neděle 14. září 2014

Došlo nám – červenec a srpen 2014 – Radu

Krásný den milé čtenářky,

dva letní měsíce utekly jako voda, což značí, že je na čase ukázat si co jsem spotřebovala během prázdnin, tedy za červenec a srpen. Není toho zrovna málo, takže jdeme v rychlosti na to.

Jako vždy začnu od hlavy, tedy vlasovou péčí. Zde se mi podařilo spotřebovat 3 kousky.


Lorea´l professionnel Mythic Oil Suffle d´Or šampón (200 ml) a kondicionér(150 ml), cca 250 Kč

Tuto třpytivou dvojku jistě znáte z Ladyboxu, ze kterého jí mám i já. Oba produkty mým vlasům náramně sedly. Hezky voní čistotou a vůně se ve vlasech drží i další den. Vlasy jsou po umytí čisté, lesklé a dokonce hezky nadýchané. Rovněž se mi s tímto duem vlasy mastily méně, což rozhodě vítám. S kondicionérem se vlasy báječně rozčesávaly, byly uhlazené a konečky hydratované a zacelené. Takže já byla hodně spokojená. Ovšem četla jsem i opačné názory, takže teď babo raď.

Kallos Laté – maska pro chemicky ošetřené a poškozené vlasy, 275 ml, cca 60 Kč

Tato super levná maska již měla samostatnou recenzi zde. Pro ty co nečetly jen shrnu, že krásně vanilkovo-karamelově voní, vlasy hezky vyživí, uhladí a s vlasy se pak dále dobře pracuje. Určitě doporučuji vyzkoušet. Na to jak je tato maska levná, je vážně skvělá.

Z pleťovky mi došly tyto 4 produky.

Freemen antistresová pleťová maska, 150 ml, cca 149 Kč

Kdo nezná tuto až legendární šmoulí masku jako by nebyl. Když ona je vážně báječná. Zaprvé má bezva modrou barvu, takže vám vždy vykouzlí úsměv na rtech, takže její antistresový účinek vážně působí. Navíc má uklidňující levandulovou vůní. Kromě toho, že s ní legračně vypadáte, tak vám pleť dobře vyčistí, zmatní a zklidní. Já navíc mám po ní až neuvěřitelně hebký obličej. Takže za mě paráda. Rozhodně si jí do budoucna pořídím zase.

Garnier osvěžující peelingový krém, 150 ml, cca 120 Kč

Tento peeling jsme měly s Maru obě a její recenzi si můžete přečíst zde. Mě bohužel peelingový krém moc nevyhovoval. Dost mi vadila jeho intenzivní a pronikavá vůně, dále měl na můj vkus moc málo a moc jemné peelingové zrníčka. Pleť tedy obrousit dokázal, nijak jí nedráždil ani nevysušoval, ale prostě mi celkově nesedl. Za mě tedy ne.

Xhekpon regenerační krém na obličej, 2x 10 ml

Tento krém ke mně opět doputoval v LB a abych ho mohla řádně otestovat, tak jsem si druhou miniaturu vyměnila v exchange. Krém mi příjemně voněl, měl lehčí konzistenci, takže se výborně roztíral a okamžitě vsakoval. Ráno pod make-up byl tedy jako dělaný. Pleť vážně moc hezky hydratoval a pečoval o ní. Krém by měl předcházet tvorbě vrásek, zpomalovat stárnutí pleti a celkově jí zpevňovat. Toho jsem si ovšem za ty 2 měsíce kdy jsem krém používala nijak nevšimla. Přesto byl krém moc fajn a do budoucna o plném balení pouvažuji.

Od pleti se přesuneme na tělovou kosmetiku. Z této tělové sekce jsem spotřebovala 5 výrobků.

Dermacol hydratační zvláčňující tělové mléko sicilská pistácie, 200 ml, cca 80 Kč

Moc fajn tělové mléko pro nenáročnou pokožku. Voní hezky a docela jemně po pistáciích, hezky po těle klouže a rychle se vstřebává. Pokožku dokáže opravdu zregenerovat a dodat ji ztracenou vláhu a hydrataci. Mléko jsem používala zejména v létě po opalování a pokožka byla po natření vážně vyživená, vláčná a příjemná na dotek. Můžu říct, že mě mléko velmi mile překvapilo a určitě si koupím další voňavou variantu. Můžu doporučit.

Fennel tělové máslo divoká orchidej, 200 g, cca 100 Kč

Tělové máslo mělo super růžovou barvu, příjemnou vůní orchideí a docela hutnou máslovou konzistenci. Roztíralo se dobře, ale chtělo to dát si načas a máslo dobře zapracovat do pokožky. Vstřebávalo se trochu pomaleji, ale zase to nebyl žádný extrém. Vůně se docela držela a ještě ráno byla cítit z pyžama. Máslo hydratovala obstojně, ale žádný extra hydratační zázrak to nebyl. Takže nebylo špatné, ale znovu bych si ho asi už nepořídila.

Saloos koupelový olej levandule, 125 ml, cca 120 Kč

Saloos výrobky miluji a ani tento nebyl výjimkou. Stačilo přidat do koupele pár kapek a vychutnávat si božskou uklidňující levandulovou vůni, zregenerované a zvláčněné tělo a uklidněnou mysl. Celou recenzi najdete zde. Naprosto doporučuji a já už přemýšlím jakou vůní oleje zvolím jako další.

Weleda tělové mléko pro suchou a citlivou pokožku, 10 ml

Vzorek tohoto mléka jsem našla v DM boxu a přestože mi vystačil jen na dvě použití, kdy jsem si natřela ruce a dekolt, tak mě docela oslovil. Voní sice tak zvláštně, možná až lehce nepříjemně, ale pokožku těla báječně hydratuje a to po dlouhé hodiny. Věřím, že suché a citlivé pokožce může přinést velkou úlevu. Moje pokožka je ale nenáročná a vystačí si s málem, takže do tohoto mléka zatím investovat nebudu.

Dresdner Essenz osvěžující a vitalizující perličková koupel, cca 25 Kč

Tuto šumivou „balistiku“ jsem koupila v Kauflandu a po rozpůlení mi vystačila na dvě koupele. Moc hezky voněla po melounu, vodu lehce zabarvila a celou koupel báječně zpříjemnila a dodala jí tu pravou uvolňující atmosféru.

Z nehtové sekce jsem spotřebovala dva produkty a to:

Isana odlakovač, 250 ml, 46 Kč

Můj naprosto nejoblíbenější odlakovač, který ve spotřebovaných výrobcích nevidíte prvně. Je levný, kvalitní a funguje dobře. Doporučuji

Essence ultra nail repair inovační lak na nehty, 8 ml, cca 50 Kč

Tento podkladový lak s kreatinem pro posílení slabých a lámavých nehtů byl super, bohužel mi před úplným spotřebováním zhoustl natolik, že se již špatně aplikuje a proto letí do koše. Jinak ale nehty opravdu viditelně posílil a zacelil, navíc rychle zasychal, takže jste mohly ihned lakovat barevný lak. Za mě moc povedený výrobek. Essence jednoduše nehtovou péči umí.

Tak a přesouváme se na došlou dekorativku.

Missha Perfect cover BB crem No.27 (Honey Beige), 50 ml, 399 Kč

Přibližně po roce mi došel můj nejoblíbenější „letní“ BB krém. Na zimu používám rovněž perfect cover od Misshy ale v odstínu č. 23 a tak od května do října, kdy jsem opálená používám tento tmavší odstín č. 27, který má výrazně žlutý podtón a na zmíněné období mi sedí výborně. BB je na pleti super příjemný, má lehčí střední krytí, krásně se do pleti zapracuje a není vůbec vidět. Nemá tedy úplně matný finnish, takže je třeba se přepudrovat ale jinak drží celý den a vypadá jednoduše báječně. Na příští rok si ho koupím zase. Jednoznačně doporučuji!

Maybelline One by One Volume Express Satin Black, 9,6 ml,150-200 Kč

Řasenky od Maybeline moc nepoužívám, ale tato mi sedla perfektně. Na to, že jsem četla, jak Maybelline řasenky brzo vysychají, tak mi tato vydržela více než rok, samozřejmě ne pravidelného používání. Má plastový kartáček, který mi vyhovuje. Barva je super černá, od samého začátku má dobrou konzistenci, takže řasy neslepuje, ale hezky je pročeše a velmi dobře zahustí a trochu je i prodlouží. Jinak drží celý den jak má, neopadává ani se nemaže. S tím také souvisí hroší odličování, protože je to vážně držák. Takže parádní řasenka, ke které se klidně zase vrátím. Můžu doporučit!

E.L.F. báze pod oční stín Champagne, 39 Kč

Kdysi když nebyla na skladě má oblíbená báze v nude odstínu, tak jsem sáhla po této v barvě šampaňského. Báze jako taková funguje skvěle, ale přišlo mi, že je hutnější, takže se trochu hůře aplikuje a navíc obsahuje třpytky, které jsou na oku patrné. Takže to není úplně nejlepší pod matné stíny. Ovšem díky barvě, se dá klidně použít jako náhrada stínů. Ovšem mnohem radši mám ten základní sheer odstín, proto jsem tuto ani moc nepoužívala.

Blížíme se na konec, neboť nám zbývají poslední tři výrobky, což jsou balzámy na rty.


Dermacol Love Lips 02 Liebe, zvláčňující balzám na rty, 79 Kč

Těchto barevných balzámů na rty od Dermacolu jsem si loni nakoupila více. Jeden jsem spotřebovala loňské léto a jeden to letošní. A stojím si za tím co jsem napsala už loni. Balzám je to skvělý, má krásnou přirozenou barvu, rty hezky promaže a vyživí, ovšem má naprosto promiňte mi ten výraz debilní balení. I tento druhý kus se mi téměř na začátku používání zlomil a potom se blbě nanášel. Ještě nám v zásobě jeden kus a tím to hasne. Díky tomu balení a tomu,že se mi oba kusy zlomily bych si již žádný nekoupila. Takže vlastnosti super, ale používání je o nervy. Proto nedoporučuji!

