pátek 15. prosince 2017

Sváteční rtěnka - Matte Mania od Dermacolu

Ahoj holky,

dnešní recenze se bude týkat nových tekutých matných rtěnek od Dermacolu, které se v naších drogériích objevily někdy na podzim. Tato recenze nebude úplně konzistentní, protože ani tyhle rtěnky nemají stejné vlastnosti a liší se odstín od odstínu. Některé jsou skvělé, u některých kvalita pokulhává. 


Vyzkoušely jsme celkem 6 odstínů, kdy tři jsou dost povedené a tři bohužel moc používat nejdou.

odstín 15 - nádherná nude barvička s kapkou růžové
odstín 16 - také moc pěkná nude spíše do korálova


odstín 20 - slušivá středně růžová
odstín 40 - bláznivá modro-zelená


odstín 55 - výrazná ostře červená
odstín 56 - vamp vínová


Začnu těma fajn rtěnkama a kritiku si nechám nakonec článku. Odstíny 15, 16 a 20 jsou moc krásné, pigmentace je skvělá. Zároveň se rtěnky dobře nanášejí, barva na rtech je rovnoměrná a nezvýrazňuje nedokonalosti. Na rtech vypadají všechny tři moc pěkně, slušivě. Co se týče konfortu na rtech, ten je vysoký - rtěnky rty nestahují a nevysušují. K tomu se také váže menší výdrž než u jiných tekutých rtěnek. Řekla bych, že vydrží na rtech tak 4 hodiny, zvládnou pití i malou svačinu. Ovšem oběd a mastná jídla ji dávají hned dolů. Co se mi ještě líbí, že jde snadno opravit a i druhá, opravená vrstva nevypadá na rtech nejhůř.


Bohužel odstíny 40, 55 a 56 jsou jiné kafe. Tyhle bohužel moc povedené nejsou a nejdou podle mě ani moc nosit. Hlavní problém nastává při nanášení, kdy nejde barvu nanést rovnoměrně a máte všude možně po rtech fleky tmavších a světlejších míst. Bohužel nejsem schopná tyto tři odstíny nanést pěkně ani štětečkem na rty ani aplikátorem samotné rtěnky. Prostě vždy a všude mám fleky. Navíc se ještě brutálně rozpíjí mimo kontury rtů. Ani jsem u těchto třech odstínů netestovala výdrž, protože tohle jsem na rtech mít nechtěla. Ještě musím říct, že se tyto tři rtěnky hodně špatně odličují a máte pak barvu rozmazanou všude po bradě. 


Už jste zkoušely nové Dermacolky? Jaký odstín máte?

M.

5 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí 15 :) Jsem teď na růžové odstíny :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela, když jsem si šla pro ně do dm , tak je tam neměli , chtěla jsem mrknout na ty narůžovělé odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám odstín 22 a jsem z něj nadšená, krásná výrazná barvička ♥ Jsem překvapená z těch, které ti nesedly, myslela bych, že budou všechny stejné. Ta 15 se mi hrozně líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem je nezkoušela, ale po odstínu č.15 se asi podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Světlé, růžové barvičky já velmi ráda a vypadají dobře. :) ty další tři mě opravdu nelákají.

    OdpovědětVymazat