středa 12. srpna 2015

Dopřeje pleti kyslík s Karin Herzog Mild Scrub

Ahoj holky,

někdy z jara zavítala do České republiky nová kosmetická značka Karin Herzog. Ta pochází ze Švýcarska a je vyjímečná tím, že spojuje vědu s krásou. Přišla totiž s unikátní metodou obohatit kosmetické produkty o aktivní kyslík. Tím nás kosmetika velice oslovila, proto jsme rády přijaly možnost něco otestovat.  Na výběr jsme měly několik možností, ale jelikož já ráda zkouším neustále nové peelingy, tak jsem zvolila právě obličejový peeling Mild Scrub.


Přestože pro nás je značka Karin Herzoog nová, tak na trhu působí jíž více než 30 let a její produkty se prodávají  ve 27 zemích. Velké oblibě se těší taktéž u celebrit jako je vévodkyně Kate či Victorie Beckham. A proč si kosmetiku tak pochvalují? Roli tam určitě bude mít to, že je to vynikající kosmetika pro kvalitní omlazení pleti. Právě obsažený aktivní kyslík totiž viditelně omlazuje pokožku a dodává ji vše potřebné k jejímu zkrášlení. Osobně sice ještě viditelně omlazovat nepotřebuji, ale prevence proti stárnutí pleti není nikdy na škodu. To by bylo něco málo na úvod k samotné značce a teď už můžeme přejít k samotné recenzi peelingu.


Čistící peeling nese označení Mild Scrub a slibuje účinně odstranit mrtvé buňku z povrchu pleti. Díky unikátnímu složení v podobě částic perlového pudru, peeling šetrně čistí pleť bez podráždění. Obal peelingu je plastová černá tuba se zlatými a bílými popisky. Asi díky té černé na mě balení působí elegantně a luxusně. Trošičku horší je to s víčkem, které je šroubovací a manipulace není tak jednoduchá, jako kdyby bylo víčko pouze na odklopení. Ale to už je o preferencích každé z nás. Zmínit musím rozhodně vůni produktu, která mi bohužel moc nesedla a po pravdě mi vůbec nevoní. Naopak mi byla z počátku dost nepříjemná, ale zvykla jsem si a už jí tak nevnímám. Nevím k čemu jí přirovnat, ale osobně mi přijde vůně dost chemická. Možná to bude znít dost neuvěřitelně ale lehce mi připomíná nějakou stavební hmotu jako je beton či cement. Divné, já vím. Za vůni má peeling každopádně palec dolů.


Dále mě na peelingu překvapila jeho konzistence. Ta je totiž ultra jemná bez obsahu abrazivních částic. Já mám radši peelingy drsnější s hojným počtem zrníček, takže jsem si hned na začátku myslela, že nebudeme moc velcí kamarádi. Natěší mě peeling mile překvapil. Díky jemňoučké konzistence máte pocit, že pleť ani neobrušuje ale spíše hladí. Je ho však potřeba nenést více a také si dát se samotným masírováním načas, aby byl účinek peelingu zřetelný. Pokud tak učiníte, tak jsou účinky dost znát.  Pleť je zbavená suché kůže a šupinek, póry jsou stažené a méně viditelné, ale především je pleť krásně jemná a hladká. Nijak nepne ani není vysušená. Za to má peeling plus. Peeling je natolik jemný, že bych do klidně doporučila i té nejcitlivější pleti. Však také výrobce doporučuje smíšené až mastné pleti peeling používat klidně každodenně a v případě ostatních typů pleti 1 až 3x týdně.  


Peeling má rozhodně něco do sebe a funguje dobře. Pleť nedráždí, nevysušuje ale hezky jí vyhladí a zjemní póry. Přesto nemůžu říct, že bych si z něj sedla na zadek. Přece jen je to produkt vyšší cenové kategorie ( 50 ml za 45 Euro), a tak čekáte nějaký ten wow účinek. Ten se u mě bohužel nedostavil. Přesto hodnotím produkt kladně a jsem ráda za možnost vyzkoušet tuto luxusnější kosmetiku.

Slyšely jste už o značce Karin Herzog? Máte s ní zkušenost?


Radu

10 komentářů:

  1. Pěkná recenze,já si na testování vybrala krém na kruhy pod očima. Škoda trochu toho složení, té přírody moc nepoužívají :/ zatím mám stejný pocit jako ty - wow efekt se zatím nekoná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, asi jsem čekala něco víc. A co vůně krému? Sedí ti? Zatím jsem četla na toto téma spíš negativní hodnocení.

      Vymazat
    2. přijde mi hodně neutrální takže ta je v pohodě, jen je hodně mastný a hutný, no mám v plánu ho dát ještě mamce at vím i efekt na zralou pleť a vrásky.

      Vymazat
    3. Tak to je fajn, přece jen oční krém by neměl být moc parfémovaný. Možná, že právě ta hutnost bude na zralejší pleť lepší, uvidíš co řekne mamka.

      Vymazat
  2. Zkušenost nemám, značka sama o sobě by mně lákala, ale odrazuje mně vysoká cena, takže nic pro mně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, ta cena se mi taky vůbec nelíbí. A po pravdě ani nevím zda za tu cenu kosmetika stojí.

      Vymazat
  3. A to se mi velice líbí, prokliknout se ze svého článku přímo k Vám, paráda!:))
    Víš co mě ta parfemace připomínala? Lékařské prostředí..
    Vypadá fajn, ale pokud ti nevoní, to je blbé.. Já zkusila krémy a myslím, že tato značka je fakt něco lepšího, takže ta cena docela i odpovídá, ale uvidíme, až zkusím i něco dalšího, ráda bych:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, asi to bude trochu jako lékařské prostředí a zrovna to mi asi vadí. Ale zvykla jsem si a produkt spotřebovala. Mě by ani ta vyšší cena nevadila, kdybych na pleti viděla větší rozdíl než po použití jiného levnějšího peelingu. Ale je fakt, že se jedná spíše o omlazující kosmetiku, takže je dost možné, že ty účinky ještě nedokáži poznat a ocenit.

      Vymazat
  4. Nejaký peeling akurát zháňam :)

    OdpovědětVymazat