sobota 1. října 2016

Krásné nehty v podání nové kolekce laků Čistota a přirozenost značky Moje

Ahoj holky,

před časem nám díky spolupráci s českou kosmetickou značkou Moje, přistály do poštovní schránky i krásné laky na nehty z kolekce Čistota a přirozenost, která obsahuje 8 tělových ostínů od svěle vanilkové, pudrově růžové, taupe až po kakaovou. 


My jsme měly možnost vyzkoušet sadu 4 laků z této kolekce, která obsahovala tyto odstíny:

52 - krásná jemná vanilková barva, tato barva je velmi lichotivá a dělá nehty zajímavé a přesto decentní


54 - elegantní pudrově růžová, je už více výrazná barva, která oživí i nudný "kancelářský" outfit


56 - decentní tělově růžová, nádherná barva se kterou vypadají nehty upraveně a pěstěně


59 - je nejtmavší nabízený odstín a osobně mi připomíná barvu bílé kávy


Než začnu mluvit o samotném produktu, řeknu Vám jen pár slov o obalu, který se mimořádně povedl. Bílý vršek s jemným potiskem květin přesně pasuje k názvu kolekce. Také za česky název jsem velmi ráda.

52, 54, 56, 59
Tato kolekce laků spadá do řady Orchidea, což jsou rychleschoucí laky na nehty. A opravdu je tomu tak, taky nejen že rychle schnou, ale také se skvěle lakují. Díky středně silnému, rovně zastřiženému štětečku vykouzlíte pěkné, upravené nehty jedna dvě. 


Laky mají příjemnou konzistenci, která celou tu práci s lakováním velmi usnadní. Lak se pěkně po nehtu rozleje a pro sytou barvu Vám budou stačit dvě tenší vrsty. U těch tmavších barev není třeba lakovat ani tu druhou, protože hezky kryjí už v první vrstvě. Laky sice nevytváří po zaschnutí gelový povrch, ale i přesto jsou krásně lesklé.


Co se týče výdrže na nehtech, tak s tou nemám sebemenší problémy. S použitím base a topcoatu je výdrž cca 5 dní, ale zvládla jsem s nimi i práci na zahradě nebo mytí oken.


Cena laků je na eshopu 39 Kč a velikost laku je 12 ml.

Zaujala Vás tato kolekce přirozených odstínů laků na nehty? Který odstín je Váš favorit?

R&M

17 komentářů:

  1. Teda ta vanilka a bila kava, moc pekne, mam chut je vyzkouset:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělé, už jsme si udělaly objednávku dalších věcí téhle značky.

      Vymazat
  2. Tyhle odstíny mě snad nejvíce zaujaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolekce je moc povedená, odstíny krásné i obaly - radost pohledět.

      Vymazat
  3. Všechny ty laky mají krásné odtíny o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí první a třetí :) Obecně mám tyhle jemné barvičky moc ráda, protože se hodí ke všemu a na všechny příležitosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou i mí oblíbenci. Já nosím všechny barvy laků, ale momentálně právě tyhle nude vedou. V sobotu jdu na velkou rodinnou oslavu a budu volit odstín 56.

      Vymazat
  5. Taky jsem v týdnu zveřejňovala recenze a swatche těchto laků :), máš je moc pěkně nafocené! Laky mohu jen a jen doporučit.
    Můj blog: Beauty by K. + právě probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu :-) nám se kolekce taky moc líbí, který odstín je tvůj oblíbený?

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To jsme rády, že tě laky zaujaly. Brzo můžeš čekat další recenzi výrobků této skvělé znakčy.

      Vymazat
  7. Nádherné odstíny. Nejvíce se mi asi líbí ten první vanilkový 52 :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanilka se mi taky moc líbí, ona má něco do sebe - není úplně tělový, ale je zajímavý a přesto decentní.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. krásný odstín, do školy nebo do práce ideální, že? :-)

      Vymazat
  9. Krásne odtiene, každý jeden sami páči :)

    OdpovědětVymazat