neděle 23. října 2016

Došlo nám - červenec až srpen 2016 - Radu

Krásné ráno,


dnes je na pořadu dne mé spotřebováno za uplynulé letní prázdniny. Sešlo se mi toho zase hodně, tak nebudu zdržovat a jdeme rovnou na věc. 



Tentokrát otočím pořadí a začnu pro změnu dekorativkou.

Dermacol Angelash Volume Mascara

Dobrá řasenka, která prodloužila, zahustila i natočila. Bohužel jak začala vysychat, tak mi řasy slepovala a dělala hrudky. Jinak mi vyhovovala, přestože mám od Dermacolu větší oblíbence.

Dermacol Colour Eyeliner linky v peru

Bohužel tyto linky nemůžu moc pochválit. Mají na můj vkus až moc dlouhý a měkký hrot, kterým se mi nekreslí pohodlně a navíc barva do hrotu moc nestéká, takže zvládnu nakreslit jedno oko a na druhé je už hrot téměř suchý a nekreslí. Jinak mi ale linka drží dobře a neobtisková se.

Rimmel Colour Presice linky v peru

Obdobný případ jsou i tyto linky. Opět dlouhý a měkký hrot, který po chvíli přestává kreslit. Navíc není barva ani moc výrazná a linky nedrží. Obtiskávají se a mažou. Za mě ne.

E.L.F. liquid eyeliner

Moc fajn barevné linky. Dobře se s nimi kreslí a po zaschnutí drží netknuté celý den. Pokud budu někdy objednávat, tak si je pořídím znovu.



Jordana Quick Shine Topcoat

Nehtovou péči od Jordany mám ráda a ani tento topcoat mě nezklamal. Nehty zpevnil, rychle zasychal a dodal hezký efekt. Bohužel mi docela rychle zhoustl, jinak mu nemám co vytknout.

Catrice Camouflage Cream

Co dodat, prostě nejlepší korektor v kalíšku. Hezky kryje nedokonalosti a drží, víc nepotřebuji.

Crazy Rumors balzám na rty

Jak víte tak balzámy CR mám moc ráda, ale tento mi nějak neseděl. Vůně super, ale přišlo mi, že rty moc nehydratoval ani na nich dlouho nedržel. Asi si dám na čas od těchto balzámů pauzu.



 Ziaja Manuka Tree pleťový krém pro mastnou a smíšenou pleť – 50 ml

Tento krém byl určen pro mastnou a problematickou pleť, mě však moc neseděl. Asi za to mohla gelová konzistence, která mi přišla málo hydratační. Navíc jsem si ani nevšimla, že by pupínky rychleji hojil. Ale hezky voněl a pleť viditelně zklidnil.

Laidbare vitaminové sérum – 30 ml cca 350 Kč

Bylo docela fajn, ale žádný zázrak se nekonal. Pokud vás zajímají účinky, tak recenze je zde.

Bione Antakne pleťové sérum – 80 ml cca 60 Kč

Nejlepší pleťové sérum na problematickou pleť, co opravdu něco dělá. Pleť zklidní, vydezinfikuje a urychluje hojení pupínků. Navíc je přírodní, funkční a levné. Koupím znovu

Lirene hydratační krém pro zklidnění podráždění – 50 ml 120 Kč

Úžasný krém. Hezky voní, skvěle hydratuje a opravu pleť zklidní a vyživí. Hodně mi vyhovoval, proto ho můžu jedině doporučit.


Collistar hydratační pleťová maska – 30 ml

Velice příjemná maska, která dodá pleti výživu, zjemní ji a vyhladí. Sice jí není moc, ale vydržela mi fakt dlouho. Můžu doporučit.

Natura Siberica peeling pro smíšenou a mastnou pleť – 150 ml

Tento peeling nebyl nic pro mě. Byl krémový a na mě až moc jemný. Takže jsem ho musela nanášet ve větším množstvím abych pocítila nějaký efekt. Pleť ale zjemnil a řekla bych, že i vyživil. Takže pro citlivou a suchou pleť bude určitě mnohem lepší.

Havlíkova Apotéka – Ranní čistící maska – 50 ml 250 Kč

Úžasný produkt, který mám už po druhé. Ráno pleť osvěží, vyčistí a zvláční. Recenzi jste si už mohly přečíst zde.

Dermokil Xtreme jílová pleťová maska – 15 ml

Jedna z nejlepších jílových masek co jsem vyzkoušela. Obličej úžasně vyčistila, zjemnila a zahladila všechny zvětšené póry. Pleť vypadala hladší, zářivá a sjednocená.

Sebamed čistící mýdlo na obličej 15 g

Mýdlo na obličej nebylo vůbec špatné. Sice nepěnilo moc, ale hezky čistilo, stáhlo póry, ale zbytečně nevysušovalo. Můžu doporučit.



Dermacol balzám po opalování 400 ml cca 150 Kč

Tento balzám neboli mléko jsem si moc oblíbila. Krásně hydratoval pokožku, zklidnil jí a mírnil podráždění. Hezky voněl a dobře se vsakoval. Klidně si jej příští rok koupím znovu.

Dermacol tělové mléko po opalování – 250 ml

Opět super produkt. Mléko do sprchy krásně karamelově voní a opravdu kůži zklidní, osvěží a zvláční. Určitě ho chci znovu.

Astrid mléko na opalování SPF 10 – 200 ml

Super mléko na opalování ve spreji. Je tekutější, takže se dobře nanáší a rychle vstřebává. Nenechává ulepený pocit a funguje výborně. Vřele doporučuji.

SebaMed Multi Protect Sun Cream SPF 30 – 30 ml

Tento krém mi k srdci moc nepřirostl. Fungoval dobře, ale měla jsem na obličeji z něj nepříjemný pocit. Navíc mi přišlo, že mi ucpával póry. Ale slyšela jsem na něj jen chválu, tak si nejspíš nesedl s mou pletí. Půlku vyhazuji, protože ho mám už druhým rokem a už se mi zkazil.



Balea šampón na vlasy pro zvětšení objemu – 250 ml cca 39 Kč

Moc příjemný šampón, který dobře umyl, nemastil a skutečně dodal objem. Mým vlasům vyhovoval a nemám mu co vytknout.

Isana olej na vlasy – 100 ml 79 Kč

Můj velký vlasový oblíbenec. Olejíček krásně voní, dá se použít jak na suché tak mokré vlasy. Ani v jednom případě je nemastí, nezatěžuje, naopak jim dodá jemnost, lesk, zacelí konečky a usnadní další manipulaci. Vyrovná se mnohem dražším produktům, proto určitě koupím znovu.

Stapiz Sleek Line objemová maska na vlasy – 250 ml cca 70 Kč

Fajn maska pro nenáročné vlasy. Ty zjemní, avšak nezatíží, uhladí a usnadní rozčesávání. Hodně zničeným či vysušeným vlasům, ale nepomůže.



Arad ochranný krém na ruce 250 ml

Skvělý krém, který jednak krásně voní, ruce skutečně vyživí, zjemní a navíc je chrání ochranným filmem až do dalšího mytí rukou. Navíc dokáže pomoct skutečně suchým a popraskaným dlaním.

Balea pěnový sprchový gel – 200 ml 59 Kč

Skvělý sprchový gel ve formě pěny. Dělal hutnou a bohatou pěnu, krásně voněl a nevysušoval. Navíc se dá použít jak na mytí, tak i na holení. Koupím znovu.

Soaphoria orientální noc šumivá bomba do koupele

Bohužel tato parfemace byla velkým krokem vedle. Šumivka mi voněla jako nějaký čistící prostředek, prostě hrůza. Jinak samotný produkt je super, protože obsahuje olej, takže pleť je po koupeli jemná a vyživená. Ale na tuto vůní fakt bacha.

EDP Byonce Heat - 100 ml

Sladčí parfémovaná voda, kterou jsem používala na podzim asi rok zpátky. Byla fajn, ale když jsem jí teď po čase zkusila, tak se nejspíš zkazila, protože jsem z ní dost cítila alkohol. Proto letí do koše. Vůně nebyla špatná, ale nezaujala mě natolik abych jí musela mít znovu.



Green Pharmacy sůl do koupele Lemongrass and Verbena – 1300 g cca 100 Kč

Tato sůl mě moc neoslovila. Je jí sice hodně, ale celkem nepříjemně a dost ostře voněla. Navíc měla docela velké krystalky, takže se i dlouho rozpouštěla. Za sebe nedoporučuji.

Green Pharmacy Bath milk Honey and Rootibos – 1000 ml

Toto mléko do koupele bylo naopak skvělá. Krásně krémově vonělo, lehounce napěnilo a především zanechávalo kůži jemnou a voňavou. Určitě pořídím znovu.

Balea bylinná koupel s levandulovým olejem – 500 ml 39 Kč

Úžasná pěna do koupele. Bohatě napění, krásně přirozeně voní po levanduli a docela dlouho vydrží. Koupím znovu.



Balea tělový krém s bambuckým máslem – 250 ml cca 50 Kč

Krém hezky čistě voněl, jako klasická Nivea. Byl jemný, dobře se roztíral i vsakoval. Pokožku zjemnil i vyživil, což mé nenáročné kůži stačilo. Pro suchou pokožku to nejspíš nebude to pravé. Jinak byl moc příjemný.

Ziaja kakaové tělové mléko – 400 ml cca 120 Kč

Toto mléko mám již po druhé a stále ho zbožňuji. Krásně kakaově voní, je akorát hutné, dobře se roztírá a hydratuje nadmíru dobře. Pumpičkové balení je super praktické. Vřele doporučuji 

Wolfberry Bio panenský kokosový olej 200 ml

Přes léto mi nikdy nemůže chybět kokosový olej, který používám na vlasy, hydrataci pleti po opalování a také na holení. Tento byl skvělý a navíc za super cenu. 


Tak jsme konečně u konce. Pokud jsem počítala správně, tak jsem se dostala na rovných 30 spotřebovaných kousků. Na jednu stranu mě těší, že se mi daří spotřebovávat, ovšem nevím zda nejsou tyto články na vás až moc dlouhé? Jak to vnímáte vy? 

Radu

4 komentáře:

  1. Dermokil masku jsem taky měla a byla jsem s ní spokojená!
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor od Catrice mám taky moc ráda a hodně mě zaujalo to sérum od Bione, po tom se budu muset podívat :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsou dlouhé, aspoň si počtu:-) Od Bione si na Vaše doporučení kupuji tonikum a peeling, tohle sérum jsem nezkoušela, ale určitě je taky vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od crazy rumors mám tiež jeden balzam a je uplne super. :)

    OdpovědětVymazat