středa 4. prosince 2013

Nalakováno - noví miláčci od Gabrielly Salvete

Krásné ráno přeji,

Myslím, že nemusím opakovat jak moc zboňuji pískové laky Gabrielly Salvete a proto když bylo začátkem listopadu představeno 9 nových odstínů, jsem jen zajásala. Chvíli mi trvalo mé vybrané odstíny sehnat, neboť byly často vyprodané. Ale podařilo se a mám je! Již na oficiálních fotkách jsem si vyčíhla dva odstíny, které musely být moje. Láskou na první pohled se stal jak jinak, než naprosto úžasný modrý odstín BLU IMPERIALE. Jak jste asi pochopily z nedávného postu o mé sbírce laků, tak modrou mám na nehtech vážně ráda. Druhý odstín který jsem si pořídila, krásně zapadá do tohoto podzimního období, neboť je v krásném hnědo-vínovém odstínu s příhodným názevm ELEGANZA.



Oba laky jsou stejně úžasné, jako jejich mladší kolegové. O jejich vlastnostech toho už bylo napsáno více než dost, proto to vezmu v bodech.

Oba nové odstíny:

-         mají hrubší pískový efekt jako např. Intense Coral
-         neobsahují třpytky
-         jsou hutnější, přesto se výborně lakují
-         100% kryjí ve dvou vrstvách
-         nanáší se rovnoměrně, nedělají díry, nepruhují
-         schnou velice rychle
-         neporušené vydrží 4-5 dní
-         jednoduše se odlakovávají
-   11 ml, cena 89 Kč


A teď si pojďme ukázat ty nové krasavce na nehtech.

Začnu Blu Imperiale, což je ta nejkrásnější modrá co jsem viděla. Řekla bych, že je to královská modř. Je krásně výrazná a zářivá. Jednoduše neodolatelná. Neobsahuje třpytky, ale modro-fialový shimmer, díky čemuž získal lak svůj svůdný třpyt (což na fotkách bohužel není vidět).




Eleganza je nádherná hnědo-vínová barvička se stříbrným a oranžovým shimmerem. Na sluníčku je více vínovo-růžová, ve stínu pak více hnědá. Bohužel ať jsem fotila kdekoli a jakkoli, tak se mi její krása nepodařila zachytit. Musíte si teda ten vínový podtón domyslet. Myslím, že na podzim je to úchvatná barvička a neměla bych vám chybět. 







Máte už nějaký nový kousek? Který z nových odstínů se Vám líbí nejvíce? 

R. 



15 komentářů:

  1. Eleganzu mám právě na nehtech a je skvostná. Jeden z nejkrásnějších laků co mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, je úžasná :) V listopadu jsem nenosila nic jiného :D

      Vymazat
  2. Já na modrou moc nejsem, ale ta Eleganza je boží, používám ji často a ráda! No a zbožňuji Brown Sugar a Mistero Grey, ty jsou nejkrásnější! Clementinu a Raspberry mám ještě ve sbírce a chystám se na Natale Flower:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brown Sugar si plánuji ještě pořídit. Mě se ještě hodně líbí Intense Coral, jinak má sbírka Stars laků teď čítá 7 kousků :)

      Vymazat
  3. hlavně ten modrý je nádherný, ten musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto božský, když ho mám na nehtech, tak se na něj nemůžu vynadívat. Miluji ho!

      Vymazat
  4. krásné! já mám Lila a Azzurro, víc se mi líbí ty s velkýma třpytkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám taky, taky mám radši se třpytkama popř. tím hrubším efektem.

      Vymazat
  5. mně se víc líbí ta hnědo-vínová, ale jinak nejsem moc příznivec těchle třpytkatých laků :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak oni to ani nejsou vyloženě třpytkaté laky, jen mají drsnější "pískový" efekt. Já si je naopak oblíbila hodně :)

      Vymazat
  6. Ach, já mám všechny a kromě těch třpytkatých miluji naprosto všechny :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera nádhera, já jim teda nijak nepropadla, že bych je naháněla v drogerii:-D Ale dva, teda už 4 kousky mám a teď nově ten modrý a hroooooooozně se těším, až ho vyzkouším!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Ten modrý je naprosto úžasný, ta barva je neskutečná, což fotky nedokážou bohužel zachytil. Takže ho určitě v první příležitosti lakuj :)

      Vymazat
  8. Já jsem se do těchto pískových laků od GS úplně zamilovala :-) Zatím mám 3 ale plánuju další :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se ti vůbec nedivím, taky je miluji. Má sbírka čítá zatím 7 kousků, ale věřím, že se určitě ještě rozroste.

      Vymazat