úterý 25. listopadu 2014

Sleek tvářenka v barvě růžového zlata

Ahoj holky,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na další odzkoušený Sleek produkt, kterým je tvářenka v oblíbeném odstínu Rose Gold. Nebudu se na úvod zbytečně rozkecávat a půjdeme rovnou na to.

 
Tvářenka má obal naprosto typický pro Sleek výrobky. Tedy kompaktní hranatý tvar v matném provedení. Plast je kvalitní a bytelný. Jak už bývá zvykem tak otvírat jde z počátku ztuha a hrozí, že si při dobývání se do tvářenky poškodíte nehet. Časem se to ale povolí a jde to snáze. Já ale pro jistotu tvářenku úplně nedovírám. Součásti balení je zrcátko, které je zakomponováno do horního víčka.

Jak už jsem nastínila, tak jsem zvolila odstín Rose Gold, který patří k těm oblíbenějším a dost profláklým. Barva je to středně růžová s extrémně výrazným zlatavým leskem. Kolikrát mám pocit, že ta barva je až více zlatá než růžová. Je to takový chameleón, který se mění podle intenzity světla a především úhlu. Někdy vypadá odstín více růžový, jindy naopak téměř zlatý. Každopádně je to hezká a unikátní barva, která ale dle mého více sedne teplejšímu tónu pleti. Tvářenka je sama od sebe dost lesklá, takže vám nahradí i rozjasňovač. Ten bych už rozhodně nedávala.  

na sluníčku
ve stínu

Co se týče pigmentace, tak tu bych označila jako střední. Ono teda po přejetí prstem se barvy uchytí dost, ale na štětec se jí přenese přece jen o něco méně. Navíc díky tomu, že nejsem úplně světlý typ (ani v zimě), tak musím tvářenku docela vrstvit aby byla na mě viditelná. Ovšem bledulky s tímto mít problém nebudou. Extrémní pigmentace a přemíry barvy na obličeji se obávat nemusíte a ani toho, že by tvářenka vůbec nebarvila. Myslím, že je to takový zlat střed, který bude vyhovovat většině. Ovšem já jsem čekala od pigmentace maličko víc.
Ještě zmíním to, že tvářenka je docela pevně slisovaná. Na štětci tak neulpí moc barvy a proto je třeba jí trochu navrstvit. Alespoň já to tak mám. Co ovšem musím pochválit tak tvářenka vůbec nepráší. Rovněž výdrž je více než slušná. I k večeru je po celodenním nošení hezky viditelná. Není sice ve stoprocentním stavu, ale vidět je.


Celkové hodnocení – 3,5/5

Značka: Sleek
Objem: 3,5 g
Cena: cca 159 Kč
Dostupnost: e-shopy např. kosmeticky-svet.czbestmakeup.czcosmetics4you.cz

Ve výsledku jsem s tvářenkou spokojená i když jsem čekala asi malinko více. Ale to nijak neubírá tvářence na kráse. Je slušně pigmentovaná, nepráší, má dobrou výdrž a především překrásnou barvu. Je ale více slisovaná, takže se na štětec hůře chytá a chce to trochu vrstvení aby byla na mě vidět. Přesto jí ráda používám a myslím, že na nadcházející chladnější období bude můj tvářenkový favorit.

Co vy a  Sleek? Máte odzkoušené jejich tvářenky? Líbí se vám vůbec takto lesklé tvářenky?

Radu



24 komentářů:

  1. To je moc krásná tvářenka, od sleeku mám už jednu v odstínu Flamingo, což je dost nebezpečná růžová. Určitě se ale mrknu ještě po téhle :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, odstín je to fakt unikátní a pozornost si zaslouží :)

      Vymazat
  2. Tvářenka je pěkná, já od Sleeku nezkoušela ještě vůbec nic :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Me by spise lakalo trio tvarenek od Sleek :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty trio tvářenky se mi taky moc líbí. Věřím, že časem bude jedna moje :D

      Vymazat
  4. jak nejsem moc na tvářenky, tak tuto bych brala hned :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva je opravdu překrásná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypada dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá moc pěkně ;) a ty obaly se mi taky celkově líbí ;)

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi obaly líbí....akorát by to zavírání nemuselo jít z počátku tak ztuha :)

      Vymazat
  8. Je nádherná už jsem na ni koukala .. a tahle recenze mě přesvědčila ta barva...<3 Zamilovala jsem se :D
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  9. Nemáš špatný kus? Já jí mám pigmentovanou super skvěle a chytne mi na štětec okamžitě a vrstvit nemusím, naopak ještě musím štětec oklepat, protože se na něj chytne barvy hodně. Možná bych u tebe zauvažovala nad pořízením nějakého kvalitního štětce, nevím sice jaký používáš, ale to co píšeš mi na Sleek nesedí, že by byla tvářenka taková, jakou jí popisuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřijde mi, že bych měla špatný kus, ale úplně vyloučit to nemůžu. Fakt mi přijde dost slisovaná. Štětcem to nebude, ty mám kvalitní a to jak s přírodním tak i umělým chlupem. Ono to bude spíš samotnou barvou, protože jsem docela tmavý typ a v první vrstvě není na mě barva tvářenky moc vidět. Mám třeba zkušenost s jejich konturovacím setem a tam bronzer také musím lehce vrstvit abych docílila požadovaného odstínu. Tak nevím. Každopádně i přes to vrstvení jsem s tvářenkou spokojená :)

      Vymazat
  10. Na prstě vypadá nádherně ale taky mám malinko problém s tou pigmentací na tváři..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná komu ta pigmentace přijde na Sleek produkty trochu slabší.

      Vymazat
  11. Ja tvarenky nepouzivam, ale tahle ma moc krasny odstin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba až jednou tvářenky začneš používat, tak budeš vědět jakou vyzkoušet jako první :)

      Vymazat