čtvrtek 5. prosince 2013

Křest desky kapely KOFE-IN a můj OOTD z této akce

Krásný mrazivý čtvrtek,

dnes mám pro Vás zase povídací článek o křtu nové desky Dobré nebe naší opavské kapely KOFE-IN, který byl součástí tzv. kamarádské tour kapel KOFE-IN, UDG a O5 a Radeček. Koncert v Opavě proběhl už minulý týden v pátek, ale tour pokračuje i v dalších městech - další místa tour najdete zde.

Musím se přiznat, že s manželem jsme velcí fanoušci Kofeinů a také i kluků z UDG, tak nám bylo jasné, že na téhle akci nemůžeme chybět. 

Celá akce začala koncertem kapely O5 a Radeček. Nechci mystifikovat, protože tuhle kapelu moc neznám, ale myslím si, že mají nového zpěváka a bohužel tento neměl až takovou šťávu a nedokázal lidi moc chytit. Je mi jasné, že skalním fanouškům se jejich koncert hodně líbil, ale mi se zdál spíše průměrný. Protože Radečci byli spíše předskokani, jejich koncert byl kratší a trval asi 45 min. 


Koncert kapely O5 a Radeček (zdroj zde)
Po Radečcích přišla naše lokální kapela KOFE-IN, ti hráli většinu písní z nové desky, která je tedy mimořádně vydařená. Na písních jde poznat, že se kapela hodně posunula a písně na skvělé úrovni, chytlavé, ale zároveň i sofistikované. Koncert KOFE-IN bych nazvala zhudebněnou rockovou básní. Zpěvák Jan Kunze dokázal fanoušky vtáhnout do svých textů a protkal sál skvělou atmosférou. V polovině koncertu byl čas na samotný křest desky Dobré nebe, kdy se kmotry stála právě kapela UDG. Ke křtu není moc co říct, kluci placku pokropili šampusem a dál se pokračovalo ve velké párty, kdy sál tančil a zpíval spolu s kapelou. Jako vždy měli prostě KOFE-IN grády :-)


Frontman kapely KOFE-IN Jan Kunze (zdroj zde)
Křest desky Dobré nebe (zdroj zde)
Vrcholem večera byl koncert kapely UDG, koncert měl skvělou atmosféru, kapela hrála, jak starší kousky, tak i hity z jejich poslední desky Akrobat. Přiznávám se bez mučení, že tuto desku vlastním a považuju ji za nejlepší od UDG, písně mají šťávu, každá je jiná a zajímavá. Z textů si může každý něco vzít. Co ale k samotnému koncertu říct? Byla to hodně dobrá párty, všichni jsme tančili a zpívali. Kluci z UDG působí strašně pokorně a nenamyšleně, vážně jsem z nich nadšená a musím říct, že je považuju za nejlepší českou koncertní kapelu. Oni umí udělat show! Vážně musím dát klukům palec nahoru!


Kluci z UDG (zdroj zde)
Nakonec Vám ukážu dvě fotky s outfitem, který jsem si na koncert oblékla. Nebylo to nic složitého, měla jsem celkem jednoduchý outfit, který jsem doplnila výrazným náhrdelníkem a lakem na nehty v intenzivní korálové barvě. 

A co jsem teda měla na sobě? Bylo to šedé asymetrické sako z H&M, černé tílko také z H&M a tmavě zelené skiny. Všechno jsem to doplnila jen zlatým výrazným náhrdelníkem z New Yorkeru, hodinkami Fossil a černými koženými náramky z Orsaye. Abych na kapely viděla, vzala jsem si moje brýle Hugo Boss. Na nohou jsem měla černé kozačky, které jsou z nějakého no name obchodě v Polsku. Kabelku jsem neměla, jak bych s ní asi pařila :-D Abych nezapomněla, lak na nehty je pískáč od Gabrielly Salvete v odstínu 03 Intense Coral.
Všechny fotografie jsou převzaty z fotogalerie Petra Rumpertesze zde

Chodíte taky na podobné akce? Milujete některou z kapel pocházejících z Vašeho rodného města? 

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat