úterý 11. října 2016

Podzimní soutěž o balíček plný kosmetiky

Ahoj holky,

taky Vás už ten sychravý podzim nebaví? Už je pryč to krásné babí léto, které jsme tu měly ještě před pár dny. Když už nám to počasí v říjnu radost nedělá, musíme si ji udělat samy, proto Vám dneska přinášíme další soutěž.


A o co můžete soutěžit? Máme tady velkou škálu kosmetiky, od odličování, péče o pleť, líčení očí a rtů až po manikúru.



V balíčku najdete:

  • denní a noční krém Astrid Ideal Defence,
  • očisťující mléko Lirene,
  • paletka očních stínů značky Gosh v odstínu ... to enjoy in New York,
  • řasenka Mega Lash od Dermacol,
  • set na obočí Hello Autumn od Essence,
  • trsové umělé řasy taktéž od Essence,
  • rtěnka Rimmel v odstínu 262 Burning Desire,
  • lesk na rty v odstínu 03 Taste The Sweets od Essence, 
  • a nakonec dva podzimní laky na nehty - Rimmel Kate v odstínu 128 Mistify me a Essence I love trends v odstínu 18 happy new green.
Všechny výrobky v balíčku jsou nové, pouze paletka Gosh je 2x použitá a následně vydesinfikována.


A co musíte splnit?
  1. být pravidelným čtenářem (sledovat náš blog na GFC),
  2. zanechat komentář s vaším emailem,
  3. napsat nám co máte na podzimu rády a co naopak nesnášíte.
Soutěž potrvá 10 dní, tedy do 21.10. Výherce vyhlásíme v nejbližším článku na blogu.

Hodně štěstí v soutěži :-)

M&R

88 komentářů:

  1. Na podzimu miluju téměř všechno! Ty barvy, listí, pochmurné počasí, módu.. Možná jen pršet by mohlo méně :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com na jeseni milujem tie slnečné dni, keď slniečko príjemne hreje, vetrík jemne pofukuje a ráno nás budí svieži slnečný deň, farebné lístie, ktoré hrá všemožnými farbami, to je naozaj krásne na jeseni avšak tých dní je naozaj málo... viac je tých upršaných a sychravých, ktoré ja naozaj nemusím.

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Julie K.
    Podzim patří mezi mé nejoblíbenější období roku - ty barvy, atmosféra,... i když ta vlezavá zima je i na mě někdy moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Kristýna Kaderová
    2. kakristyna@seznam.cz
    3. Nemám ráda to, že neustále prší a ochlazuje se, ale líbí se mi, jak je na podzim příroda krásně barevná. Všechny ty spadané listy, kaštany a žaludy...

    OdpovědětVymazat
  5. Na podzimu mám ráda především ty barvy , dají se doma vyrobit překrásné dekorace za minimum financí, pokud počasí přeje a neprší, je ideální čas na procházky v přírodě jelikož ještě není ani horko ani zima. S dcerkou pak vyrábíme zvířátka z kaštanů, draky a lepíme listí, samozřejmě i draky pouštíme, letos jsme ještě nebyly, ale chystáme se, a co se týče dnů kdy je sychravo, tak zapálený krb a svíčky to jistí.
    terezkaaa.h@gmail.com
    sleduji jako Tereza Hradecká

    OdpovědětVymazat
  6. TO je krásně nadupaný balíček :) Sleduju jako Veru Pařízková, VeruKru@seznam.cz
    Na podzimu mám ráda to, jak přijdu vymrzlá, uvařím si čaj a pěkně zalehnu do pelechu :). Nemám ráda, že už se stmívá a tak ráno vstávám za tmy a zjišťuju, že to mi moc nevyhovuje :). Co máte/nemáte rády na podzimu Vy holky?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,

    na podzimu nesnáším ten fakt, že prostě už skončilo léto a začíná zima. Taky nesnáším,když prší, ale naopak miluji zase to, když je příroda barevná zbarveným listím, které je všude kolem. Navíc to všude voní po oříškách ... Dále mám ráda ten pocit, když přijdu domů, kde je teploučko, zapálím svíčky a relaxuji doma s rodinkou :)

    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Soňa Lazoriková
    Email: s.lazorik@gmail.com

    Mne sa veľmi páči sfarbenie prírody v jeseni a neznášam dážď. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) Na jeseni najviac milujem tu atmosferu, keď sa môžem zababušiť do deky s horucou čokoladou, zapaliť si sviečku :) Naopak neznašam počasie, keď stale prši :)
    dominika.hiresova@gmail.com
    GFC- Dominika Hírešová

