neděle 22. října 2017

Podzimní novinky Yankee Candle

Krásnou neděli Všem,

Taky s nástupem podzimu máte větší chuť pálit vonné vosky a svíčky? Já teda určitě! Proto mi nemohly uniknout novinkové vůně od Yankee Candle. A jelikož jsem si pořídila všechny čtyři nabízené varianty ve formě vosků, rozhodla jsem se vám dát vědět jak mi voní a zda dle mého stojí za koupi. Pokud vás zaujmou a nemáte v blízkosti kamennou prodejnu, tak doporučuji mrknout na notino.cz, kde najdete širokou škálu produktů Yankee Candle.



Mulberry& Fig Delight

„Lákavá miska, překypující ovocem. Svůdná vůně šťavnatých plodů moruše a čerstvě utržených fíků. Lahodné svěže ovocné aroma s bohatostí podzimu. Vrchol: ostružina, sluncem políbený fík, malinový list, srdce: červená švestka, meruňka a broskve, základ: tonka, vanilkový lusk“.

Ač nejsem zrovna milovník ovocných vůní, tak musím říct, že kombinaci fíku a moruše jsem si velice oblíbila. Vůně je hezky ovocně šťavnatá, ale ne přeslazená. Je výrazná, i malý kousek provoní velké prostory. Nejvíce z vosku cítím hlavně fík, který je zjemněný ostatním podzimním ovocem. Pokud máte rádi výrazné, ale přitom autentické ovocné vůně, tak s touto nešlápnete vedle.


Autumn Glow

„Barevné listí, vířící po zemi rozzářené slunce, vytváří společně s dřevitými tóny pačuli pocit procházky podzimním lesem. Úchvatná a intenzivní vůně připomínající dámský parfém. Vrchol: šťavnatý citrus, střed: podzimní květy, čerstvé bylinky, základ: pačuli, tonka a zlatá ambra“.

Vůni Autumn Glow jsem si zamilovala hned při prvním pálení. Je hodně výrazná, intenzivní a dle mého na podzim jako dělaná. Je to elegantní, jemná dřevito-orientální vůně, která mi připomíná podzimní krajinu prozářenou slunečním svitem. Musím souhlasit s popiskem, že vůně připomíná dámský parfém. Opravdu tomu tak je. I tato vůně je hodně intenzivní, což mi naprosto vyhovuje.



Vibrant Saffron

„Nechejte se okouzlit hřejivou a živoucí sladkostí šafránu, prostoupenou jemností vanilky. Překrásná a nenapodobitelná vůně pro podzimní období. Vrchol: bergamot, skořicový list a badyán, srdce: šafrán, základ: hřejivý dřevitý akord, vanilkový lusk a ambra“.

Tato vůně jistě nenechá nikoho chladným. Z počátku jsem si nebyla jistá, jestli mi bude vonět, protože za studena byla taková neurčitá, ale za tepla to umí prvotřídně rozbalit. Je to nádherná hřejivá kořeňěno-dřevitá vůně, která umí během chvilky provonět a zahřát místnost jako žádná jiná. Vůně je hodně sytá a výrazná, takže asi nebude šálek všech, ale mě si naprosto získala.



Warm Cashmere

„Zahalte se do luxusní vůně zklidňujícího santalového dřeva a exotického pačuli. Jemná krémová kompozice. Vrchol: sluncem políbený pomeranč, srdce: kašmírské dřevo, zlatá ambra a kardamon, základ: krémové santalové dřevo, sametové pižmo, bílé pačuli a francouzská vanilka“.

Naopak tato jemná krémová vůně musí sednout naprosto všem. Je to luxusní vůně hřejivé šály do které se zachumláte v sychravé podzimní dny. Z vůně nejvíce vnímám obsaženou valinku a santalové dřevo. Vůně je sametová a velice elegantní. Co se týče intenzity, tak patří mezi slabší. Paradoxně mi ve svíci přijde intenzivnější. Přesto bych jí doporučila spíše do menších prostor.


Jakou vůni od Yankee Candle pálíte na podzim Vy?

Radu 

13 komentářů:

  1. Vosk s vůní Mulberry & Fig Delight chci na letošní podzim také vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím ťa, ako používaš tieto vosky? Nechápem ako to potom vyberáš z tej aromalampy... Ďakujem za odpoveď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po ztuhnutí jde vosk snadno vyloupnot - např. nožíkem. Nebo jde dát aromalampa do marzáku a pak snadno vyklepnout.

      Vymazat
  3. Miluju tyhle vosky, hrozně krásně voní♥

    OdpovědětVymazat
  4. S tím musím rozhodně souhlasit. Zejména tyto novinky se fakt povedly.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě zaujala vůně warm cashmere. Tu bych potřebovala někde ovonět. To, že je vůně slabší mi vůbec nevadí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Hned tu první vůni mám a je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám doma všechny tyhle vosky a opravdu se podle mého názoru mimořádně povedly, objednávala jsem naslepo, ale jsem fakt nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujaly mě všechny 4 vůně...naštěstí :-) je u nás nemůžu sehnat a kupovat je na eshopu a platit poštu jen za 4 vosky se mi nechce, takže ušetřím. Protože mám asi 30 jiných vosků, které chci pomalinku spotřebovat. Ale tyhle čtyři mě fakt lákají hodně.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  9. Z podzimních novinek jsem si koupila fík a kašmír a kašmír teda vede na plné čáře. To je přesně můj typ vůně, je nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, já nemám žádný ale určitě plánuji nějaký kousek si pořídit.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím mám doma fík a šafrán, ani jeden jsem zatím nezkoušela, budu muset napravit. Po této recenzi si koupím určitě i ty další dva :)

    OdpovědětVymazat