším souhlasím, akorát ta sladká vůně pro mne není překážkou, i když chápu, že chlapům by asi víc sedl mentol nebo úplně bez parfemace.


Na závěr jen dodám, že cena balzámu je 29,90 Kč a obsah balzámu je 3,8 g. 

Všechny tři výrobky, ať už řasenky nebo balzám, můžu s klidným svědomím doporučit, jedná se o kvalitní a příjemné výrobky za ještě lepší ceny.

M.

6 komentářů:

  1. Zkusím určitě obě řasenku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenky mě úplně nelákají, zato ty balzámy ano. Koukala jsem i na verze pro dámy a ty "příchutě" mě nadchly. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Môj by sa na testovanie ani nedal :) ale riasenky vyzeraju fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. o tejto kozmetike som este nepocula veru:)) ale ked som zbadala balzamy som hned zbytrila:))

    OdpovědětVymazat
  5. Od tehle znacky jsem vyzkousela jen stiny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat