středa 5. října 2016

Péče o náročnou pleť s krémy značky Lirene

Krásné ráno,

zvláčňovat a hydratovat pleť je nutnost, zejména pokud vás trápí ještě další problémy jako je citlivá kůže, alegrie nebo začervenání pleti. Nejen s těmito neduhy si poradí pleťové krémy zn. Lirene, které vám dnes představíme. Patří do té levnější cenové kategorie avšak účinky jsou báječné. Navíc mají moc hezké a praktické balení, které vám ostudu na kosmetickém stolku určitě neudělá.

Lirene Sensitive and allergic skin – hydratační krém pro zklidnění pokožky 50 ml za 135 Kč

Přestože jsem nikdy neměla výrazně citlivou pokožku, tak letošní léto se mi krém náramně hodil a udělal mi obrovskou službu. Jinak má moc příjemnou svěží vůní a perfektní konzistenci. Ta je akorát krémová, není zbytečně hutná, takže se dobře roztírá a ihned vstřebává.


Jak už jsem nastínila, tak letošní léto se mi nějak zbláznila pleť. Na bradě a kolem úst jsem jí měla hodně vysušenou, byla napnutá a tvořily se zde šupinky. I hned po namazání zklidňujícím krémem přišla úleva. Krém kůži zklidnil, zahladil šupinky a naprosto perfektně hydratoval. Dokonce tak, že vláčnou a hydratovanou pokožku jsem cítila během celého dne. Na druhou stranu jí však nemastil ani neucpával póry. Stačilo pár dní a pleť se mi opět vrátila do normálu. Suchá kůže byla pryč a na místo ní se vyjímala hladká, vláčná a vyživená pokožka. Takže ano, tento krém je fakt skvělý a účinný.

R.



Lirene Reddened skin with dilated capillar - vyhlazující krém proti zarudnutí 50 ml za 135 Kč

Ani mi se nevyhly problémy s pletí. Od porodu to mám už rok a přesto mi pleť hormonama blázní. Chvíli ji mám suchou, chvíli mastnou a teď se snad dala do normálního módu. K péči o malé dítě se vážně nevyspání a s ním i tvorba vrásek, únava a podráždení, proto jsem si k testování vybrala právě vyhlazující krém proti zarudnutí, který má bojovat se všemi těmito neduhami.

Stejně jako krém pro zklidnění pokožky, který používala Radu, se i ten můj krém krásně vstřebává a to především díky lehké krémovo-gelové konzistenci. Krém je příjemný, hydratuje dostatečně a nedělá na pleti žádnou neplechu ve formě ucpávání póru apod.

Protože mám na denní použití jiné stálice, tak jsem tento krém používala pouze na noc, přesto ale výsledky jsou znát. Vrásky jsou opravdu méně znát, pleť vypadá zdravěji, má sjednocený tón, je zpevněná a plná života.

M.


Zaujaly Vás krémy značky Lirene, které jsme vyzkoušely? Pokud nejsou vhodné pro Váš typ pleti, vybrat si můžete z dalších dvou dostupných druhů a to krému pro suchou a mastnou pleť.

R&M

6 komentářů:

  1. Lirene krémy jsem ještě nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musíš napravit, protože jsou fakt super. Výborně funguje a nejsou drahé :)

      Vymazat
  2. Měla jsem Lirene pro citlivou pleť a byl výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc ráda slyším. Já jejich krémy mám hodně ráda :)

      Vymazat
  3. Ještě jsem od Lirene nic nezkoušela, ale párkrát jsem narazila na různé recenze, většinou tedy kladné :) Snad jednou zkusím na vlastní kůži :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, jejich kosmetika je kvalitní a přitom není drahá. Mě vše od nich maximálně vyhovuje.

      Vymazat