neděle 9. října 2016

Laidbare Skin Care pleťové sérum s vitamínem C

Krásné ráno holky,

Dnes vám přináším recenzi, kterou uvítají ty z vás, které stále trápí problematická pleť a výskyt akné. Sice již dáno nejsem náctiletá, ale bohužel má pleť to jaksi neregistruje a stále mě častuje občasným výskytem pupínků, ucpanými póry a tvorbou mazu. Celkově jí mám sice nejlepší za poslední dobu, ale ani tak to není dokonalé. Proto stále zkouším nové přípravky, které by mou pleť udělaly ještě hezčí a zdravější. To a mnohem více slibuje velice chválené pleťové sérum anglické kosmetiky Laidbare.



Sérum slibuje obnovit pleť, hloubkově jí vyživit, dodat pružnost, vyhladit linky, vrásky a také jí zklidnit. Bonusem má být zmenšený výskyt pupínků. Tomu má dopomoci super složení, které je opravdu skvostné. Sérum obsahuje olej ze semínek černého rybízu, papulku, mrkvový olej a také vitamíny A,B,C a E. To zní slibně co říkáte?


Sérum má poměrně těžké, řekla bych skleněné balení bílé barvy. To je však neprůsvitné, takže bohužel nevidíte jak rychle sérum ubývá. Lahvička séra měla ještě průsvitné víčko, to však bylo tak křehké, že mi po pár použitích prasklo a letělo do koše. Myslím, že to je škoda, navíc když zohledním, že cena není zrovna malá. Ale stalo se. Pochválit však můžu pumpičkové dávkování, které je funkční a pro olejové přípravky určitě jedno z nejlepších.


Sérum má krásnou lehce levandulovou vůní, která je poté cítit i z pleti. Někomu to může vadit, mě však tato „letní“ a uklidňující vůně maximálně vyhovovala. Sérum má nažloutlou barvu a díky obsahu řady olejů, je tekuté olejové konzistence. Sérum jsem používala pouze večer a to na lehce navlhčenou pleť. Většinou mi stačila 1 a půl pumpičky na celý obličej a krk.

Sérum mi přijde mastnější, takže musíte počítat s tím, že se delší dobu vsakuje. Přesto mám pocit, že se úplně nevstřebá a ještě ráno mívám pleť z oleje lehce mastnou, ale to hravě zvládne ranní očista. Každopádně pleť hezky promastí, vyživí a řekla bych, že i zklidní podráždění a popř.  rozrýpané pupínky. Co se týče úbytku pupínků, tak zde jsem bohužel žádnou změnu nezaregistrovala, snad jen, že se rychleji hojí stroupky a flíčky po nich rychleji mizí. Určité omlazení a vyhlazení pleti je patrné, ale určitě nečekejte, že rázem budete vypadat o x let mladší.


Celkově jsem ze séra lehce rozpačitá, asi jsem po těch ochajících recenzích čekala ještě lepší a viditelnější wow efekt, který se bohužel nedostavil. Přesto si myslím, že je to velice zdařilý produkt, který funguje a myslím, že mu ještě někdy dám šanci. K sehnání je například na Notino.cz, kde ho seženete ze všech dostupných eshopů nejlevněji.

Znáte kosmetiku Laidbare? Už jste o tomto zázraku slyšely/zkoušely ho?


Radu 

12 komentářů:

  1. Kosmetiku Laidbare jsem ještě nezkoušela, ale toto sérum mě moc nenadchlo. Úbytek pupínků je pro mě primární, a to bohužel nedokáže. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono právě bývá hodně chválené a prý akné dost pomáhá. Mě se však nezdálo, že by mi s pupínky něco dělalo. Každopádně špatné nebylo, ale že bych z něj byla unešená jako většina, to fakt ne.

      Vymazat
  2. No u mě funguje trošku líp :) Já ho doslova miluji je pro mě uplně super sérum! :) Já jsem s ním spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že ti sedí. Mě nijak neučarovalo, ale každý máme jinou pleť a jiné nároky, tak je pochopitelné, že se vše nemůže zavděčit všem.

      Vymazat
  3. Tuto kosmetiku nepoznám a séra tak nějak vynechávám. Tohle sérum vypadá celkem dobře a možná se po nějakém taky podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono se nejedná o sérum v pravém slova smyslu. Je to spíše olej, který nahradí noční péči. Špatné nebylo, ale nechápu tu vlnu nadšení na jeho adresu.

      Vymazat
  4. Hm, tak u mě nefunguje vůbec... Taky nechápu to nadšení okolo, špatně se vstřebává a nic nedělá... Za to jsem nadšená z olejových sér od české firmy Delibutus, to je jiná!!:o)) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda zase tak katastrofické nepřijde, ale žádný zázrak to není. Přijde mi jako jakýkoliv jiný olej. Osobně mi třeba mnohem větší službu udělá Dýňový olej od Saloos, který stojí třetinu. Séra Delibutus vůbec neznám, tak díky za tip. Mrknu po nich.

      Vymazat
  5. Mám na něj naprosto stejný názor, souhlasím s každou větou. Víčko mi taky prasklo a navíc se mi sérum docela brzo zkazilo, takže jsem ho dopatlala na tělo. Škoda za ty peníze, ale zůstanu u olejů Saloos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jsem ráda, že nejsem jediná kdo má na sérum takový názor.

      Vymazat
  6. Ačkoliv mám mastnou pleť, různé oleje a séra jsem si na noc hodně oblíbila. Mám pleť šíleně vysušené tím neustálým bojem proti mastnotě a řekla bych, že občas potřebuje nějakou pořádnou dávku hydratace. Z reakcí to vypadá, že tedy nějak závratně nefunguje, ale stejně se Ti podařilo mě na něj nalákal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle těch pochvalných reakcí by fungovat mělo a snad i funguje. Bohužel asi jsme si nějak nesedly s mou pletí. Pokud jsem tě nalákala tak vyzkoušej, snad ti udělá větší službu než mě.

      Vymazat