Moje Bio balzám na rty 3v1, 39 Kč

Balzám moc hezky sladce voní, je dost měkký, takže se dobře nanáší, ale ubývá rychlostí blesku. Hydratuje dost průměrně, na rtech moc dlouho nevydrží a že by je nějak vyživil či regeneroval nemůže být ani řeč. Jako není špatný, ale asi jsem už zhýčkaná opravdu přírodními balzámy jako např. Crazy Rumors, proto mi tento přijde dost průměrný. Nijak mě nenadchl a znovu bych si jej nepořídila.

Ladybox, balzám na rty Líbej mě

Tento přírodní balzám byl kdysi v ladyboxu a mě se podařilo spotřebovat asi polovinu balení. Bohužel už mám balzám dlouho a nefunguje jako na začátku. Je takový vodový, na rtech vůbec nedrží, ani je  nehydratuje. Asi je už prostě starý, proto ho dávám pryč. Jinak ale nebyl špatný, dodal rtům šťavnatou červenou barvičku, trochu lesku a dobře je promastil.

Tímto jsme se dostaly na úplný konec. Doufám, že se vám článek a závěrečné minirecenze líbily a byly alespoň trochu přínosné. Máte s některými výrobky zkušenost?

Radu


20 komentářů:

  1. Řasenku Maybelline jsem měla kdysi taky a byla super, určitě se k ní ještě někdy vrátím. Bohužel maska od Freemana mi nevyhovovala. Měla jsem po ní obličej chvilku červený a nepřišlo mi, že by čistila do hloubky. Ale zmatnit uměla, to zas jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybelline řasenky umí, to se musí nechat. Tato One by One mě moc mile překvapila a řasy dělala fakt moc hezké. Mě naštěstí Freeman maska sedla výborně, ale také jsem četla opačné názory, kdy dráždila obličej a účinky nic moc. Tak obličej vyčistila to jo, ale nějak extra do hloubky ne, to máš pravdu. Ale mě vyhovovala. Ovšem teď si chci pořídit tu čokoládovou s jahodami. Měla jsem vzoreček a ten mě úplně nadchl :)

      Vymazat
  2. Vlasovou kosmetiku Kallos zrovna začínám objevovat,Prozatím jsem si koupila barvu na vlasy (ale ještě čeká na první použítí) a maska příjde na řadu příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doufám, že ti bude jejich kosmetika vyhovovat. Že prodávají i barvy na vlasy ani nevím, pak dej vědět jaká byla :)

      Vymazat
  3. Mythic oil mi vůbec nesedl, strašně mastil vlasy, svědila mě hlava, hrůza. A balzám Líbej mě mi sežral pes, jíhrozně asi voněl :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé jak někomu může daná věc skvěle sednout jako např. mě, nebo naopak udělat hroznou neplechu viz. tvůj případ. Je to hodně individuální. Tak balzám voněl hezky, ale jinak mě svými účinky nijak zvlášť neoslovil. A pejsek ti ho sežral i s tou plechovkou, nebo pouze vylízal voňavý obsah? :D

      Vymazat
    2. Plechovku tak prokousal, ze jsem ji ani nefotila do spotreby :D

      Vymazat
  4. Odlakovač z Rossmana mám taky, ale úplně ten obyčejný a odlakovává skvěle. Masku Kaloos bych vyzkoušet chtěla, za ty prachy :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odlakovač je to super, kupuji ho už několik let. Masku určitě vyzkoušet, je to fakt moc fajn produkt za neuvěřitelně nízkou cenu. Ale zase člověk od ní nemůže čekat zázraky :)

      Vymazat
  5. Saloos je super a ten podkladový lak od Essence vypadá dobře :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saloos zbožňuji, oleje vážně umí na jedničku s hvězdičkou. Co se týče podkladových laků nebo celkově nehtové péče, tak tu má essence výbornou.

      Vymazat
  6. ten obal balzamu na pery dermacol pridu mi take ako detske preto sa možno aj lámu mohlito trochu lepšie vymysliet ale inak su velmi dobre..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obal je fakt hrozný. Kdyby to vymakaly, tak nemám co vytknout, protože jinak jsou fakt super. Škoda toho mizerného balení.

      Vymazat
  7. Zbožňujem takéto články kde nájdem fúru recenzií na veľa produktov. A tú Freeman masku zbožňujem aj ja. Je fakt super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. Taky mám tyto shrnující články ráda. S maskou mohu jedině souhlasit :)

      Vymazat
  8. Mythic Oil mám ako olej po umytí a naozaj sú vlasy po ňom krásne jemné a hladké, ale žeby ich nejak regeneroval, to sa nedá povedať. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak pokud je dělá alespoň viditelně hezčí, tak je to slušný výsledek. Mě tato řada docela příjemně překvapila a vyhovovala mi :)

      Vymazat
  9. Tu masku od Kallos miluju! Za ty peníze opravdu super kvalita a velikost balení. Chystám se vyzkoušet i další výrobky této značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Taky mi přijde perfektní a na další výrobky se taky chystám :)

      Vymazat