středa 15. června 2016

Profesionální maska na vlasy Stapiz Sleek Line

Krásné ráno,

dnes mám pro vás tip na levnou přesto velice příjemnou masku na vlasy zn. Stapiz, která mnohým z vás nejspíš nic neříká. Přiznám se, že jsem na tom byla stejně, proto jsem si pár informací o této kosmetice z Polska zjistila. Značka je na polském a mezinárodním trhu již přes 10 let a produkuje výrobky určené především pro profesionální kadeřníky. Nabízí širokou nabídku od vlasové péče, přes barvy až po styling. Já díky e-shpou Elnino, kde je kosmetika k sehnání vyzkoušela masku na vlasy z jejich řady Sleek Line, která obsahuje hedvábný protein. Ten jednak vlas vyhlazuje, revitalizuje a dělá vlasy pružné a lesklé.

Maska na vlasy má velice hezký design balení  a provedení působí profesionálně. Šroubovací kelímek je fajn, protože masku spotřebujete úplně celou. Maska má bílou barvu a akorát hutnou konzistenci. Přirovnala bych jí k hutnějšímu balzámu na vlasy. Díky této konzistenci se maska jednoduše do vlasů vpracuje, nijak nesjíždí naopak hezky přilne a vlas obalí. Přesto se velice dobře z vlasů smývá.

Vůně není zrovna nic extra, je taková neurčitá. Neurazí, ale nijak nadšená z ní nejsem. Maska se nanáší na umyté, ručníkem vysušené vlasy a má se nechat působit 5 minut. Masku používám 2x týdně a většinou jí nechávám působit tak 3-5 minutek a bohatě to stačí. Po opláchnutí jsou vlasy mnohem jemnější, hladší a dobře vyživené. Sice má maska v názvu volume, ale ten určitě nečekejte. Zase je ale fakt, že maska vlasy nezatíží, takže vlasy neplihnou a působí lehčím dojem.

Já jsem s maskou spokojená, protože plní co slibuje a pro nenáročné uživatelky, co nemají vlasy vyloženě suché nebo zničené bude naprosto dostačovat.

Znáte tuto značku? Máte s ní zkušenost?


Radu 

10 komentářů:

  1. O značce jsem nikdy neslyšela, ale maska nevypadá špatně. Jenže já jsem vždycky hrozně líná nějakou masku použít :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem o této značce neslyšela, jinak ale maska nemusí být špatná :) Já mám ale vlasy celkově sušší, tak nevím, jestli bych viděla nějaký rozdíl :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nedokážu úplně posoudit, protože nemám suché vlasy. Ale řekla bych, že pro opravdu suché to bude slabý kalibr. Jinak je však velice příjemná a funkční :)

      Vymazat
  3. O masce slyším poprvé, ale dost mě zaujala :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi byla značka neznámá. Ale po vyzkoušení musím konstatovat, že mě maska mile překvapila. Na to jak málo stojí, je fakt dobrá :)

      Vymazat
  4. Značku příliš neznám ale vím že i občas běhá reklama z elnina kde mi jí se spousty jiných výrobků taky nabízí. Myslím si že při příštím nákupu až toho budu kupovat více, přihodím i tuto masku, to je věc která se nikdy neztratí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Navíc pokud ti náhodou nesedne, tak alespoň nevyhodíš moc peněz. Mě se však maska osvědčila dobře :)

      Vymazat
  5. Tak tuhle značku vůbec neznám, ale překvapila mě cena masky, která je super! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat