neděle 5. června 2016

Pečujte o svou pleť s micelární řadou od Lirene - GIVEAWAY

Krásnou neděli všem,

o značce Lirene jste si mohly u nás na blogu přečíst nejednu recenzi. Zejména jejich micelární řadu jsme si moc oblíbily. V té najdete unikátní Fyziologický micelární gel, který je ideální na odlíčení, vyčištění a tonizaci pleti a nahradí tak tři výrobky jedním. Díky unikátnímu složení se dá používat klasiky na mokro jako čistící gel nebo jej lze použít obdobně jako micelární vodu tzn. nanést pumpičkou trochu gelu na vatový tamponek a pleť s ním jednoduše odlíčit.

Gel je velice šetrný, má krásnou svěží vůní a velice dobře plní co slibuje. Super je, že pleť nevysušuje a dělá jí hebkou a zářivou. Pokud vás zajímá více, tak vás odkáži na recenzi zde. 

V micelární řadě najdete i Lirene Micelární vodu 3v1, kterou jsme také zkoušely a byla velice fajn. Krásně voní, dobře odlíčí, neštípe v očích a pleť zanechá odlíčenou, jemnou a hydratovanou. Díky těmto skvělým vlastnostem se nově micelární voda dá sehnat ve větším, 400 ml balení. Což je skvělá zpráva pro všechny, co si tuto micelárku oblíbily.

Pokud jste ještě tyto výrobky nezkoušely nebo naopak je máte rády, tak si dnes o ně můžete zasoutěžit. Vyhrát můžete Lirene Fyziologický micelární gel 200 ml, Micelární vodu 3v1 v inovovaném 400 ml balení. To vše dostanete v plátěné tašce, která bude skvělým kousek např. k vodě.



Co pro výhru udělat?

  1. být pravidelným čtenářem (sledovat náš blog na GFC)
  2. zanechat komentář s vaším emailem
  3. napsat nám zda máte s výrobky zkušenost
Soutěž bude trvat 10 dní a ukončíme jí 15. června. Výherce poté bude vyhlášen v následujícím článku. Přejeme hodně štěstí.

Máte rády kosmetiku Lirene? Oceníte větší balení micelární vody?

Radu

72 komentářů:

  1. Od Lirene mám tonizující vodu, která je dobrá. Ráda bych vyzkoušela další produkty. Proto se zapojuji do soutěže.
    GFC: Michaela Barthová
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Ucyhtilová, eriuchytilova@gmail.com
    S Lirene výrobky nemám zatím žádnou zkušenost, ale hodně mě láká .

    OdpovědětVymazat
  3. gfc sleduji
    tomanova.katerina@centrum.cz
    zkusenost nemam ale koukala jsem na ni v deogerce, ale vzdycky to zatim vyhralo neco jineho

    OdpovědětVymazat
  4. Gfc: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com
    Nie, s Lirene produktami zatiaľ nemám žiadne skúsenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, s touto znackou nemam skusenosti, tak by bolo super vyskusat. Citam blog uz davnejsie ale dala som sledovat az teraz. Mail....Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den.S touto značkou zkušenost nemám,ale láká mě. marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. S výrobky zkušenost nemám, ale měla jsem od Lirene pleťovou vodu a ta byla úplně super :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. S výrobky zkušenost nemám, proto by se mi líbily :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. S výrobky a celkově s touto značkou zkušenost nemám, a proto se ráda zúčastním této soutěže :)
    GFC: Markéta Štefková
    email stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    S výrobky zatím žádnou zkušenost nemám tak by výhra udělala radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné! Vyhlášení zrovna vychází po mých narozeninách, to by bylo radosti. :)
    Zkušenost s Lirene zatím bohužel nemám, ale ráda bych to napravila. ;)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné letní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC jako Kriss
    kiss.iii(zavináč)seznam.cz
    Momentálně používám krém pro suchou a citlivou pleť od Lirene, jinak žádné zkušenosti nemám.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, já doposud žádnou zkušenost s touto značkou nemám a tak se ráda také zapojím do soutěže :) Tvá recenze mne velice zaujala a myslím si, že značka Lirene pro mou suchou a citlivou pleť by mohla být vhodná, no, tak uvidíme.
    Sleduji Tě jako Aneta Moravcová
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    micelarku som skusala v ladyboxe a popravde mi moc nevyhovovala, ale dala by som jej este jednu sancu. od lirene mi vyhovoval cistiaci krem a sestra si chvali krem na tvar. mna este caka krem na citlivu plet, ale neviem, kedy sa dostane na rad :D

    OdpovědětVymazat
  15. gfc a mail - taluranit@gmail.com
    o tom gelu dost silně uvažuju, každopádně od Lirene jsem poslední dobou neměla nic.

