pondělí 19. září 2016

Kosmetičtí oblíbenci babího léta – Radu

Krásný den přeji,

to pravé horké léto se nám letos moc neukázalo, o to více jsem se těšila na to babí. Tak doufejme, že se ukáže v plné síle a my se ještě ohřejeme a užijeme si blížící se podzim plnými doušky. Dnes vám tedy ukáži, které kosmetické produkty jsem si oblíbila jinak přes léto, ale nedám na ně dopustit ani teď, když se léto blíží ke konci. Převažovat budou převážně pečující produkty, protože jsem se líčila opravdu minimálně a raději nechávala pleť dýchat.


Začnu péči o pleť a představím vám hydratační krém pro zklidnění podráždění od Lirene. Nevím čím to bylo, ale v létě mi přestaly stačit či vyhovovat pleťové oleje a začaly se mi tvořit výrazná suchá místa na bradě. Proto jsem sáhla po krému od Lirene, který jsem měla v zásobě a maximálně si ho oblíbila. Je krásně hydratační, zároveň se výborně vstřebává a stačilo pár použití a suchá místa byly pryč. Navíc pleť opravdu zklidnil a regeneroval.


Rty jsem nejčastěji promazávala Pomádou na rty s vitamínem E od Bione. Nejen, že je balzám přírodní, má super odolnou konzistenci takže rty obalí, zvláční a skvěle hydratuje. Navíc moc hezky voní jako čerstvě utržené hroznové víno. Nemám mu absolutně co vytknout a zbožňuji jej.


Tělo a občas vlasy jsem nejčastěji hýčkala přírodním suchým olejem Nuxe. Jinak jeho orientální vůně je božská a díky nemastné konzistenci je rychlým a praktickým pomocníkem v boji se suchou a pnoucí kůží. Pokožku během chvíle dokáže zvláčnit, zjemnit a dodat potřebnou výživu.


Na očistu těla jsem si velmi oblíbila sprchovou pěnu Baela. Jinak krásně květinově voní, vytvoří hedvábnou pěnu, která krásně přilne a tělo hezky umyje a řekla bych, že i zvláční. Navíc se dá použít i na holení, takže pro mě super multifunkční přípravek.


U mytí ještě zůstanu, protože musím zmínit nová tekutá mýdla od Dermacolu. Ty rozšířily řadu Aroma Ritual o nám známé a velmi oblíbené vůně. V létě mám nejradši právě melounovou variantu. Mýdlo krásně voní, má super konzistenci a výborně pění. Ruce umyje co by smet, nevysušuje a krásná svěží vůně se na nich chvíli udrží. Takže paráda.



Když jsem se v létě líčila, tak jsem nejčastěji volila voděodolný make-up. Aby mi šel snáze a rychle dolů, tak jsem ráda používala 2v1 posilující odličovač očí od Gariner. Odličovač je dvousložkový, takže líčení rychle rozpustí, není mastný, přesto oční okolí zanechá čisté a vláčné. Určité posilující schopnosti nelze vyloučit, protože jsem si všimla, že mi řasy méně padají. Za sebe můžu odličovač vřele doporučit.


Oním voděodolným make-up jsem měla namysli voděodolnou řasenku Luxurious Laser waterproof mascara od Kika. Řasenka je skutečně velmi odolná a hravě zvládne horký den, pot i vodu. Nijak se nemaže a neopadává. Ovšak občas se mi těsně po nanesení obtisková. To jí však dokáži odpustit, protože na voděodolnou řasenku dělá hezké řasy. Nijak moc neslepuje, řasy hezky pročeše a prodlouží. Hustotu moc nedodá, ale v celkovém důsledku je to nejlepší voděodolná řasenka, kterou jsem měla.


Pokud jsem používala nějaký ten podkladový make-up, tak jsem ráda sáhla po rozjasňujícím make-upu od Dermacolu Wake&Makeup. Díky tmavému odstínu 3 jsem jej mohla začít používat až když jsem nachytala barvu. Make-up má fajn krémovou konzistenci a nejlépe se mi nanášel prsty. Hezky pleť sjednotil, zakryl vše potřebné a přitom dělal hezký a opravdu dělal svěží a rozzářenou pleť. Teplým podmínkám odolával dobře a nijak se z pleti neztrácel. Asi to není kousek, který bych musela mít znovu, ale celkově byl velice příjemný.


Co se týče bronzeru tak jsem si zamilovala Balm Desert od the Balm. Jednak má krásnou barvu, skvěle se nanáší, drží celý den, ale především dělá krásný přirozený efekt. Obličej dodá jak barvu, tak konturu i přirozený lesk. Na léto jej vřele doporučuji. Recenzi na něj jsem psala zde.



Co by to bylo léto bez korálovo-růžové tvářenky. Nejčastěji jsem „jablíčka“ halila do překrásného šťavnatého odstínu 02 Adorable Pink italské značky Kiko. Tvářenka je krémové konzistence, ale na tváři se mění v pudrovou a díky tomu mi drží celý den. Však taky mám tři odstíny této krásné tvářenky.



U Kika ještě zůstanu, protože i jejich laky na nehty zbožňuji a vlastně jsem toto léto jiné než Kiko laky nepoužívala pouze jsem střídala různé barvičky. Snažila jsem se vybrat ty nejpoužívanější a to by byly mint 389, meruňkový se zlatým leskem 485 a růžovoučký se stříbrnými mikro třpytkami 505. Laky mají fantastickou konzistenci, výborně se lakují, jsou krásně lesklé a drží jako přibité.


Je něco co jste si v létě oblíbily vy? Na co nedáte v létě dopustit vy?


Radu

4 komentáře:

  1. Toho odličovače Garnier už jsem zvládla spotřebovat několik balení, vyhovuje mi moc a zdá se mi, že i mým řasám:-) A z mýdel Dermacol mám citron a kávu, ty vůně jsou dokonalé a určitě musím vyzkoušet i další varianty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si odličovač moc oblíbila. Sice jsem nezaznamenala, že by řasám dodával nějakou extra výživu,ale odlíčí krásně a to je pro mě hlavní. Souhlasím, že tekutá mýdla se Dermacolu povedly. Já si na podzim určitě musím pořídit pomeranč v čokoládě :)

      Vymazat
  2. Ja mám teraz ten garnier odličovač a čo ja viem, pre mňa je to priemer. Spotrebujem ho oveľa viac ako iného odličovača a na riasach som si nič nevšimla ,že by boli pevnejšie. Sprchovacej pene som odolala, pretože mám doma asi 6 sprcháčov, ale ak bude v stálej ponuke určite skúsim :)

    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě odličovač vyhovuje. Taky jsem si nevšimla, že by byly po něm řasy pevnější, ale sundá mi make-up raz dva. Že bych měla větší spotřebu jsem si nevšimla, ale tak nemůže vše vyhovovat všem. Já už naštěstí sprcháče tak nehromadím, proto si občas nový můžu dovolit a tento je fakt super. Takže jestli na něj narazíš, tak ho vřele doporučuji vyzkoušet ;-)

      Vymazat