úterý 18. dubna 2017

Růžové mámení s L´Oréal Colorista + vyhlášení vítěze jarní GA

Ahoj holky,

určitě Vás neminul největší trend v barvení vlasů poslední doby - různobarevné melíry, pastelové ombre či dokonce celé barevně tónované vlasy. Osobně se mi tento trend velmi líbí a dlouho jsem na něj sbírala odvahu a po uvedení "bláznivých" barev L´Oréal Colorista jsem se konečně pro změnu také odhodlala.


V řadě barev na vlasy Colorista můžete vybírat ze tří typů barev a nepřeberného množství odstínů. Můžete si zakoupit barevný sprej, který na vlasech vydrží jedno umytí, dále vymyvatelné barvy Washout na 3 až maximálně 15 umytí nebo také permanentní barvu.


Protože nejsem typ, který by nosil divočinu na hlavě, ale přesto mne lákalo vyzkoušet růžovou ve vlasech, zvolila jsem nejsvělejší dostupnou barvu typu Washout s názvem #PINKHAIR. Tento odstín je konkrétně z řady pastelových tónů, které se vymyjí po 3 - 5 umytích.

Design balení je velmi povedený, určitě zaujme a výrobek "prodá". Samotná barva je pak balená v plastové tubičce, která má totožný odstín s požadovaným barevným výsledkem. Kromě tuby s barvou najdete v krabičce také návod a dvoje igelitové rukavice pro snadné nanášení barvy.


Co se týče samotného produktu, ten má gelovo-krémovou konzistenci, díky níž k vlasům dobře přilne a během aplikace z nich nestéká. Co mne ale na první pohled zarazilo, je výrazná barva produktu, která je o mnoho tmavší než výsledný odstín barvy na modelce. Naštěstí jsem se nezalekla a po umytí barvy vlasy získaly požadovaný odstín. 


Velmi mi vyhovuje, že barvy neobsahují oxidační činidlo ani amoniak, tudíž barva nemá nepříjemný zápach ani vlasy neničí. Další velikou výhodou je to, že barva nezanechává stopy na oblečení. Ano, netroufla bych si barvit vlasy v oblíbeném tričku, ale přesto je příjemné, že nezašpiníte ručník.

Při nanášení barvy jsem se přesně řídila návodem - konkrétně jsem nechala barvu působit doporučených 20 minut. Výsledek dle mého odpovídá přesně barvě na krabičce a barva tedy splnila mé očekávání a jsem z výsledku nadšená.

Tuba s barvou má obsah 80 ml a na mé dlouhé vlasy vystačí přibližně na tři použití, při aplikaci jako ombre. Při nanesení na celou hlavu bude spotřeba větší, ale odhaduji, že by mi jedna tubička stačila.

Co se týče vymývání, po prvním umytí mi barva zůstala stejná jako po aplikaci, po druhém malinko zesvětlala, ale po třetím umytí je už méně patrná, i když pořád vidět je.

Barva pro mne byla příjemným překvapením, líbil se mi barevný výsledek a nemám vlastně co vytknout. Možná se nakonec odvážím a na letní festivaly si pořídím nějaký výraznější odstín.

Cena barvy je 179 Kč a je k zakoupení v drogériích DM.

Zaujala Vás tato barva? Máte odvahu na bláznivé odstíny ve vlasech?

M.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předevčírem jsme ukončily soutěž o super balíček plný přírodní péče, proto je na čase určit vítěze. Losovaly jsme klasicky přes random a jak to dopadlo se můžete podívat níže. Vítězce gratulujeme a budeme jít co nevidět kontaktovat. Ostatní nemusí zoufat, protože již brzy se dočkáte další soutěže, kdy už teď můžu prozradit, že budou hned 3 vítězové.


10 komentářů:

  1. Jůůů, já vyhrála:-) Díky moc, těším se:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufáme, že už máš balíček u sebe a že ti dělá radost ;)

      Vymazat
  2. Tyhle barvičky mě strašně lákají, nejradši bych šla do téhle, nebo světlé šmoulí modré :) Kamarádka si brala tmavší modrou a měla z toho takovou ne moc pěknou fialovou, tak nevím čím to je, ale částečně mě to odradilo :/ Gratuluji vítězce :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych řekla pravdu, tak do modré barvy bych taky nešla, vím, že celkově modré odstíny špatně chytají a asi i tady to nebude vyjímkou. Mne ale na léto láká fialová nebo ta svítivější růžová. Nevím sice který, ale určitě další odstín vyzkouším.

      Vymazat
  3. práve táto ružová alebo fialová sa mi páči :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem šla právě do té světlé, říkala jsem si, že to nemůže být žádný průšvih. A taky není, líbí se mi to a příště se odvážím a pořídím si výraznější odstín.

      Vymazat
  4. Gratuluji vítězce! Škoda, mně by na hnědé vlasy určitě barva nechytla.. :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš tmavé vlasy, tak tahle světlá pro tebe nebude, ale myslím si, že nějaká fuchsiová, fialová nebo vínová by ti chytnout mohla.

      Vymazat