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduju jako NaireS. S Lirene zkušenost nemám, ale něco chci vyzkoušet od té doby, co jsem na tyhle produkty četla tolik chvály :) Velká balení ocením u výrobků, které opravdu fungují a mám je ráda. Není nic horšího, než obří balení něčeho, co mi nesedí, protože nerada věci vyhazuju :D 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zkusenost s Lirene zatim nemam, v DM jsem dostala vzorek hydratacniho kremu a zatim je se jevi jako moc prijemny, budu asi uvazovat o koupi.
    svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zkušenost nemám,ale třeba budu mít.. :D
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com
    Zkušenost zatím nemám žádnou :) tak doufám, že ji dostanu.A určitě mám raději větší balení micelárek.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  20. GFC Mirka Škampová
    Od Lirene mám odličovač očního make-upu, ale nedá se říct, že bych s ním byla na 100% spokojená. Možná jsou tyhle věcičky v GA lepší?
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Od Lirene jsem ještě micelarku neměla, ale ráda bych ji vyzkoušela.
    Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    S Lirene zkušenost nemám, ale hodně mě láká ta micelární voda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  23. S Lirene zatím zkušenost nemám.
    GFC - Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. S Lirene zatim zkusenost nemam.Rada bych vyzkousela 😊
    Ainura@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Jedinou zkušenost, kterou se značkou Lirene mám je hydratační pleťové tonikum a to bylo příjemné, nic jiného jsem nezkoušela.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    S kosmetikou Lirene nemám žádné zkušenosti. Větší balení vítám snad u každého výrobku kromě očních krémů a krémů na pleť. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Zkušenost zatím nemám, ale zkouším pořád nové a nové micelárky. :)

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Terezah-style
    mail: terezka0000@seznam.cz
    S kosmetikou Lirene nemám moc zkušenosti, měla jsem kdysi cc cream, který nebyl nejhorší.

    OdpovědětVymazat
  29. Tuto kosmetickou značku znám, ale nezkoušela jsem ji :)
    VeruKru@seznam.cz
    A přes GFC sleduju jako Veru Pařízková

    OdpovědětVymazat
  30. Zkušenost nemám, ale micelárky mám ráda, takže se zapojuji do soutěže i já :)

    GFC Nicole Blog
    okruhlicova.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC : Adéla Voráčová
    e-mail: ada.voracova@gmail.com

    Bohužel zatím zkušenosti nemám a proto se zapojuji do soutěže, jelikož bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj,
    GFC: hanicka.cica
    email: hanicka.cica@seznam.cz
    Měla jsem gel a nebyl špatný, s vodou nemám zkušenosti:-)

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Ella Peterson
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Se značkou Lirene nemám zatím žádné zkušenosti, takže bych ráda jejich produkty vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com
    osobne som ešte zatiaľ skúsenosť s touto značkou nemala ale počula som už o nej :) ale rada by som ju vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  35. Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Znacku poznam, ale zkusenosti zadne nemam, tak snad se zadari😝

    OdpovědětVymazat
  36. GFC Markéta Nápravníková
    meggynapravnikova@seznam.cz

    Se značkou nemám žádné zkušenosti, jen jsem o ní slyšela :)

    OdpovědětVymazat
  37. dobrý den,
    s touto micelární vodou zatím zkušenosti nemám, postupně se rozhlížím po značkách, které mé pleti vyhovují.
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Se značkou Lirene zatím žádné zkušenosti nemám, ale ráda bych jí vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  39. Přes GFC sleduji jako Pauline's Tiny World :)
    S touto značkou zkušenosti nemám :)
    paulines.tinyworld@gmail.com

    Kdyby jste si našly čas a zavítaly na můj nový blog, byla bych velmi ráda :)

    OdpovědětVymazat
  40. Přes GFC sleduji jako Pauline's Tiny World :)
    S touto značkou zkušenosti nemám :)
    paulines.tinyworld@gmail.com

    Kdyby jste si našly čas a zavítaly na můj nový blog, byla bych velmi ráda :)

    OdpovědětVymazat
  41. S výrobky zkušenost nemám o to víc bych si přála je vyzkoušet :)
    GFC: Hizaki Sawai
    mail:Minako-chan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. GFC sleduji jako Terulle Turynová :)
    terkaturynova@seznam.cz
    Už pár týdnu se rozmýšlím, či si koupit nebo ne. Mé kamarádky a děvčata, které napsaly na tyto dva prostředky recenzi, vždy byly plné výhodných bodů a to mne přinucuje si alespoň jeden koupit. Nijak jsem je ještě osobně nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: SweetElis
    mail: 1elka@email.cz
    S touto značkou zatím žádné zkušenosti nemám, ale velké balení micelárky je určitě obrovským plusem! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  44. Zdravím :)
    Zkušennosti s těmito výrobky nemám, na druhou stranu dokud to člověk nevyzkouší tak neví o, co přichází....

    gfc: Klára K
    tvorilka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. No, zkušenosti s těmihle výrobky nemám, vlastně jsem doteď neznala ani značku - škoda, vypadají slibně (dají se sehnat i jinde než po internetu?) :)
    GFC: Lucka Sondová
    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. GFC: Tally Sparks
    EMAIL: nattyna.portova@seznam.cz
    Zkušenosti zatím nemám, ale pokud nevyhraji, tak si je rozhodně koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  47. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Tenhle mycí gel jsem měla, byl naprosto super, určitě se k němu zase vrátím.

    OdpovědětVymazat
  48. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Tenhle mycí gel jsem měla, byl naprosto super, určitě se k němu zase vrátím.

    OdpovědětVymazat
  49. Lussecret@gmail.com ..jinak s výrobky nemám zkušenosti, chtěla bych je zkusit.

    OdpovědětVymazat
  50. zkušenost zatím nemám
    susan007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mela jsem pletovy krem a byl fajn, rada bych zkusila dalsi produkty ☺
    Cechova.bara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Mela jsem pletovy krem a byl fajn, rada bych zkusila dalsi produkty ☺
    Cechova.bara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. sledujem ako L
    l.clavel@azet.sk
    nemám skúsenosti s touto značkou

    OdpovědětVymazat
  54. Výrobky jsem ještě nezkoušela, hodně blogerek na ně pěje chválu, tak by to byla dobrá příležitost :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Výrobky jsem ještě nezkoušela, hodně blogerek na ně pěje chválu, tak by to byla dobrá příležitost :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tyto výrobky jsem nezkoušela, ale jinou micelární vodu od Lirene jsem měla a byla jsem spokojená :) proto bych chtěla vyzkoušet i další.
    GFC: Monika Indráková
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Ahojky...

    S touto kosmetikou nemam absolutne zadne zkusenosti... Moje Top micelarka je ta od nivei..
    Nedavno jsem si objednavala micelarku z avonu a ta mi nesedela vubec.. Tak jsem ji poslala dal...

    Ja mam strach si vzdy kupovat neco noveho..Ve vetsine pripadu to skonci stejne...Davam to kolegyni pro dcery..

    Velke baleni bych urcite ocenila.. Jelikoz si plet cistim jak rano, tak vecer...

    GFC: Ve Mu
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Zdravím...s těmito výrobky zkušenost nemám, ale od značky Lirene mám momentálně noční krém a jsem s ním moc spokojená. Neustále hledám svoji top micelárku, a tuto bych ráda vyzkoušela. Větší balení určitě ocením. A moc se mi líbí ta taštička.
    lencaklimova@seznam.cz
    GFC jako Lenca

    OdpovědětVymazat
  59. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Nemam s nimi zadnou zkusenost

    OdpovědětVymazat
  60. Marilynmolnarova@seznam.cz
    S výrobky nemám zkušenost, ale jelikož jsem ještě nenašla vodu, která by mi seděla se vším všudy, ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  61. Zkušenost mám zatím jen s krémy, které jsou opravdu super! Tato micerální voda bude určitĕ taky super :) Marilyn5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. My doma používáme jak krémy tak micelární vodu a mohu jen chválit.Opravdu lehké produkty s kvalitní péčí a výskedky na mé a dceři pleti k nezaplacení.Doporučuji všem ;-) ;-) Petra Pošmurová

    OdpovědětVymazat
  63. dobrakavazplzne@seznam.cz
    Lirene znám a používám, je to kvalitní kosmetiku za rozumnou cenu. Větší balení micerální vody ocením, pokud je cenově výhodné :-).

    OdpovědětVymazat
  64. Lirene mám velmi ráda,jeho lehkost vůně cenovou politiku a dostupnost výrobků. Micerální vodu jsem zatím nezkoušela,ale mám to v plánu.

    OdpovědětVymazat
  65. GFC verun
    verun33ka@seznam.cz
    od Lirene jsem měla akorát pleťové masky, které mi moc vyhovovaly :))

    OdpovědětVymazat
  66. Jůůů to vypadá luxusně
    GFC: Renata Okáčová
    reninan@seznam.cz
    Boužel od této značky nemám zkušenost s žádným s výrobků, ale určitě chci zkusit, četla jsem hdoně recenzí a všechny byly krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  67. Lucka Bouchalová11. června 2016 v 0:17

    GFC: Lucka Bouchalová
    lucie.bouchalova@seznam.cz
    S touto značkou nemám žádné zkušenosti, proto bych ji ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  68. O značce podvědomě vím, ale ještě jsem od nich nic v celém balení nezkoušela, vzorečky moc nepočítám, protože to mi celkem nikdy nic neřekne :) Micelárku používám každý den a určitě by stálo za to zkusit i gel, který pro mě znamená snadné zbavení se makeupu ve sprše :D :)
    aneta.cernovska(zavinac)gmail.com
    sleduji pod svým jménem :)

    OdpovědětVymazat
  69. S tímto micerálním gelem a s micerálnou vodou od Lirene zkušenost nemám, proto bych ráda vyzkoušela :) Ale kosmetiku od Lirene jako takovou mám ráda. Měla jsem čistící pleťovou vodu a byla jsem moc spokojená, pak nějaké pleťovou krémy a vše bylo v pohodě. Hezky hydratují, žádná negativní reakce :) Blog sleduji jako libuska.krizova a mailík je marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    S výrobky zkušenost nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  71. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ale ráda bych ji vyzkoušela, vypadá dobře!
    GFC: Klára Stříbrná
    stribrnaklara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    O značce jsem nikdy neslyšela, až teď od tebe. Ale určitě by stála za vyzkoušení ;)

    OdpovědětVymazat