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) Na jeseni najviac milujem tu atmosferu, keď sa môžem zababušiť do deky s horucou čokoladou, zapaliť si sviečku :) Naopak neznašam počasie, keď stale prši :)
    dominika.hiresova@gmail.com
    GFC- Dominika Hírešová

    OdpovědětVymazat
  11. Na podzimu nemam rada nic👎 brzo je tma, rano je dlouho tma, spatne pocasi je snad porad, prsi, zima... Vsechno zleee😱 tak uz jen vyhra by mi podzim zprijemnila😊😊😊

    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná soutěž, tak doufám, že už taky jednou vyhraji!:D:)
    Sleduji jako Cácorka z Prahy
    mail: Cacorkazprahy@gmail.com

    Na podzimu mám ráda, když se mění příroda - listí mění barvu, opadává, a pokud jsou do toho krásné sluneční paprsky, tak je to opravdu krásné :) Ovšem nesnáším, jakmile začne pršet, vše je studené a mokré a člověk má z toho akorát chřipku, jako já ted :(

    OdpovědětVymazat
  13. Milujem farebné lístie na zemi (pokým nie je šmykľave a nemusím ho hrabať :D) a celú tu atmosféru. Najviac teda slnečnú jeseň a nesmie chýbať pálenie yankee a filmy :) nemam rada tu zimu a skoré zotmenie
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. V tomto období si viac užívam pálenie sviečok, čítanie kníh, pozeranie filmov či výraznejšie líčenie. Užívam si že pre mňa konečne nie je neznesiteľné teplo a tiež milujem jesenné farby :)
    lusyliana@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ráda dny kdy ještě sluníčko trošku hřeje, je krásně barevné listí a procházíme se s rodinkou třeba u nás u řeky. Nesnáším když sluníčko celé dny nevyleze a je takový ten sychravý podzim, kdy už to zalézá za nehty...
    GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Na jesennom období mám najradšej atmosféru horiacej sviečky v kombinácii so zababušením sa do deky a dobrým čítaním, a taktiež milujem svieži jesenno-zimný vzduch :) Naopak, neznášam skoré vstávanie, kedy je vonku ešte tma a človek by najradšej zostal v teplých perinách :)
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na jeseni mám rada to farebné lístie, celkovo mám rada jeseň ,keď je krásna slnečná. Ale ak stále prší, fuka vietor, tak to neznášam. Vždy ma rozbolí hlava.
    sledujem ako Weilynn
    weilu@azet.sk

    A Na mojom blogu tiež prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  18. Na podzimu mám ráda barvy a nemam ráda že už je brzy tma. Gfc radoslava
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Na podzimu mám ráda barvy a nemam ráda že už je brzy tma. Gfc radoslava
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Na podzimu mám ráda tu jeho lepší část, to znamená sluníčko, procházky přírodou, spadané listí, dozrávající ovoce. Naopak nemám ráda tu jeho horší část, mlhy, deště, bláto, sychravo a stále se zkracující dny.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nejradši mám barevné listí a štve mě, když je ráno zima a odpoledne teplo, takže pak cestou z práce nesu kabát a svetr v ruce :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nejradši mám barevné listí a štve mě, když je ráno zima a odpoledne teplo, takže pak cestou z práce nesu kabát a svetr v ruce :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Na podzimu miluji červené listy na stromech a také to, že je brzy tma. Naopak nesnáším, že člověk ráno do tmy vstává :-)
    Email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. na jeseni mám rada farebnosť, skoré večeri pod dekou s knižkou v ruke, prechádzky...pokiaľ veľmi neprší a nefúka, tak je jeseň nádherná :)
    sledujem ako Veronika Baginova
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  25. Podzim mám ze všech období nejraději. Líčení v podzimních barvách se mi líbí nejvíce a k tomu různé barevné rtěnky. Miluju procházky přírodou, barevné listí, podzimní módu nebo teplý čaj, který si vypiju u hořícího krbu. Ráda si napustím horkou vanu, čtu si nějakou knížku a relaxuju. Jediné, co na podzimu nemám ráda je, když prší, protože to se pak nedá jít ani na procházku. Navíc mám na podzim i narozeniny, takže bych moc ráda vyhrála tyhle skvělé ceny, byl by to pro mě krásný dárek. Paletka, ale i ostatní ceny vypadají moc pěkně a ráda bych je vyzkoušela. Přeji hezký den :-)
    GFC: Klára Svojanovská, e-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Na podzimu mám moc ráda zbarvené padající listí.Doma je zatopeno,uvařím si teplý voňavý čaj a zapálím voňavou Napičku.Za okny pozoruji sýkorky,jak už nalétávají na krmítko.Nemám ráda ranní vstávání do tmy.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Babí léto, čili když je teplý a slunný podzim zbožňuji,ale toto chladné počasí a brzy tmu nemám ráda.
    Krásné jsou i teplé barvičky.

    OdpovědětVymazat
  28. Na podzimu je úplně nejlepší přijít jít ven a užívat si vůně usychajících listů. Přijít s psměvem domů a zalézt si pod deku s kakaem a knížkou :)

    OdpovědětVymazat
  29. Na podzimu mám jedině ráda to jak padá listí a mohu si udělat filmový večer se svíčkou a teplým cajem nebo kakaem :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  30. Mám rada všetky tie farby a vrstvenie v outfitoch! :) A neznášam to, že niekedy je ráno strašná zima a poobede neuveriteľné teplo :D.
    Sledujem GFC ako Ľúbezná a môj email: lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Na podzimu mám ráda pestrost přírody. V tomto období není nic příjemnějšího než procházet se pod zbarvenými stromy :)
    Naopak nemám ráda deštivé počasí, při kterém si raději doma přečtu knížku :)
    mysweetdiary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Podzim je moje nejoblíbenější roční období, mám ráda jak slunečné dny a barevné listí, tak i ty deštivé a ponuré, kdy si nejraději zalezu pod peřinu s knížkou :-) Nejhorší na podzimu jsou pro mě asi rána, když člověk vstává za tmy a k tomu je hrozná zima.

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Miluji spadané listí a barvy podzimu, ale nemám ráda tu vlezlou zimu :)
    peckovaveronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Na podzimu mám ráda to že už se blíží Vánoce a co nesnáším je to upršené počasí
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Na podzimu mám ráda to že už se blíží Vánoce a co nesnáším je to upršené počasí
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Na podzimu :) mám rada stromy (sfarbenie), vzduch (je taký čerstvý) a začiatok školy :) aksa to počíta.. a nemám rada tú zimu, dážď a vlhko a taktiež nemám rada to nadmerné množstvo blata anna.smrekovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Upřímně podzim moc ráda nemám. Nesnáším zimu, sychravo, déšť a brzkou tmu. Uklidnění právě nachazím v posteli s knížkou, čajem a zapálenou vonnou svíčkou :-)
    GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Nemam ráda déšť a chlad, ale rada v takovem pocasi koukám na filmy. Libi se mi zbarvene listy

    OdpovědětVymazat
  39. Nemam rada, ze je vonku hnusne a tma a stale prsi. Mam rada to, ze mozem nosit jesenny kabat a kotnikove topanky.
    GFC Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. sleduju jako Kateřina Kalábová
    na podzimu mám ráda babí léto a barevné listí, ale nesnáším pršení a lezavou zimu

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Miluji podzim, protože mám narozeniny :) A hlavně jeho barvy.. ty jsou úžasné :-)

    GFC The world of makeup

    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Na podzimu neoceňuji, že se během něj stávám o rok starší. Na druhou stranu se konají všechny možné přednášky a konference a vernisáže a obecně kulturní akce v množství víc než hojném, což je boží. A blíží se Vánoce a to se taky počítá. Sleduji jako Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Já na podzimu miluji když je venku ošklivo, já se můžu zachumlat do peřiny, uvařit si horkou čokoládu a začíst se do dobré knihy. To je pro mě ráj! :)
    Sleduji Vás přes GFC pod tímhle jménem, mějte se krásně.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Před osmi lety jsem na podzim potkala svého manžela...
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Na podzimu se mi líbí barevnost stromů a když k tomu krásně svítí sluníčko, tak z toho vzniknou nádherné fotky. Co se mi na podzimu už tak moc nelíbí je chladnější počasí a častěji prší. :-)

