sobota 15. října 2016

Sametově matné rty s novinkami od Essence

Ahoj holky,

Jistě vám neunikl  podzimní update sortimentu značky Essence. Díky spolupráci s eshopem KupKosmetiku.cz jsme nějaké ty novinky mohly otestovat a dnes vám přinášíme první článek. Ten bude primárně zaměřen na nové dekorativní produkty na rty.


Essence rtěnka matt matt matt – 3,8 g za 69,90 Kč

Hned na úvod musím pochválit moc hezké a kvalitní balení rtěnek. Líbí se mi matné víčko v barvě rtěnky a stříbrné „tělo“. Samotná náplň je skvěle zasazená, nijak se nekýve.  Super je, že víčko hezky sedí a při zavírání cvakne, takže nehrozí, že by se vám rtěnka otevřela. Obě rtěnky mají jemnou ovocnou vůni, která jistě nikoho neurazí. Mě se velice líbí, takže jsem spokojená.


Rtěnky jsou krásně pigmentované a stačí rty lehce přejet a máte sytou a výraznou barvu. Vůbec není třeba vrstvit. Konzistence je také moc fajn a nemám jí absolutně co vytknout. Barva se hezky rovnoměrně nanáší a nedělá fleky. Výsledný finiš rtěnky je opravdu matný, ale ne nijak přehnaně. Rty zůstávají stále hebké, nejsou stažené ani vysušené. Při nošení není rtěnka téměř cítit, což rozhodně vítám. Avšak když budete rtěnku nosit celý den, tak musíte počítat s tím, že bude potřeba rtům dodat hydrataci. Co se týče výdrže, tak ani s tou nemám problém. Rtěnky drží až do jídla. Po jídle sice ještě zůstává lehké zabarvení, ale již není barva v perfektním stavu. Pití i lehčí svačinu zvládá se ctí.



V nabídce seženete celkem 7 odstínů, od nenápadných až po tmavší. My obdržely velice přirozený odstín 02 perfect match, což je pro mě dokonalý tělovo-růžový odstín na běžný den. Musím se přiznat, že jsem si tuto barvu zamilovala a nosím jí teď skoro pořád. Je to velice slušivá a přitom decentní barva. Naopak druhý odstín 07 purple power dokáže upoutat, ale přitom není nijak řvavý. Jedná se o tmavší vínovo-fialkovou barvičku, která je pro mě na podzim tou pravou, pokud zrovna mám chuť na tmavší a výraznější rty. Osobně jsem si rtěnky moc oblíbila a rozhodně stojí za vyzkoušení.

Essence lesk na rty matt matt matt – 5 ml za 69,90 Kč

Druhou novinkou je matný lesk na rty. Sice slovo lesk je zavádějící, když se jedná o matnou konzistenci. Já bych produkt nazvala jako matnou tekutou rtěnku. Rtěnky mají štíhlé „leskové“ balení v tubičce. Ta je průhledná, takže vidíte konkrétní odstín rtěnky. Aplikátor je heboučký pěnový docela netradičního tvaru buclatého šípu. Díky oné špičce na aplikátoru se rty skvěle vykreslí a větší plochou jednoduše vyplní. Za mě tedy hodnotím aplikátor jako velmi povedený.


Moc se mi líbí sladká snad karamelová vůně, která však na rtech není cítit. Proto by to nemuselo vadit ani těch co neholdují sladkým vůním. Pigmentace je naprosto prvotřídní. Stačí jedno lehké přejetí a máte neskutečně sytý a výrazný odstín. Moc příjemná je také konzistence, která je jemná, nadýchaná a dělá sametově matné rty. Barva rty opět nijak nestahuje a po celou dobu nošení je maximálně komfortní. Téměř o ní nevíte.


Výdrž není nijak závratná, avšak pro mě je dostačující. Zvládne pití a nějakou menší svačinku. Takže pokud nejíte drží, pokud si dáte tříchodové menu, tak musíte počítat, že bude chtít rtěnka opravit. Vybírat můžete z 5-ti odstínů. Nás přišel světlounce růžový odstín se studeným podtónem 01 la vie est belle a výraznější malinový 03 girl of today, který se hned stal mým oblíbencem. Za sebe vám je můžu s čistým svědomím doporučit. Sama uvažuji ještě o dalším kousku.


Máte rády matné rtěnky? Co na noviny říkáte?

Radu

18 komentářů:

  1. Koupila jsem si rovnou 5 těchto matných rtěnek ty tekuté mě naopak vůbec nezaujaly.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se. Ty rtěnky se jim hodně povedly. Taky mám zálusk ještě na další odstíny. Mě docela i ta tekutá rtěnka sedí, ale chápu, že ty tekuté asi nemají tolik příznivců jako klasické rtěnky.

      Vymazat
  2. Mne tekuté lesky viac menej sadli, viac sa dočítaš na mojom blogu. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty tekuté rtěnky taky sedí, líbí se mi hlavně odstín 03 a pak i výsledný finiš. Na recenzi se jdu hned kouknout. Díky za pozvání.

      Vymazat
  3. mám v zbierke matný lesk a ten je parádny :) rúže som si nejak ani nevšimla
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti lesk také vyhovuje. Na rtěnky určitě koukni, přijdou mi totiž ještě lepší než ty matné lesky ;-)

      Vymazat
  4. Já jsem si z matných rtěnek vybrala odstíny Natural Kiss a Wow Effects, hodnotím je jako hodně povedené a ještě si aspoň jeden odstín pořídím. A když už tam budu, tak rovnou přihodím ten matný lesk na rty Girl Of Today, ten na rtech vypadá moc hezky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že ti rtěnky vyhovují. Až se dostanu do drogérie, tak si určitě ještě jeden kousek přihodím. Matný lesk má taky něco do sebe a pokud se ti odsín Girl of Today líbí, tak směle do něj. Já ho nosím moc ráda. Ta barvička je krásná :)

      Vymazat
  5. Já mám ráda matné tekuté rtěnky :) teď jsem si pořídila jednu v NYXu a jednu od Borjois :) obě jsou skvělé :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc tekutých matných rtěnek nemám. Vlastně jen od Dermacolu, ty dlouhotrvající. Od Nyxu bych ale nějakou ráda zkusila :)

      Vymazat
  6. Mám ráda matné rtěnky, ať už tekuté nebo klasické :). A tohle jsou krásný odstíny

    OdpovědětVymazat
  7. Já lesky vůbec nemusím a tak bych spíše pokukovala po těch rtěnkách :) Ty odstíny vypadají dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Já asi nakonec neodolám a matnou tekutou rtěnku si koupím, jsou vážně perfektní! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi lesky i rtěnky! Essence mám nejradši jejich rtěnky a laky a také tužky na oči

    OdpovědětVymazat