pátek 5. prosince 2014

Jako na dovolené v Provance s levandulovým Saloosem

Hezký den holky,

ty poslední mrazivé dny, které nás všechny trápí, si snažím zpříjemnit všelijak. Nejvíc mi pomáhá relax ve sprše, po které se zabalím do teplého pyžámka a s knížkou si zalezu pod deku.

Ve večerní očistě se pořád vracím do léta a to díky sprchovému oleji a květinové vodě Saloos s vůní levandule. Ta vůně je tak úžasná, že si hned připadám jako na dovolené v Provance, že všude kolem mě kvete levandule a svítí sluníčko. Úžasná levandulová vůně je způsobena užitím přírodní levandule, ze které je získán esenciální olej, a je tedy čistě přírodní.


Sprchový olej s vůní levandule (125 ml/cca 90 Kč)

Abych se přiznala, tak tohle je moje první zkušenost se sprchovým olejem. Bála jsem se aplikace a velké spotřeby oleje. Obojí jsem však nakonec zvládla a od té doby se stal sprchový olej součástí mé každodenní sprchovací očisty.


Sprchový olej Saloos je 100% bio výrobek. Je vyráběn ze za studena lisovaných olejů a vůně je dána přírodními esenciálními oleji. Konkrétně sprchový olej s vůní levandule je mixem bio slunečnicového oleje, bio sezamového oleje, mandlového oleje a esenciálního oleje z levandule.


Olej od Saloosu se skrývá v průhledné lahvičce, která je ozdobená pouze decentní etiketou. Dávkování oleje probíhá pomocí “mřížovaného” ústí lahvičky, kterým si můžete nalét oleje kolik potřebujete. Co mi na obalu trochu vadí je, šroubovací úzávěr, který se mi zdá do sprchy dost nepraktický.


Aplikace oleje je velmi jednoduchá, stačí jej ve sprše vetřít do mokré pokožky. Protože se jedná o sprchový olej, tak se od něj nedočkáme pěny, ale ve spojení s vodou se z něj stane mléčná tekutina, která se po pokožce pěkně rozetře. Jak jsem s olejem začínala, bála jsem se, že na jednu sprchu spotřebuju velkou dávku oleje, ale to není pravda, stačí ho nalít jen trošku. Lahvička mi vyšla cca na 20 použití.

Co se týče účinků na pleť, tak sprchový olej s levandulí mi naprosto vyhovuje - pokožka je po něm krásně vláčná, hydratovaná, ale zároveň není mastná. Já olej používám i po holení, kdy dokáže podrážděnou pokožku zklidnit.

Celkové hodnocení: 4,5/5

Oleji nemám co vytknout, až na malý nedostatek ve formě šroubovacího uzávěru.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Květinová voda Saloos s vůni levandule (50 ml/cca 80 Kč)

Po odlíčení ve sprše, na které používám pleťové mýdlo, musím pleť ještě tonizovat před nanesením pleťového oleje. K tonizaci pleti momentálně používám květinovou vodu ve spreji od Saloosu, taktéž s vůni levandule. Aplikace květinové vody je díky praktickému rozprašovači velmi jednoduchá a velmi příjemná. Design balení se mi velmi líbí, je jednoduchý a svěží, přesně se hodí k danému výrobku.

 
Květinová voda je čistě přírodní výrobek, který je vyroben destilací květů levandule. Díky samotnému procesu destilace si voda uchovává vůni a olej získaný z rostliny, navíc jej není třeba konzervovat prostřednictvím různých emulgátorů.


Dle výrobce má květivová voda mnoho využití - např. jako osvěžění pleti v horkých dnech, po cvičení nebo v klimatizovaných místnostech, k dočistění pleti po odlíčení makeupu, k tonizaci před nanesením pleťového oleje či krému nebo ke zklidnění podrážděné pleti po holení.


Já květinovou vodu používám výhradně jako tonikum a jsem s jejími účinky velmi spokojená. Pleť dočistí a díky vlhkosti, kterou pleti dodá, se na tvář dobře aplikují pleťové oleje. Ty je třeba aplikovat na vlkou pleť, aby nedošlo k vysušování pokožky.

Celkové hodnocení: 5/5 

Tentokrát naprosto bez výtek. Skvělý výrobek!
 Oba výrobky chválím především za účinnost a za stoprocentní   přírodní složení :-)

M.

8 komentářů:

  1. Nad tou vodou jsem uvažovala a asi si ji i koupím :) Doma používám před aplikací vodu z kohoutku a nemám s tím problém, ale například u babičky se mi po vodě hned zhorší pleť, takže takováhle alternativa by byla super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji kup. Je fakt skvělá a především má všestranné využití. Navíc si můžeš vybírat z různých parfemací :)

      Vymazat
  2. Od této značky jsem ještě nic nevyzkoušela, ale hrozně mě láká :-)

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám věci od Saloos moc ráda a všechny mi maximálně vyhovují. Rozhodně doporučuji vyzkoušet, nebudeš litovat. Je to super přírodní kosmetika za lidové ceny :)

      Vymazat
  3. Produkty vypadají zajímavě, se Saloos ještě zkušenost nemám, ale vůni levandule mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, Saloos vážně stojí za to. Levandulovou vůní zbožňuji :)

      Vymazat
  4. Musi krasne vonet.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat