čtvrtek 22. prosince 2016

Dermacol novinky - Selfie makeup a MegaLashes mascara + vyhlášení soutěží

Ahoj holky,

určitě jste si všimly nového makeupu a řasenky v sortimentu značky Dermacol. Já jsem neodolala právě makeupu a tak jsem si jej už před časem pořídila. A aby toho nebylo málo, k recenzi jsme obdržely i další odstín a také i novou řasenku. 

Selfie makeup - odstín 1 a 2

Protože už makeup testuju dlouhou dobu, myslím si, že názor na něj mám už docela vytvořený. Selfie makeup je inovativním produktem, který kromě makeupu v sobě obsahuje i podkladovou bázi, díky níž má být výdrž produktu celodenní a také zapříčiní dokonalý look. 


Ovšem hned na úvod Vás upozorním, že se jedná o matující makeup, proto není vhodný pro suchou pleť, kdy může díky své matující schopnosti zvýraznit suchá místa, šupinky a stroupky. Takže pokud trpíte na suchá místa, nebude to nic pro Vás. Co se týče matujícího efektu, ten je vážně dokonalý a pleť už po použití není nutné zapudrovávat. 

Makeup má střední krytí, a proto téměř není třeba používat korektor. Stačí jen zakrýt kruhy pod očima a nějaké ty čerstvé pupínky. Výsledkem je po nanesení hezky zmatněná, sametová pleť se zakrytými nedokonalostmi (jizvičky a flíčky po akné, zakryje bravůrně). Takže to, co slibuje plní - můžete se těšit na pleť jako z photoshopu. 


Co se mi na makeupu hodně líbí je balení ve formě klasické tuby, ze které makeup vyprázdníte do úplného konce. Další plus je to, že balení je zalepené, takže se do tuby nikdo v drogérce jen tak nedostane. 


Konzistence makeupu je dost hustá, pěnová. Při vymáčknutí produktu dostanete rovnoměrnou dávku, jak báze tak makeupu. S tímto makeupem se mi nejlépe pracuje prsty, ale dá se zapracovat i beautyblenderem.


Shrnutí: Makeup hodnotím pozitivně, je fajn, odstín č. 1 je moc pěkný, světlý. Doporučuji, pro normální, mastnou pleť.

MegaLashes mascara dramatic look

Řasenka má dle mého krásné balení černé barvy. Líbí se mi, že je obal matný, čímž na mě působí takovým luxusnějším dojmem. Kartáček je klasický štětinkový a mezery mezi nimi jsou docela velké. Na můj vkus je řasenka docela mokrá a kartáček nabírá zbytečně moc barvy. Proto je třeba ho hodně otřít o hrdlo a já ho občas otírám ještě i do kapesníčku, jinak řasy hodně slepuje. Věřím, ale, že až trochu vyschne, tak bude nanášet ideální množství. Jinak se mi ale s kartáčkem pracuje velice dobře.



Když otřu přebytečnou barvu, tak můžu říct, že mi dělá řasenka hezký a poměrně výrazný efekt. Dodá řasám sytou černou barvu, dost je zvýrazní, ale především je krásně zahustí a nadzvedne. Ani to prodloužení není k zahození. Sice stále malinko slepuje, ale při normálním pohledu to není tak viditelné jako na detailní fotce. Velice kladně hodnotím, že na řasách působí velice lehce, takže zbytečně neklesají a zůstávají hezky natočené celý den. 




Pochválit můžu také výdrž, protože jsem nezaznamenala žádné drolení, obtiskávání ani mazání. Hezky drží celý den. Za mě tedy fajn řasenka, která se Dermacolu povedla, ale pořád u mě vede Devilash.

Co na novinky říkáte? Zaujaly vás? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A jelikož před dvěma dny skončila naše Mikulášská (vánoční) soutěž, je třeba vyhlásit vítěze. Jsme moc ráda, že se vám ceny líbily a hojně se vás zapojilo. Moc nás to těší. Ale výherce je tentokrát pouze jeden a tím je Betty86.  Moc gratulujeme! 


Stejně tak skončila soutěž o voňavý balíček věnovaný eshopem vosky-votivky.cz. Tady se štěstí usmálo na kometnující č. 24, což je Simona. Taktéž moc gratulujeme!


R&M

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je fajn, když se vychytá množství tak dělá hezké řasy.

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem makeup ve vzorečku a nebyl vyloženě špatný, ale po pár hodinách byl na pleti dost viditelný a taky je na můj vkus až moc hutný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že je make-up docela hutný a je po čase na pleti vidět. Měla jsem stejnou zkušenost, takže se nedivím, že tě tolik nezaujal. Já si k němu taky hledala cestu.

      R.

      Vymazat
  3. gratuluji výhercům, řasenka vypadá moc dobře, makeup v tubě je fajn. Myslím že balení v tubě je vždy lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení v tubě je určitě fajn, i když osobně mám radši s pumpičkou. Řasenku jsem si docela oblíbila :)

      R.

      Vymazat
  4. Teda, ta řasenka vypadá skvěle! Já jsem ještě žádnou od Dermacolu neměla, tak je nejspíš načase to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám řasenky od Dermacolu hodně ráda, třeba jejich Devilash je naprosto luxusní. Ani tato není špatná, když se vychytá aplikace, tak dělá fakt hezké řasy :) Však vyzkoušej a uvidíš ;-)

      R.

      Vymazat
  5. maskara vyzerá naozaj dobre :) spravila krásne riasy :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Chce to trochu cviku a trpělivosti, ale řasy umí udělat opravdu hezké, viď?

      Vymazat
  6. Ten makeup bych urřitě ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat