neděle 23. listopadu 2014

Manikúra v hnědých tónech s Bourjois So Laque Glossy

Ahoj holky,

dnes bych vám ráda ukázala manikúru, kterou jsem ladila do neutrálních hnědých a béžových tónů. Tyto zemité barvy nenosím moc často, avšak musím říci, že se mi takto laděné nehtíky dost zalíbily.


Na palec, ukazováček a malíček jsem použila lak Bourjois So Laque Glossy v krásném mléčně čokoládovém odstínu s příhodným název 12 Pina Chocolada. Lak má pro mě ideální štěteček, který je středně velký a střižen do rovna. Lakuje se krásně, plně kryje ve tvou tenčích nebo i jedné silnější vrstvě. Rovněž schnutí je velmi dobré. Lak sice slibuje výdrž 10 dnů, což ovšem nezvládá ani omylem. V pořádku mi vydrží řekněme 4 až 5 dní, což i tak je docela solidní.  
Prostředníček jsem  nalakovala pískovým lakem Essence v tělovém odstínu 163 Hey,nude! Tento odstín i lak celkově je báječný a mám ho velice ráda. Kdyby vás zajímala celková recenze, tak tu najdete  zde.

Prsteníček jsem se rozhodla ozdobit zvířecím motivem, na který jsem použila razítkovací destičku Essence a černý razítkovací lak stejné značky. Jako podklad jsem použila světle tělový odstín 06 Hazelnut Cream Pie rovněž od Essence, který jsem dala ve dvou vrstvách. Lak mám ještě v tom starém menším balení, ale mám pocit, že by odstín měl být dostupný i teď v novém inovovaném a větším balení, ale jistá si nejsem.

Celou manikúru jsem poté už jen zafixovala nadlakem, který prodloužil jednak výdrž samotných laků, ale také dodal nehtům vysoký lesk.

Co na manikúru říkáte? Používáte hnědé, béžové či nude odstíny? Který je váš oblíbený?


Radu 

21 komentářů:

  1. Mě se béžové/nude odstíny líbí moc, doma mám 2 laky v takové barvě :). A tahle kombinace se Ti moc povedla, je krásná
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se mnou zvolená kombinace líbí :) Taky mám nude odstíny ráda, ale nenosím je moc často

      Vymazat
  2. Takový hnědý lak, jako je ten bourjois, už nějakou dobu hledám, ke kabelce! :-D Díky za tip, ten musím mít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač! Jsem jedině ráda, že článek pomohl najít odstín, který hledáš :)

      Vymazat
  3. Ten prvni mi hrozne pripomina barvou karamel a na nehtech vypada bajecne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla překvapená jak hezky vypadá na nehtech, musím uznat, že se mi fakt hodně líbí :)

      Vymazat
  4. Manikúra vypadá fakt moc pěkně.:) Nude odstíny mám ráda a mám v těchto barvách nějaké laky od Essence a Miss Sporty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já mám nude pouze od Essence a jsem s nimi fakt spokojená :)

      Vymazat
  5. Vypada to pekne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. týjo..ten je krásný, správně hnědý :) podobný odstín jsem ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, přesně jako čokoláda :) Kdysi jsem hnědou nosila často, ale pak se nějak z mé sbírky vytratila a tento odstín je fakt perfektní :)

      Vymazat
  7. Posledních 14 nosím jenom nude odstíny. Nějak se mi výrazné barvy omrzely. Celá manikúra vypadá skvěle a prsteníček je za mě naprosto fenomenální... moc se mi to líbí :)

    Markéta
    HairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že manikúra sklidila tolik pozitivních ohlasů :)

      Vymazat
  8. A já přidávám další kladný ohlas! Nehty vypadají opravdu krásně!! :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  9. už jsem chtěla jásat jak jsi šikovná že jsi zvládla takhle vymalovat ten vzor a ono to šablona:D ale výsledek je vskutku krásný!

    bbblisss.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase až tak šikovná nejsem :D. Než se s tím piplat, tak si radši vezmu pomocníka v podobě destičky...když už ty vymoženosti jsou,tak proč si to neusnadnit, že jo? Ale i tak moc díky.

      Vymazat
  10. Super nechty! Obdivujem trpezlivosť. Ja nechty vždy len preláknem červeným lakom a je hotovo :)

    OdpovědětVymazat