úterý 29. září 2015

Podzimní laky Rimmel a jednoduchý nailart s nimi

Hezké úterý holky,

letos na podzim, mne narozdíl od léta baví, jednoduché nailarty spolu s decentnějšími barvami, především jsem se opět vrátila k lakování nahých laků.

Dnešní nailart je úplně jednoduchý, ono přece jenom s malým miminkem není čas si s těmi nehty tak vyhrát jako dřív. Základem nailartu je můj podzimní oblíbenec a to Rimmel z řady Salon PRO Kate v odstínu 128 Mistify Me. Tento lak si mne velmi získal především pro jeho zajímavý tělový odstín s nádechem do šedo-béžova. Jedná se o odstín, který sedne snad všem, ať už světlé či tmavší pleti. Při tváření nailartu jsem jej doplnila druhým lakem taktéž od značky Rimmel, tentokrát lakem třpytivým z řady Glitter, v odstínu 012 Glitter Fingers. Ten obsahuje modré a stříbrné třpytky, což nejsou úplně podzimní barvy, ale k nude laku ladí perfektně. Aby toho zdobení nebylo málo, doplnila jsem oba laky ještě podzimní vodolepkou s motivem listu.



A jak jsou na tom laky s lakováním?

Světlé laky mají obvykle velký problém s krytím, ale tady se žádná zrada nekoná. Tělovka kryje už v jedné silnější vrstvě (na fotkách je jen jedna vrstva). Zato glitrový lak plně krycí není, jedná se o lak se středním krytím, je vhodný k nanášení přes jiný - barevný lak.



Lakování probíhá v pohodě, lak je opatřen hrubším štětečkem, kterým vykreslíte nehet minimem tahů. I schnutí laků je rychlé, bezproblémové. Nestává se, že by se precizně provedená manikúra zničila otlačením o vlasy, polštář či oblečení.

Vzhled nehtů je po uschnutí lesklý, efekt sice není stejný jako u laků s gelovým vzhledem, ale přesto jsou nehty krásně upravené. Glitrový lak se mi zdá méne hrubý než je běžné, díky čemuž se i lépe odlakovává. 


Co se týče výdrže laku, to je věc individuální. Bez nadlaku mi vydrží asi 4 dny, ale s kombem base a top coatu vydrží i týden. Pokud barevný lak přelakujete lakem glitrovým, vydrží vám týden i bez dalšího přelakovávání topcoatem. 

Ceny laků z řady Salon PRO Kate (12 ml) se pohybují kolem 100 Kč. Třpytkové laky z řady Glitter (8 ml) jsou levnější s cenou okolo 70 Kč.

Líbí se Vám tyto nové podzimní laky od Rimmel? Máte už nějaký doma?

M.

28 komentářů:

  1. Rimmel Salon PRO laky mám moc ráda, dobře drží a mají skvělý štěteček. Moc se mi líbí tahle tělová barvička, takové mám nejraději, protože se dobře kombinují s výraznějšími. Moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, jsou vážně kvalitní a za příjemnou cenu. Jednu dobu jsem měla čistě "nude" období, kdy jsem jiné laky nenosila. Teď v posledních měsících jsem naopak nosila samé výrazné nailarty a teď nosím zase výhradně tělovky a růžovky.

      Vymazat
  2. Odstin laku vypada pekne, ikdyz ja takove odstiny moc nevyhledavam. Skvele si to doplnila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Ten modrý lak je naozaj nádherný. Krásna kombinácia oboch lakov a ten lístok je tiež super.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi kombinace tělovky s modrou moc líbí. Je to neobvyklé, ale ladí k sobě skvěle.

      Vymazat
  4. Nádherné odstíny laků :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmel Salon pro mám veľmi rada, nádherne a dlho drží na nechtoch. Ja používam dve vrstvy ,ale keď je lak tmavý ,nejako mi jedna nikdy nestačí :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky většinou lakuju dvě vrstvy, hlavně proto, že to prodlouží výdrž. Ale někdy, když spěchám, tak lakuju jednu vrstvu.

      Vymazat
  6. Lak z řady Salon PRO Kate mám, jen v jiném odstínu, ale co se mi líbí hodně a co nemám je tenhle třpytivý lak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny odstíny Salon PRO Kate se mi líbí, chci si pořídit i další :-)

      Vymazat
  7. Rimmel laky mám moc ráda a tenhle design je krásný :) Takový podzimno-zimní, díky těm třpytkám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrou na nehtech moc nemusím, ale tenhle lak mne dostal a oblíbila jsem si ho.

      Vymazat
  8. Pěkné laky a ještě krásnější nehty. Bohužel já na lakování nehtů jsem takový matlal, prostě mi to nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu nehtů :-) Já mám manikúru a lakování jako relax, tak si s tím vždycky vyhraju :-)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Souhlasím - je elegantní, decentní a přesto zajímavý :-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí, už jsem ho nalakovala třikrát po sobě, což se u mne nestává :-)

      Vymazat
  11. Tahle kombinace vypadá vážně krásně. Nude laky mám taky moc ráda a na podzim je ráda střídám s klasickou rudou a vínovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak rudou moc nenosím, spíš teda vínové odstíny a pak taky růžovou, i když ta není zrovna podzimní barva :-)

      Vymazat
  12. Tie trblietky sú krásne :-) Ja mám tiež na nechtoch jeden trlbietkový od essence :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné lakování. Moc se mi líbí odstín laku a ty třpytky jsou super, skvělá kombinace. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat