středa 11. října 2017

Několik fajn výrobků do 200 Kč - soubor minirecenzí

Ahoj holky,

dneska si zase dáme několik minirecenzí výrobků, které rozhodně stojí za zmínku, ale nějak si nenašly místo v samostatném článku. Ale protože je škoda na ně zapomenout a ani pár vět si o nich neříct, ukážeme si je v dnešním souhrnném článku.


Soaphoria - čistící maska s aktivním uhlím v prášku (cca 160 Kč)

Tato čistící maska s černým uhlím slibuje vyčistit pleť, zbavit jí nedokonalostí a bojovat proti akné. Stačí trochu prášku smíchat např. s květinovou vodou, nanést na pleť, nechat zaschnout, opláchnout a super výsledky jsou na světě. Maska je jemná, během schnutí nestahuje a také rychle zasychá. Stačí cca 5 minutek. Po opláchnutí jsou výsledky vidět na první pohled. Póry jsou vyčištěné, pleť je hebounká, čistá a zregenerovaná. Při pravidelném používání je pleť pročištěná a zdravější.



Makeup Revolution London - Ultra Aqua - tónovací barva na obočí (cca 160 Kč)

Se svým obočím bojuju už dlouhou dobu a pořád nejsem spokojená se žádným produktem k jeho vykreslení. Zatím nejblíž k dokonalosti jsem došla s tónovacím gelem od Makeup Revolution v odstínu Fair. Tato barva dokáže hezky vykreslit obočí, dokonce ho i zafixuje a vypadá pořád docela přirozeně. Také trvanlivost je skvělá, obočí vydrží nehnutě po celý den i ve vedrech, neslevá se a nedělá neplechu.



Delia Cosmetics Cameleo - barva na obočí (cca 60 Kč)

U obočí ještě zůstanu. Protože si chci každodenní vykreslování obočí ulehčit, obočí si občas dobarvuji. Nejlíp u mne obstála barva od Delia Cosmetics v odstínu Brown. Aplikace je jednoduchá, barva nabarví chloupky a jemně i kůži pod nima, což se mi líbí a od barvy to požaduji. Výdrž nabarveného obočí v plné intenzitě je cca 3 dny, po této době obočí bledne, ale nabarvení je viditelné i po 7 dnech.




Kallos - Algae - hydratační vlasová maska s výtažkem z řas a olivovým olejem (od cca 50 Kč podle velikosti0 balení)

Masky na vlasy od Kallos jsou naší stálicí už pěkně dlouho a často se k nim vracíme. Momentálně máme doma hydratační variantu, která nejen že krásně voní, vlasy nezatíží, ale také je regeneruje, zjemňuje a dodává lesk. Netvrdíme, že vlasy zázračně uzdraví, ale rozhodně jim pomůže k tomu, aby vypadaly lépe, zdravěji a zářivěji.



Na květinové vody nedáme ani jedna dopustit, však mají také plno využití. My jsme si je oblíbily především k tonizaci pleti před nanášení pleťového krému nebo jako pomocníka k míchání různých práškových masek. Květinovky od Saloosu byly pro nás těmi prvními, které jsme poznaly a také první zkouškou přírodní kosmetiky. Od té doby jsme si květinovky Saloos zamilovaly a rády se k nim vracíme. Vyzkoušených máme více variant a všechny byly perfektní a věříme, že si každá z Vás vybere tu pravou vůni pro Vás. Na závěr ještě malý tip na ekonomické balení - velké 100 ml stojí totiž jen o pár korun více než to 50 ml, které má sice sofistikovaný obal, ale každá z nás určitě ráda ušetří a vodu si do starého rozprašovače klidně přeleje.



Všechny tyto výrobky můžete zakoupit na jednom místo a to na našem oblíbeném eshopu Notino.cz, odkud jsme si také tyto produkty objednaly.

Vyzkoušely jste některý z těchto výrobků? Podle nás za zkoušku rozhodně stojí, protože razíme heslo, že ne všechno levné je i špatné. 

R&M

4 komentáře:

  1. Super tipy! Vlasové masky od Kallos mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím proč, ale já měla šampon od Kallos, ale že by šampon byl nějak extra dbrý, jak všichni chválí, tak mě to ani nepříšlo. :) Květinové vody mám hodně ráda, teď mám meduňku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ze všech zmíněných jsem zkusila jen masku na vlasy od Kallosu a ty jsou za tu cenu naprostá bomba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výrobek jsem nezkoušel ani jeden. Mám už ale nějakou dobu zálust na tu Kallos masku a masku od Seaphoria :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat