pondělí 1. prosince 2014

Dokonale bezchybná pleť s CC creamem od Bourjois

Hezký den děvčata,

asi každá žena a dívka touží po dokonale krásné, bezchybné pleti. Většina z nás si k ní pomáhá různými makeupy, bb krémy a v neposlední době se v obchodech objevily i cc krémy. Mnohdy ale vzhled pleti nevypadá vůbec přirozeně nebo zase naopak výrobek nezakryje žádné nedokonalosti.


Já jsem však našla výrobek, který dodá jak přirozený vzhled tak i dokáže zamaskovat nedokonalosti. Asi si pamatujete, že jsem před nějakým časem tady na blogu vychválila makeup 123 perfekt od Bourjois, ke kterému jsem se taky chtěla vrátit, ale protože můj odstín v obchodě zrovna neměli, tak jsem sáhla po mladším bráškovi tohoto makeupu a to po CC creamu 123 perfekt


Na úvod řeknu, že v obchodech lze sehnat CC cream 123 perfekt ve 4 odstínech a já jsem si vybrala ten nejsvětlejší a to 31 Ivory. Barva je to světlá tělová s růžovým podtónem, tedy odstín pro mne jako dělaný. 


A co vlastně znamená to 123 perfekt? Díky třem barevným pigmentům má tento CC cream opravdu dosáhnout přirozeně vypadající dokonale pleti. Co pigmenty dokáží? Oranžový pigment maskuje známky únavy, zelený naopak pupínky a zarudnutí a poslední bílý zase bojuje s pigmentovými skvrnami. 

Než začnu popisovat, jaké zázraky s mou pletí dokáže, pustím se klasicky do hodnocení obalu. Ten mi vyhovuje, není sice na první pohled moc lákavý, ale na druhou stranu je praktický a designově jednoduchý. Dávkování produktu je usnadněné zúženou a prodlouženou hubicí tuby, ze které si vymáčknete přesné množství krému, jaké potřebujete. Vážně nehrozí, že si vymáčnete dávku jako na dva obličeje. 


CC cream je lehký, jemný a hydratační. Díky tomu, že mám pleť normální až smíšenou, měla jsem vážně z té hydratace strach a bála jsem se, že během dne budu mastná jak treska. To se nestalo, pleti dodá sice svěží a zdravý vzhled, ale přílišný lesk se naštěstí nekonal. Ani během dne jsem se nemusela přepudrovávat. Zanechává na pleti jemný sametový finiš a je vážně velmi přirozený. Pleť vypadá jako nenalíčená, ale zároveň je najednou nějaká "hezčí".

Konzistencí je krém spíše řidší, ale díky tomu se lehce roztírá a dá se dobře do pleti zapracovat. Při líčení si jistě všimnete, že krém jemně a příjemně voní.

Jak si tedy krém poradí s nedokonalostmi? Přiznám se rovnou, že kruhy pod očima mi nezakryje, ale ty mám hodně tmavé a výrazné, ale poradí si hravě s pupínky a jizvičkami. Nemusím vlastně ani používat korektor, jak hezky všechno sjednotí a vyzmizíkuje. Dá se taky navrstvit na pupínky a v další vrstvě funguje skoro jako korektor. Jak zakryje pigmentové skvrny to Vám bohužel nezhodnotím, protože ty se mi netvoří. Krytí bych nazvala slabším středním, v druhé vrstvě je krytí vyšší.

Já moc pěknou pleť nemám, ale zase to není úplně katastrofa. Spíš mám normální pleť s mastnou t-zónou a sklonem k tvorbě pupínků, hlavně během MS.

Výdrž na tváři je celodenní, CC cream se během dne nikam nevytrácí a i večer je pořád co odličovat. 

Co považuji za velkou výhodu tohoto cécéčka je to, že chrání pleď SPF 15. 

Abych Vám jenom krém nevychvalovala, rozhodla jsem se, že jej ukážu v akci, ať můžete posoudit samy :-)

Levá strana bez CC, pravá s CC (jedna vrstva)

Celkové hodnocení: 5/5

Značka: Bourjois
Velikost: 30 ml
Cena: 200 - 300 Kč
Dostupnost: parfumerie a různé eshopy např. krasa.cz

Já hodnotím tento CC cream jako hodně vydařený výrobek. Líbí se mi, že většinu nedokonalosti zakryje, ale tvář vypadá zároveň přirozeně. Taky výdrž na tváři je bravůrní, takže nemám co bych výrobku vytkla.

Máte nějakou zkušenost s CC creamy? 

M.

14 komentářů:

  1. Já dřív nepoužívala nic, a když už byla nějaká zvláštní příležitost, tak makeup. Na jaře jsem jen tak ze zvědavosti sáhla po BB od Maybelline a od té doby jsem po makeupu nesáhla. Přijde mi totiž najednou hrozně nepřirozený. Sice jsem si nedávno koupila další balení BB, ale tohle vypadá moc dobře a časem ho určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase naopak začínala makeupama, ale žádný mi nepřišel dost přirozený, pak jsem začala zkoušet asijské bbčka, které mi vyhovují. Z drogérkových BB jsem žádný nezkoušela. Není ten Maybelline moc oranžový?

      Vymazat
  2. Nad tímhle CC přemýšlím a je docela pravděpodobný, že do něj půjdu, takže dík! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mne to je fakt jeden z objevů roku 2014. Používám ho teď nejčastěji, vypadá na pleti skvěle.

      Vymazat
  3. Vypadá fakt dobře, i když mám raději make-up než CC/BB krémy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím nenatrefila na moc přirozených makeupů, které ale něco zakryjí. Jsem spokojená s kaviárovým MU od Dermacolu a žádný další tak dobrý mne nenapadá. Jaký MU bys mi doporučila?

      Vymazat
  4. S CC kremy zkusenost nemam, BB jsou zkousela, ale stejne zustavam radsi spis u make-upu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je můj první CC krém, jinak jsem věrná asijským bbčkám.

      Vymazat
  5. Vypada fajne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super, budu muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli budeš mít možnost, tak si určitě v parfumere řekni o vzoreček.

      Vymazat