středa 19. října 2016

Kiko haul + first impression

Ahoj holky,

Není to tak dávno, kdy jsem vám ukazovala své nákupy Kiko kosmetiky a dneska tu mám další. Na jejich eshopu koncem léta opět probíhaly slevy a já nedokázala odolat. Jejich kosmetiku mám hodně ráda, přijde mi kvalitní a nestojí majlant. Vše co dnes uvidíte, jsem kupovala koncem srpna, takže mám vše již dost otestované, proto vám k jednotlivým produktům podám takové menší info. Tak jdeme na to.


Začnu laky na nehty, které měly stále za pouhé jedno Euro, tak jsem si vzala dalších 5 odstínů. Kiko laky jsou báječné. Krásně pigmentované, skvěle se s nimi pracuje a především dobře drží. Navíc mají úžasný výběr barev a efektů. Zleva to je modro-zeleno-zlatavý 530 Pearly Blue Peacock, dále stříbrné třpytky vhodné jako topcoat 271 Sparkle T. Silver Multicolour, krásný krémový mauve odstín 510  Mauve Gray,  zářivá středně modrá 295 Cerulean Blue a korálová se zlato-růžový shimmerem 488  Pearly Golden Camellia.


Kromě laků od Kika zbožňuji jejich rtěnky. Tu z kolekce Mirage Lip Stilo jsem si díky božskému balení a vlastnostem oblíbila natolik, že jsem si musela pořídit další odstín. Bohužel už byl výběr dost mizerný, tak jsem sáhla po docela výrazné růžovce č. 13 Wanderer Hot Pink.  Rtěnka je na rtech velice příjemná, krémová, krásně se nosí a docela solidně drží. Navíc to balení je skvostné. Pořídila jsem si také další odstín z klasické řady Smart Lipstick a to konkrétně odstín č. 904 Strawberry Pink.  Je to krásný odstín. Něco mezi červenou a růžovou. Dejme tomu taková tmavší malinová, navíc opět vyniká pro mě dokonalou krémovou konzistencí, hezkou pigmentací a především komfortu na rtech.




U rtů ještě zůstanu a představím vám Double Match Lipstick & Lipliner, což je produkt který má na jednom konci konturku na rty a na druhém samotnou krémovou rtěnku. Myslím, že je to super nápad mít takhle v jednom sladěnou konturku a rtěnku. Opět jsem volila růžový možná trochu fuchsiový odstín a to 05 Darling Orchid. Konturovací tužka je měkká, ale zároveň ne moc. Je do špičky, skvěle kreslí a výborně drží. Oproti tomu rtěnka na druhém konci je jemná, krémová a skvěle pigmentovaná. Společně tvoří výborné kombo a zajistí sytou a dlouhotrvající barvu po několik hodin. Za mě bezvadný produkt.


Ze stejné kolekce jsem si pořídila i dvě tužky/stíny na oči Double Dare Eyeshadow & Eyeliner. Opět se jedná o „pastelku“ na oči, kdy z jedné strany je barevná linka a z druhé krémové oční stíny. Vzala jsem si odstín 05 Gold and Teal, který má petrolejovou linku a světle zlatavé oční stíny a pak 03 Lilac and Plum. Ty mají hotně tmavě fialovou-hnědou linku a nádhernou světlou levandulovou barvu stínů. Linky mají fajn tvrdost. To znamená, že hezky kreslí, nedřou víčko a zároveň nejsou přehnaně měkké. Krémové stíny jsou skvěle pigmentované, velice jemné a na to, že mám mastná víčka tak solidně drží. Paradoxně se mi osvědčilo je nanášet na víčka rovnou, bez použití báze. Na ní se mi stíny slévaly a nedržely tak dobře. Během chvíle si na víčko sednou, zaschnou a drží.






U očních stínu ještě zůstanu, protože jsem si pořídila další odstín krémových stínů v tužce Long Lasting Stisk Eyeshadow. Tyto stíny jsou fantasticky pigmentované, krémové, dobře se nanáší a po zaschnutí drží celý den. A to bez báze. Pořídila jsem si odstín 06 Golden Brown, což je nádherná bronzovo-hnědá barvička velice podobná Color Tattoo On and on the Bronze.



Na vyzkoušení jsem si také vzala linky ve fixu Signature EyeMarker, což byl jediný přehmat. Linky mají velice netradiční a zvláštní hrot, kdy je z jedné strany užší a z druhé placatý. Moc dobře se mi s ním nepracuje. Navíc nejde udělat hodně tenká linka. Co nemůžu fixu upřít je opravdu luxusní černá barva, jinak bohužel moc kladů neshledávám, protože mi nedrží, maže se obtiskává. Takže pokud na něj ještě narazíte, tak se mu radši vyhněte.




Jelikož jsem od Kika ještě nezkoušela klasické pudrové stíny, tak jsem si koupila čtyři monostíny a musím říct, že jsou fakt super. Na to jak byly levné, tak mají moc hezké a bytelné balení. Jsou skvěle pigmentované, jemné a na očích vypadají fantasticky. S bázi mi drží celý den. Navíc ani moc nepráší. Pořídila jsem si matný studeně hnědý odstín 122 Mat Beaver Brown, pak měděno-vínový 137 Pearly Copper, božský zlatý 102 Dark Pearly Gold a pak tu nejúžasnější modrou 165 Pearly Blue.



No a nebyla bych to já, abych si nepořídila další odstín pěnové tvářenky Rebel Bouncy Blush, tentokrát v podzimní vínové barvičce 04 Passion Red Wine. Je to již můj třetí odstín této tvářenky, která je pěnovo-krémová, ale na tvářích je poté pudrová. Je skvěle pigmentovaná, na zvláštní texturu se skvěle nanáší, roztírá a především drží celý den.





Taky jste slevám na Kiku neodolaly? Máte něco od nich vyzkoušené?

Radu



8 komentářů:

  1. táto značka u nás bohužiaľ nie je k dispozícii, ale lícenka sa mi veľmi páči, aj ten rúž Strawberry :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že u nás je špatně ke sehnání. Vím, že v ČR je už eshop, kde se dá Kiko sehnat, ale ty ceny mi přijdou přehnané. Radši si objednám přímo z oficiálního eshopu. Já ty tvářenky zbožňuji, myslím, že 3 odstíny co mám doma hovoří za vše :D

      Vymazat
  2. Lícenku, rúže aj tiene by som si hneď ukradla. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesahat, koupit vlastní :D Chápu tě, produkty jsou to úžasné.

      Vymazat
  3. Jak tak koukám, tak si budu muset i já něco pořídit. :) U všeho je skvělá pigmentace! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je opravdu na jedničku, stejně tak konzistence. Navíc ty skvostné obaly a super ceny. Já můžu jedině chválit.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Laky od Kika zbožňuji. Mám jich doma snad 15 a prakticky jiné už nelakuji :)

      Vymazat