čtvrtek 27. října 2016

Novinky v péči o tělo značky Astrid + vyhlášení GA

Ahoj holky,

jak jste na tom se značkou Astrid? My jsme si jejich letošní novinky k péči o pleť i opalovací přípravky velmi oblíbily a ani s výrobky k péči o pleť to není jinak. Tentokrát nám dorazily k testování tyto přípravky - vyživující tělové mléko, chladivá tělová emulze a ochranný krém na ruce. Ale aby to dnes nebylo pouze o kosmetice, tak vám závěrem článku prozradíme, kdo vyhrál v podzimní soutěži.


Astrid Nutri Momentst - regenerační tělové mléko pro suchou pokožku - 250 ml/cca 70 Kč 

Tělové mléko jsme dostaly ve variantě pro suchou pokožku a hned můžu říct, že je to produkt, který jsem si oblíbila nejvíce. Jednak mléko naprosto nádherně voní. Tak nějak parfémově. Vůně není  nijak silná či obtěžující, ale zároveň pokožku zanechá nějakou tu chvíli provoněnou. Takže paráda.  Konzistence je také na jedničku. Zkrátka je mléko akorát tekuté, takže se jednak dobře dávkuje, ale hlavně super roztírá a také vstřebává. Pokožku velice hezky vyživí, zjemní a při pravidelném používání je znát, že je pokožka více hydratovaná a pružnější. Zkrátka není tak náchylná k vysušování. Opravdu super produkt. 
  


Astrid Sports Action - chladivá masážní emulze - 200 ml/cca 60 Kč 

Tato chladivá emulze je určena k použití po sportovním výkonu, kdy má za úkol pomoci unaveným a napjatým svalům v jejich regeneraci. Emulze obsahuje mentol, který není obtěžující a nemá po namazání ten nepříjemný "mrazící" efekt. Je pravda, že svaly ochladí, ale výsledek je příjemný a relaxační. Nedávno jsem při běhu špatně našlápla a měla jsem bolavé koleno a svaly kolem něj mne bolely. Při pravidelné masáži tímto gelem mi otok opadl a regenerace byla rychlejší. Konzistencí je emulze spíše gelovokrémová, dobře se vmasírovává a vsakuje do pokožky a nezanechává na ní nepříjemný povlak.



Astrid Velvet Touch - ochranný krém na ruce pro velmi suchou pokožku - 100 ml/cca 50 Kč 

Krém na ruce je pro mě v současném období nutností. Mám je totiž dost vysušené a podrážděné. Tento krém je určen pro velmi suchou pokožku a slibuje jí hloubkově vyživit, zjemnit a regenerovat. Opět musím pochválit vůni, která se maximálně povedla. Je taková čistá krémová. Konzistence je spíše lehčí a tekutěšjí, takže se jednoduše roztírá a prakticky okamžitě se vstřebává. Je teda super, že nemáte po krému mastné ruce a můžete ihned normálně fungovat. Ovšem co se týče hydratace, tak musím říct, že mi momentálně krém nestačí. Krém dokáže ulevit a pokožku zvláčnit, ale během chvíle už mám ruce zase suché a můžu po něm sáhnout znovu. Takže na klasické promazání je fajn, ale hodně suché a náročné pokožce rukou bohužel nepomůže.


Za nás obě musím říct, že výrobky jsou kvalitní a za skvělou cenu, opravdu se dají srovnat s mnohem dražšíma značkama. A pokud je zakoupíte v akci, cena pak je úplně minimální.

M&R
________________________________________________________________________________

A jak je u nás zvykem, tak na závěr vyhlásíme vítěze naši podzimní soutěže o balíček plné to nejlepší kosmetiky. Jsme rády, že se vás zapojilo tolik a podělily jste se s námi o to co na podzimu máte rády a naopak co vám na něm vadí.


Při pročítání komentářů jsme s většinou mohly ztotožnit. Nejbližší nám byl komentář č. 82, proto se vítězkou stává Bella. Tímto jí gratulujeme! Další soutěž vás čeká obratem, takže nemusíte zoufat vy, co jste dnes nevyhrály.


10 komentářů:

  1. Od této značky jsem snad ještě nikdy nic nezkoušela, ale abych pravdu řekla, tak mě ani moc neláká.. A gratuluji vítězce, vyhrála opravdu pěkný balíček. :)
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já roky používám jejich opalovací péči, proto jsem ráda vyzkoušela další sortiment. A moc mi sedlo právě tělové mléko. Ale chápu, že obaly moc nelákají k vyzkoušení.

      Vymazat
  2. Já bych ráda vyzkoušela tělové mléko :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Astridu jen balzámek na rty, který je super :) Ale moc ráda bych vyzkoušela i další produkty :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich balzámy jsem používala několik let zpět a moc mi vyhovovaly. Teď už jsem dlouho žádný nezkoušela, asi bych to měla napravit. Stejně tak ty bys měla zkusit některé z těchto :D

      Vymazat
  4. Ja som už dlho od Astridu nič nemala, musím sa pozrieť na niečo od nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji hlavně tělové mléko, to mi vyhovovalo nejvíc. Krásně voní, rychle se vstřebává a slušně hydratuje :)

      Vymazat
  5. To tělové mléko musí být super. Já od Astrid měla jen opalovací krém. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opalováky má Astrid nejznámější, to je pravda. Avšak i další jejich produkty stojí za povšimnutí.

      Vymazat