    OdpovědětVymazat
  46. GFC: Martina Slancová, mail: slancova.m@seznam.cz

    Já mám během podzimu ráda procházky do přírody, kdy všechno hraje snad všemi odstíny barev a sem tam najdu cestou i nějakou houbu. Zároveň během tohoto období dozrávají například moje milované hrušky a jablka, naopak když je sychravo a počasí nepřeje, tak si s chutí zalezu do postele a udělám si čas na dobrou knihu či film, který už chci dlouho vidět. Co naopak nemám příliš ráda, když musím do práce i z práce chodit skoro za tmy, to se pak člověku ráno leze těžce z pelechu a musí se o to víc přemlouvat, aby byl schopný podávat nějaké výkony. Stejně tak mi vadí, že nikdy nevím, jak se obléknout, protože po ránu je neuvěřitelná zima, zatímco odpoledne už to bývá podstatně lepší, takže stále řeším dilema, jestli by se nehodilo už vytáhnout zimní bundu a boty. Přesto zatím stále odolávám, i když se rozrůstá počet osob, které takto oblečené potkávám. Stejně mi ale převažuje všechno to pozitivní, co mi podzim nabízí.

    OdpovědětVymazat
  47. GFC Nela Richterová, Nelarichterova@gmail.com
    Podzim mám ráda, protože jsem se na podzim narodila. Miluji pestrobarevné listí popadané na zemi, jak krásné svítí sluníčko, procházky s pejsek a to, že se pomalu blíží Vánoce. :D Na podzimu nemám ráda chladné počasí, déšť, brzkou tmu a častou rýmu. :D

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    Já na podzimu miluju ten klid a pohodu, když si můžu v klidu lehnout s knížkou a s teplým čajem v ruce :) A naopak nemám ráda, když musím ten svůj klid opustit a jít ven do deštivého počasí :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  49. Já mám moc ráda počasí. Jak ty slunečné dny s barevnými listy, tak i ranní mlhy, chlad a občas déšť :) Ale v praxi jsem zmrzlá hned, co vylezu z postele :D Naopak mě štve, že je zimní semestr a většinou chodím ze školy domů za tmy. GFC Naire S., mail 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Na podzimu mám ráda jeho barvy. Mám ráda podzim, kdy je chladno na bundičku, ale zároveň nemrznu. Co naopak na podzimu nesnáším, když je sychravo, venku prší a do toho je zima, to by člověk nejraději proležel celý den v posteli.
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Eliška Vrbová
    mail: vrbova.eliska@centrum.cz
    Na podzimu nemám ráda deštivé chladné dny, naopak mám ráda ty slunečné plné barevného listí

    OdpovědětVymazat
  52. Miluju barvy stromů :). Ambivalentni vztah mám pak k dešti - nesnáším ho, když musím ráno ven a ke zima a prší, naopak ho miluju, když můžu sedět někde v teple a pozorovat ho z dálky :D
    Taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Mirka Škampová
    Na podzimu mám ráda barvy, vůně čerstvě natrhaných jablek z dědovo zahrady, tu radost, když opět vysvitne slunce. Jo a dýňovou polévku :) Co nemusím, je to sychravé, šedé, upršené počasí a zima, zrovna jako dnes.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Na podzimu nemám ráda skoro nic :D. Jen to, že mám narozeniny. A když je náhodou sucho a svítí sluníčko, tak to potom miluju se jen tak někde procházet a sledovat ty barvy :)
    A jinak nemám ráda ten všudypřítomný déšť, že musím nosit už 10 vrstev oblečení, mám z toho vlhka zplihlé a škaredé vlasy, všude jsou kaluže a bláto... Prostě přesně tento týden vystihuje to, co nemám ráda :D
    GFC: Alena Lusková, email: luskova.alena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    ja mam rada vsetko ! hlavne to ze mozem nosit tmave farby v liceni a vyzera to skvele :")

    OdpovědětVymazat
  56. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    Na podzimu mám ráda svíčky a barevné listí a nemám ráda déšt, zimu a mlhu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  57. Na podzimu mám ráda babí léto a všechny odstíny hnědé. Pak ty úžasné huňaté svetry a ještě úžasnější cardigany. Vždycky se zachumlám a nikde nic nefouká a nestudí :) A naopak na podzimu nemám ráda bláto, blátivé počasí :( Sleduji a odebírám blog jako marcrazy2@gmail.com a na facebooku sleduji jako libuska.krizova, mailík je marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Na podzimu se mi libi barevne listi a kdyz je venku zima,doma teplo,popiji se horky caj,zapali se svicky :-) sleduji jako YoungMamaStyle cz,email je youngmamastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj,
    mám na podzimu ráda barvy a oblečení, které mohu nosit. Naopak nemám ráda ranní vstávání, které mě díky práci čeká. Sleduji vás jako hanka blažková - hanicka.cica. A můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Moc hezky vybrané produkty :) Ráda si zasoutěžím :) Podzim je můj neoblíbenější roční období. Vyhovuje mi počasí. Moje oblíbené jsou i barvy podzimu :) Ze všeho nejvíce však oblibuji módu v tomto období.

    sleduji přes GFC jako Michaela Machalíková

    můj email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mám ráda podzimní modu, ale štve mě, že je mi pořád zima :D
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Mám ráda podzimní procházky v přírodě, krásně zbarvené krajiny. Nelíbí se mi sychravé počasí a kratší dny:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, tak já mám ráda tu atmosféru, hlavně přes okno, kdy jsem doma zachumlaná, topí se v krbu, dům provoněný svíčkami a je to prostě perfektní. Horší je to, když musím vylézt ven do sychravého, studeného nebo upršeného počasí... kaluzovanatali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Na podzimu mám ráda to, když se listy krásně zabarví a začnou opadávat. Když je ještě celkem teplo a já si mohu vzít jen lehký kabátek.
    Nesnáším když je studený podzim, pořád prší, a nemůžete jít ani ven na procházku.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Krásne produkty. Na jeseni nemám rada tú zimi a teplo lebo nikdy neviem ako sa mám obliecť a potom si to tie ďažde. Ale zase mám rada tie krásne farby a to čakanie na Vianočné sviatky. GFC Danka Krnáčová
    E-mail dankamandarinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Na podzimu sí užívám hlavně poslední teplé sluneční paprsky, ale také barevnost všude okolo.
    Na druhou stranu, špatně snáším přechody mezi jednotlivými obdobímu, takže se mi vždycky podaří se nějak nachladit (jako třeba teď) a první podzimové dny vždycky strávím s hromadou kapesníčků :D
    gfc Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Terka Černá
    Te-ri-nka@seznam.cz
    Mám ráda tu barevnost, zapalování svíček a v ruce teplý čaj:), ale nemám ráda to oblíkaní :D

    OdpovědětVymazat
  68. GFC: Alex B
    sasanemo@azet.sk
    Na jesení mám rada krásnu farebnú prírodu, jesenné outfity, jesenné príchute kávy a nemám rada upršané sychravé dni :)

    OdpovědětVymazat
  69. Na podzimu mám nejraději všechny ty barvy a nemám ráda chladné počasí. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. love.e(@)email.cz
    gfc Oli K
    mám ráda chodit ve spadaném listí
    nemám ráda deštivé dny a změnu času

    OdpovědětVymazat
  71. Miluju, že už není takové horko, krásný pohled na vše a na podzim jsou ty nejlepší líne rainy days. :>
    HROZNEJ VÍTR!!!! >:(
    - Email : apofiscake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. GFC: Renata Okáčová
    mail: reninan@seznam.cz
    Tak na podzimu mám ráda počasí, které se neustále mění a s tím spojené trendy a moda. A nemám ráda blížící stres při shánění dárků na Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Péťa Stenzelová
    EML: p.stenzelova@gmail.com

    Na podzimu mám ráda takovou tu rozmanitost. Někdy je krásně, listí je barevné a všechno je rozzářené, jindy je ale pošmurno, mlha a celkově hnusavo, takže by jeden nejraději zůstal celý den v pelíšku. Podzim je jako lidé - pokaždé jiný a nepředvídatelný. Je mi tím sympatický :D

    OdpovědětVymazat
  74. Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com

    Na jeseni úplne neznášam dážď. Neznášam to, že ráno vstanem a myslím si, že mám čas ešte aspoň 5 hodín, lebo vonku je taká tma, ako keby som sa zobudila uprostred noci. Neznášam jesenné depresie. A takto by som mohla pokračovať ešte dlho dlho, pretože je to obdobie, ktoré fakt nemám rada. A čo mám rada? Nad tým som sa musela fakt zamyslieť. Asi to, že si môžem zobrať koženku a kožušinovú vestičku :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  75. GFC : Karolína Brázdilová
    E-mail :karolbrazdilova@seznam.cz
    Na podzimu miluju barvy a moje narozeniny a ořechy😍 sice to zní divně ale je to tak a nesnáším,když mám z té zimy suché ruce .😤

    OdpovědětVymazat
  76. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    Na jeseni mám rada tie pohodové večere s knihou pod dekou pri sviecke a to, že vonku to hýri novými farbami a nemám rada sychravé počasie, keď mrholi a je príliš chladno 😊

    OdpovědětVymazat
  77. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Podzim mám ráda kvůli barvám listí i možnosti různých kombinací outfitů. Zároveň mi už ale chybí zase sluníčko a teplo :D

    OdpovědětVymazat
  78. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Podzim mám ráda kvůli barvám listí i možnosti různých kombinací outfitů. Zároveň mi už ale chybí zase sluníčko a teplo :D

    OdpovědětVymazat
  79. GFC: Mária Kaletová
    maja1234511@gmail.com
    Na jeseni mám rada farebnosť prírody, nemám rada daždivé počasie, ak nemám dáždnik a to, ked je chladno. Mám rada, ked vonku na jesen prší a ja som ukrytá pod perinou so šálkou čaju.

