čtvrtek 11. června 2015

Řasenkové novinky od Maybelline

Hezký čtvrtek holky,

určitě jste už zaregistrovaly novinky od Maybelline, které toto jaro přišly do našich drogérií. Já jsem tentokrát testovala dvě řasenky této značky a to jednu klasickou na řasy a druhou ve formě gelu na obočí.


Řasenka Maybelline Lash Sensational Mascara slibuje efekt dlouhých a plných řas. Má řasy natočit a dodat jim délku s oslnivým objemem bez slepování řas. Gel na obočí BrownDrama v odstínu Medium brown nejen že má obočí zahustit, nabarvit, ale také jej zafixuje.

Jak už víte z předešlých článků, tak moje řasy jsou bída s nouzí. Mám je řidké a krátké, a to je pak něco z takového materiálu vykouzlit hezké panenkovské řasy. Co se týče mého obočí, je to ještě snad horší než u řas. Obočí mám naprosto neviditelné, řidké a prostě strašné. Nikdy nemůžu používat jen jeden výrobek, abych dosáhla výraznějšího, ale zároveň i přirozeného obočí. Prakticky nevýjdu bez zvýrazněného obočí tužkou, potom jej ještě "dovyplním" stínem a nakonec zafixuju obočí.


A jak si oba výrobky vedly?


Řasenka má zajímavý silikonový kartáček, který je ve tvaru banánku. Hřebínek má na jedné straně delší výstupky s přiměřenýma mezerama, aby do nich řasy hezky zapadly a nebyly slepené. Tím, že je tato strana hezky klenutá, dokáže řasy hezky nadzvednout. Na druhé straně kartáčku jsou štětinky úplně miniaturní a kraťoučké, které jsou přímo skvělé na prvotní pročesání řas. Bohužel mi akorát nesedla žádná strana kartáčku na spodní řasy, protože je mám hodně krátké a jen tak se k nim štětinkama nedostanu.


Co se týče náplně, tak ta byla ze začátku dost vodnatá a tak se na řasy nabalovala velká vrstva řasenky. Teď asi po měsíci dostala řasenka tu ideální konzistenci, která mi dělá moc pěkné řasy. Ale i přesto radši vždycky kartáček otřu.

Je tu ještě pár věcí, které musím vyzdvihnout - řasenka se nedrolí, neobtiskává ani nemaže. Ona se chová trochu jako voděodolná a díky tomu je jí třeba odličovat nějakým dvoufázovým odličovačem. 


Když to shrnu, jedná se o fajn řasenku, ale bohužel to není pro mne ta "nej", kterou jsem vyzkoušela. Sedla mi, byla fajn, ale přece jen mám radši bohaté, velké klasické kartáčky, se kterýma se mi lépe pracuje.


Gel na obočí aplikujete kartáčkem podobým řasenkám, ovšem jeho vzhled je dost netradiční. Kartáček je sestaven z klasických štětinek, nikoliv ze silikonových výstupků. Co se týče tvaru, tak na kraji najdete "bochánek", který je právě k samotné aplikaci určen. 


Já jsem začala používat odstín Medium Brown, což je středně tmavá, studená hnědá se šedavým nádechem. Tato barva je pro mne, jako blondýnu naprosto ideální a vypadá na mne přirozeně. K tmavým vlasům a tmavému obočí nebude, ale pro nás světlejší typy je dle mého naprosto ideální.


Já bych si pouze s gelem nevystačila. Moje obočí opravdu potřebuje větší péči. To ale neznamená, že je gel špatný. Myslím si, že s hustým obočím dokáže doslova divy a krásně jej přibarví a zafixuje. Já jej používám následovně: po vykreslení obočí tužkou a dokreslení chybějících chloupků stínem, teprve aplikuju gel, kterým obočí pročešu a upravím do požadovaného tvaru. Gel mi chloupky oddělí a vytvoří efekt plnějšího a přirozenějšího obočí. Navíc gel obočí zafixuje a ono se přes den nikam nehne a vypadá i večer tak jako bych jej právě nanesla. 

Na závěr Vám ještě ukážu porovnání před a po nalíčení, aby bylo vidět, jak velký rozdíl po nalíčení to opravdu je.


Co se týče intenzity, kvůli focení jsem musela hodně přidat, protože na původních fotkách to vypadalo, jako bych obočí nalíčené neměla, proto se podívejte na celou fotku obličeje, jak moje nalíčené obočí působí v reálu.


Co říkáte? Bez obočí se cítím jako marťan a bez jeho nalíčení prakticky nikam nechodím. Rozdíl po nalíčení je opravdu velký a já tak aspoň můžu mezi lidi.

M.

16 komentářů:

  1. Ty jo, tak to je fakt super změna :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. obocie zvyraznovat ano, ale konkretne takto mi to pride dost neprirodzene. zvlast to napravo (cize tvoje lave) mas pri koreni nosa totalne useknute dorovna a vobec sa mi to nepaci, pardon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, já si z toho nic nedělám. Navíc jak jsem psala v článku, je obočí dost přibarvene, protože to jak si jej dělám běžně nebylo na fotce ani vidět. Jinak si myslím, že v reálu až tak špatně nevypadá. Ale kdybys mi byla schopna poradit, jak si jej zvýraznit lip. Tak sem s tou radou, budu jenom rada. Byla jsem už u několika kosmeticek na úpravu tvaru, barvení apod a vždycky to dopadlo hrozne. Tak radši volim tuto možnost.

      Vymazat
  3. Taky tu řasenku mám, ale nejsem s ní moc spokojená. Obecně mi plastové kartáčky moc nesedí, doufala jsem, že tenhle díky tvaru bude lepší (štětinkové zahnnuté mi sedí), ale mně se zkrátka řasy mezi ty plastové hroty nevlezou a výsledkem jsou slepené řasy. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky radši pracuju s klasickými kartáčky, ale kupodivu mi tahle dobře sedla, ale to bude tím, že jsou ty hroty blízko u sebe a tak mi tam ty řasy zapadnou. Pokud jsou u plastových kartáčků velké mezery, tak s nima vykouzlím tak max muší nožky.

      Vymazat
  4. Takové prohnuté kartáčky mi nevyhovují :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem takový typ kartáčku měla poprvé a hned jsem se s ním sžila. Líbí se mi, že ta zahnutá strana řasy hezky nadzvedne a natočí.

      Vymazat
  5. Ta řasenka je za mě super, zpočátku mi tolik nesedla, ale po pár použitích pecka :) A tento gel na obočí jsem zatím nezkoušela, ale rozhodně mě láká :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne to chce s každou novou řasenkou hodně trpělivosti. Většinou mi jen tak něco nesedne, tak musím zkoušet tak dlouho dokud nechytnu ten správný "grif". Gel na obočí je super, krásně ho zafixuje.

      Vymazat
  6. Já tu řasenku mám doma a jsem s ní spokojená. Na kartáček jsem si taky musela zvyknout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten obal řasenky je taky boží :-D cokoliv je růžové musím mít :-)

      Vymazat
  7. Já jsem tedy ještě v drogeriích nezaregistrovala, ale ta první řasenka se mi moc zamlouvá, má skvělý kartáček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda plastové kartáčky, tak ji určitě zkus :-)

      Vymazat
  8. Rozdíl v obočí je teda velký, takhle Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat