pátek 16. prosince 2016

Pěstěné ruce s přírodním krémem Skin Blossom

Ahoj holky,

před pár dny k nám přišla ta pravá zima, která je sice fajn na horách a v přírodě, ale běžný život nám spíš komplikuje. Nejen že je člověk víc unavený, ale celé tělo a hlavně pokožka dostává zabrat. Protože nejvíc trpí zimou ruce, určitě příjde vhod recenze na kvalitní krém určený právě o péči o ně.


Já tedy mám problém se suchou pokožkou rukou celoročně, protože máme květinářství a tak je práce s vodou a hlínou, na denním pořádku. Takové činnosti, byť používáte ochranné rukavice, dávají pokožce vážně zabrat. Proto jsem vždy vybavena nějakým krémem na ruce. Ale tentokrát jsem chtěla něco opravdu účinného a tak jsem sáhla po Ošetřujícím krému na ruce značky Skin Blossom, který můžete zakoupit na eshopu Krasnakazdyden.cz.


Tento krém díky obsahu kakaového másla, avokádového oleje a bambuckého másla je určen právě pro extrémně namáhanou pokožku rukou, jakou mám zrovna já. 


Konzistence krému je jemná, našlehaná. Co mi však vadí je to, že pokud krém důkladně neprotřepete, před aplikací Vám na ruku vyteče nějaká tekutá složka krému. Což o to, ničemu to nevadí, krém funguje i tak skvěle, ale je mi to uživatelsky nepříjemné.

Krém se snadno vstřebává a nezanechává pocit mastných rukou. Pokud si ruce namažete krémem před spaním, i ráno po probuzení budou ruce hebké a dostatečně hydratované. Věřte, že krém dokáže zachránit i velmi suché a hodně namáhané ruce, ovšem chce to trochu času, pravidelnou péči a hlavně nezapomínat mazat. 

Velkou pochvalu si krém zaslouží za péči o nehtovou kůžičku. Ta moje je nepěkná, vysušená a většina krémů s ní nic neudělá, až na tento. Kůžička je pěkně hydratovaná, bez záděr a prasklin.

Co by mohlo některým z Vás na krému vadit je jeho výrazná vůně. Krém voní přesně jako muškáty za oknem, což není nic nečekaného, když obsahuje výtažky právě této rostliny, které kromě vůně také zajišťují zpevňující účinky krému. Ale nebojte, i když je vůně dost silná, tak ruce po namazání voní pouze jemně a neagresivně.

Krém mi byl k recenzi věnován eshopem Krasnakazdyden.cz

Máte zkušenost s přírodní péči o ruce? Jakou značku krému na ruce používáte?

M.

6 komentářů:

  1. Přírodní péči na ruce jsem nezkoušela , momentálně mám rozpoužívaný krém na ruce Cien , je super, pak ještě niveu a když potřebuji opravdovou výživu , sáhnu po Lipobási.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na ruce od Cien bych taky mohla někdy zkusit, já mám ráda ty od Dermacolu a mám jich pár v zásobě, takže teď další kupovat nemusím.

      Vymazat
  2. Přírodní krémy na ruce jsem nezkoušela, ale tento vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ho měla, ale moc mi nevyhovoval a též mi z něj tekla voda. Momentálně používám krém od Frais Monde. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ale hydratuje pěkně, ale ta tekoucí voda mne vážně štve. Krém od Frais Monde musím taky zkusit, tuhle značku mám dost ráda.

      Vymazat