    OdpovědětVymazat
  80. GFC Klára Wallová
    wallova.k@seznam.cz
    Na podzimu miluji barevné listí, díky kterým pak vyrábíme s dětmi ve škole krásné výrobky :) Naopak úplně nesnáším první plískanice a déšť.

    OdpovědětVymazat
  81. Já mám podzim nejraději a nejvíce mě fascinují jeho barvy a ta atmosféra toho, že zanedlouho už budou Vánoce. Vůbec mi nevadí chladné dny, ale bohužel jedno negativum to má..déšť a věčné tahání deštníku a zmoklé vlasy. Tomu my holky moc nefandíme :D.

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj,
    sleduji jako kačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Úžasná Giveaway <3 Kosmetika je něco pro mě <3 Oční gel by se mi hodil, protože mám hodně vysušené oční okolí :) Paletka je úžasná a má nádherné odstíny <3 Na obočí si hodně zakládám, tak ten set by byl něco pro mě :) Bez umělých řas nevyjdu ven a trsy jsem ještě nevyzkoušela :)A rtěnka a lesk mají nádherné odstíny :)

    Co se týká toho podzimu, tak co mám na podzimu moc ráda je ta nádherná škála barev kolem nás. Tak barevné okolí mi ani nepřipadá v létě. Taky mám moc ráda podzimní atmosféru. Kdy si zapálím svíčku, uvařím čaj, zachumlám se pod peřinu s knížkou a čtu si. Taky mám moc ráda podzimní procházky :) Co naopak nesnáším, ale myslím, že si tímto prochazí skoro každý, jsou depky :D Často mám blbou náladu, je mi zima, nejradši bych byla pořád doma, pokud zrovna není pěkně :D :)
    Snad se na mě usměje štěstí :)
    Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  83. GFC: MiMi
    miriam.ondrusekova@gmail.com

    Mám rada skoro všetko hlavne atmosféru, módu, halloween :) a neznášam ked je až príliž zima

    OdpovědětVymazat
  84. No jéje, podzim miluju. Je to období mého zrodu tak asi neni čemu se divit. Hlavně je to oddych od těch náročných letních teplot (i když zmrzlinku už si člověk musí rozmyslet ;(...) a člověk nakonec vítá každý náznak sluníčka. A obchody plní Vánoce, vůně čajů a pečení, konečně si zapálíme oblíbené yankee xD... joo tohle všechno a ještě mnohem víc :D
    GFC: Aileen a
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. 1. Joy
    2. lukasovamichaela.94@gmail.com
    3. Plusy: Halloween, barvy a polívky :D Mínusy: ochlazuje se, v noci by člověk zmrznul a blíží se zima

    OdpovědětVymazat
  86. Podzim mám moc ráda..ty stromy hrající všemi barvami, horké čajíčky, voňavé plápolající svíčky, teplo domova, vrstvení oblečení.. A co ráda nemám? Snad jen kapky deště.

    GFC: Eliška Voláková, Email: Eliska.Volakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Podzim mám moc ráda..ty stromy hrající všemi barvami, horké čajíčky, voňavé plápolající svíčky, teplo domova, vrstvení oblečení.. A co ráda nemám? Snad jen kapky deště.

    GFC: Eliška Voláková, Email: Eliska.Volakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Moc hezká soutěž! ( a ten lak na nehty vypadá božsky).
    Co se týče otázky - podzim mám nejradši. Pro mě je to nejromantičtější část roku. Miluju padající listí, podzimní barvy, chuť horkého čaje, světlo svíček..
    Ten pocit, když se zachumlám do peřiny, pustím si nějaký příjemný film, relaxuju s drahým.. k nezaplacení ♥ Jediné co nemám ráda je přechod z podzimu do zimy, protože mi je neustále zima a v tomto období je to ještě horší :D Přeju vám krásný zbytek podzimu! :))

    gfc:Michaela Kristýna Bednářová, mail: nc.christy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat