čtvrtek 13. října 2016

OOTD - hurá na túru

Ahoj holky,

dnešní outfit je zase hodně volnočasový, tedy konkrétně z naší túry/delší procházky na Rejvíz. Protože nejsem vyloženě turistický typ, nenajdete u mne žádné pohorky ani funkční oblečení a proto jsem si musela vystačit s tím, co mám ve svém šatníku.


Protože v den, na který jsme si výlet naplánovaly, mělo pršet, zvolila jsem nepromokavou pláštěnku, která také celému outfitu dominuje. Tu jsem si koupila před pár roky v Primarku a stála v přepočtu asi 200 Kč. Něco takového v šatníku užije každá z nás, bunda vážně nepromokne a velkou výhodou je, že se dá sbalit do kapsy.


Pod pláštěnkou jsem měla mimo černého basic tílka ještě teplý pletený svetr z Reserved v mé oblíbené modré barvě. Svetr nejen zahřál, ale po rozepnutí pláštěnky ještě nadělal parádu neboť barevně ladil s potiskem květinek na bundě. Džíny není třeba moc komentovat, tyhle jsou z HM a nejsou to klasické kalhoty na knoflík, ale velmi pohodlné džegíny do pasu. 


Nejen pláštěnka je z Primarku, ale taktéž vyšší, kotníčkové boty v army stylu. Ty sice nenosím moc často a ani se mi už moc nelíbí, ale do sychravého počasí se mi velmi hodily.

A na závěr Vám ještě představím mojí momentálně nejoblíbenější kabelku, která je ze Stradivaria. Líbí se mi, že je prostorná, ale zároveň je spíše střední velikosti a je variabilní při nošení. Pokud sháníte nějakou levnější trendy kabelku, zaskočte právě do obchodu Stradivarius. Tato moje taška stála asi 500 Kč, což je super cena, protože v podobných řetězcích (HM, Orsay atd.) jsou většinou podobné kabelky tak za 1000 Kč.


Chodíte rády na túry do lesa? Máte na ně svůj šatník patřičně vybavený?

M.

6 komentářů:

  1. To byl určitě super výlet a moc ráda chodím na procházky do lesa.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky, máš super kabelku. :) A ja veru na túry do lesa nechodím, aj keď sme sa cez leto chystali na rozhladnu s priateľom, ale nejak sme sa k tomu nedostali. Tak možno buducú rok, keď bude zasa trochu teplejšie počasie. :)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa pozrieť a ak sa ti zapáči, určite sa zapoj. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na procházky do lesa chodím ráda, hlavně když se to může spojit se sběrem hub, ale vybavená na to moc nejsem, nejsem vyloženě turisticky typ. Hlavně to chce dobré a pohodlné botky. Líbí se mi kabelka a Tvoje vlasy jsou parádní:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Do lesa také ráda chodím :) A ta bunda je super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju výlety do lesa :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké, jen mi k tomu ta kabelka moc nesedí. I když stejně tak chápu, proč ji máš. Já sama jsem si musela hezký elegantní batůžek nechat vyrobit na míru - stál mne asi 1500, ale nedám na něj právě díky praktičnosti dopustit. Je z podobné hnědé, jako tvoje kabelka, takže se mi hodí k lecčemu :)

    OdpovědětVymazat