pondělí 31. října 2016

Moje akutální vlasová péče - Maru

Ahoj holky,

v poslední době jsme na blogu neměly moc článků, které by byly věnované vlasům a vlasové péči, ale protože teď používám několik velmi příjemných a levných věcí, rozhodla jsem se Vám sepsat dojmy z nich právě v tomto článku.


Základem péče o vlasy je kvalitní šampón - já momentálně používám šampón značky Natura Siberica pro objem vlasů z jejich rakytníkové řady. Šampón velice hezky voní, tak specificky, trochu ovocně a trochu bylinně. Nevím, jestli tak voní rakytník, ale každopádně je ta vůně velmi příjemná. Šampón hezky pění a důkladně vlasy umyje. Na moje dlouhé vlasy mi 400 ml láhev vydržela (a ještě tam stále mám) více než půl roku. Co se mi vážně na něm líbí, že vážně objem vlasů zvýší i bez nutnosti vlasy vyfénovat.

Protože nepoužívám klasický vymyvatelný kondicionér, dávám si po každém umytí na vlasy masku. Tato maska Macadamia Oil Extract Exclusive vlasy nezatíží, ale přesto je vyživí a po vypláchnutí z vlasů jsou hebké a lesklé. Co se týče dlouhodobých účinků na vlasech, moc jsem si žádných nevšimla, ale prostě nejde přikládat zlepšení kvality vlasů pouze jednomu výrobku, že? 


Po umytí šampónu a masky pravidelně používám ještě bezoplachový kondicióner. Momentálně to je  keratinový od Bione. Bezoplachové kondicionéry této značky jsem si velmi oblíbila, mám po nich ty vlasy tak nějak hezčí a vypadají zdravěji. Narozdíl od jiných značek mi vlasy nemastí, rychle neubývá a je to prostě ideální společník pro každodenní péči o vlasy. 

Ani péči o vlasové konečky nezanedbávám, už dlouho je mým společníkem suchý olej do vlasů od Dove. Tenhle olejíček nejen že krásně voní - asi jako lázně a masáže, ale také vlasy hezky vyživí, nezamastí a nezatíží. Dá se použít jak do vlkých vlasů po umytí, tak i k oživení účesu mezi mytími. Cena olejíčku je sice kapku vyšší, ale zato vydrží věky a ještě Vám díky krásnému flakónku ozdobí koupelnu.


Co se týče mimořádné péče o vlasy, to jsem věrná už několik let kokosovému oleji. Ten nepoužívám nijak pravidelně, spíš pokud si vzpomenu, mám čas a chuť se rozmazlovat. Používám jej tak, že si ve volný den nanesu větší dávku oleje do délek vlasů (tak od uší dolů), vlasy pak zapletu do volného copu, zabalím do potravinářské fólie a ručníku a nechávám je nasávat živiny celý den. Večer pak olej smyju a pokračuji ve své pravidelné rutině. 



Pokud Vás některý z výrobků zaujal, můžete si jej zakoupit na mém oblíbeném eshopu notino.cz

Není to nic závratného, ale na mé vlasy tato péče funguje, rostou mi, myslím si, že je mám pěkné a zdravé.

M.

3 komentáře:

  1. Natura Siberica mě už delší dobu láká, ale aktuálně používám Milvu, tak to nebudu míchat. Z olejů používám arganový, protože ho mám už dlouho a asi by mě vzhledem k ceně víc mrzelo, kdyby se zkazil, než u kokosáku. Většinou ale před aplikací vlasy ještě navlhčím. Bezoplachové kondicionéry jsem kdysi měla dva, už ani nevím značku, ale neseděly mi. Klasický olejíček do konečků zrovna nemám a asi ho pořizovat nebudu, chci se častěji překonat a používat oleje přírodní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový olej je super, jako maska na vlasy má u mně vždy úžasné výsledky. A pak se mi ještě líbí olej od Dove, nechápu jak jsem ještě před pár lety žádné oleje nepoužívala, teď už je nedám z ruky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bione bych ráda vyzkoušela, jinak kokosový olej je pro mě nepoužitelný, vadí mi na tom ta vůně.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat