pátek 12. září 2014

Nalakováno – Essence novinka Electric Feathers 19 Gold Fingers

Krásné páteční ráno,

jistě víte, že Essence na podzim obnovoval svůj sortiment a tak nám opět přichystal štědrou porci zajímavých novinek. A jedu takovou novinku bych vám dnes ráda ukázala. Ty co nás čtou již déle, jistě zaregistrovaly, že se v nejrůznějších třpytivých a efektových lacích docela vyžívám a tak bylo jen otázkou času než nějaký nový Essence láček lapím do svém sbírky.
Tuto novinku pyšnící se efektem electric feather jsem měla možnost otestovat v krásné zlatém odstínu č. 19 Gold Fingers. Odstín je to vážně dost unikátní. Na první pohled sice vypadá jako obyčejný zlatý odstín, ale ve skutečnosti je tvořen malými zlatavými třpytečkami a částečkami v odstínu růžového zlata. Kromě toho v laku plavou větší stříbrné proužky, které imitují  „ptačí peří“.

Na to, že se jedná o třpytivý lak je docela tekutý, což mě ale vyhovovalo, protože se díky tomu lakoval parádně. Nikam nestékal, rovnoměrně se vrstvil a celkově se s ním pracovalo skvěle. Kdyby vás zajímal štěteček, tak ten je klasický rovně střižen a velikostně je tak akorát. Ani moc úzký ani žádný obr. Lak kryje ve 2-3 vrstvách, záleží na tom jak silné je děláte. Já si nejprve dala dvě a sem tam mi nehet prosvítal, ale vůbec mi to nevadilo. Navíc díky tomu, že se lak krásně třpytí a háže odlesky na všechny strany, tak si žádného prosvítajícího místo ani nevšimnete. Přesto mi to ale nedalo a další den jsem ještě jednu vrstvu přidala a musím uznat, že mu to dodalo dost na intenzitě a  třpytu. Lak naštěstí schne bleskově, takže ani více vrstev nedělá problém a jsou suché v cukuletu.

2 vrstvy
Co musím u laku dále pochválit je jeho výdrž. Obecně mi třpytivé laky drží výborně a ani tohoto kousku to nebylo jinak. Ošoupané špičky nejdou téměř vidět a i pátý den od lakování vypadá lak jako nový. Takže za výdrž má  „zlatý prstík“ velký palec nahoru. Odlakování sice není zrovna procházkou růžovou zahradou, ale s použitím alobalu to jde snadno a rychle.

3 vrstvy
Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Essence
Objem: 10 ml
Cena: 59,90 Kč
Dostupnost: drogérie s Essence stojanem

Takže nemůžu jinak, než tento láček moc pochválit. Má krásnou barvu, parádně se lakuje a na nehtech vypadá vážně skvostně. Krásně se leskne, třpytí a rozhodně nenechá nikoho chladným. Sama jsem na něj dostala několik pochval. Takže kdo má rád třpytky tak věřím, že si přijde na své. Kdo jim úplně neholduje tak může ozvláštnit manikúru tím, že ho nalakuje pouze v jedné vrstvě na libovolný barevný lak jako efektový top coat. Záleží tedy pouze na vašich preferencích.

Líbí se vám tento zlaťásek? Už jste byly omrknout Essence novinky? Popř. co jste si pořídily?

Radu



                         

18 komentářů:

  1. Lak je krásnej, líbí se mi moc - myslím, že si udělám radost :), žádný zlatý lak ještě nemám a když chválíš výdrž, tak je to jasná koupě :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti lak líbí. Určitě si radost udělej, je fakt krásný. Navíc teď na blížící se období se bude určitě hodit. Mě teda drží dobře, ale já celkově nemám s výdrží laků větší problémy :)

      Vymazat
  2. ten vypadá pěkně :) hned jsem si vzpomněla na Vánoce, ani nevím proč :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on docela svátečně vypadá, takže se ani nedivím, že ti evokuje Vánoce :)

      Vymazat
  3. Ďalší príklad toho, keď nejaký lak obdivujem na cudzích nechtoch, ale ja sama by som si ho nekúpila. Normálne som ho v drogérke ignorovala tak, že som sa naň ani nepozrela. No zaujímavý rozhodne je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak občas mám. Na jiných nehtech lak obdivuji, ale sama bych si ho asi nekoupila. Myslím, že to je naprosto přirozené. On působí v lahvičce dost nenápadně, takže se ani nedivím, že sis ho v obchodě nevšimla. Svou krásu rozehraje až na nehtech a musím říct, že se mi moc líbí :)

      Vymazat
  4. Páni ten je úžasný! Vůbec jsem tedka po novinkach od essence nekoukala, neni moc cas, hlavne presedlavam na drazsi laky. :) A k tomu vrstvení, klidně zkus jen jednu vrsrvu, aby nehet prosvítal, protože to vypadá hrozně hezky! :) Tak jemně :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Taky musím uznat, že to lehké prosvítání nehtů se mi docela líbí, ale zase jedna vrstva mi přijde málo. Ty dvě budou asi tak akorát.

      Vymazat
  5. No to mi nedělej, ten musím mít! :D Je vážně nádherný. Já mám z novinek lak 101 dalmations a je taky boží, právě jsem recenzovala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, že ano? Ten dalmations se mi taky moc líbí, uvažuji, že bych si ho taky pořídila. Hned se jdu pokochat :)

      Vymazat
  6. Tohle bohužel vůbec není lak pro mě, nesnesu žádné třpytky ani shimmer :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, nemusí se to líbit všem. I tak ti moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí. Taky mi hned padl do oka :)

      Vymazat
  8. Vyzerá fakt krásne, niečo také potrebujem :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup pro něj, myslím, že na nehtech vypadá skvostně :)

      Vymazat