čtvrtek 18. července 2013

Šílené zvěsti aneb úžasné balzámky Crazy Rumors


Krásné ráno,

dnes bych vám ráda představila v blogovém světě poměrně známé a chválené balzámy na rty od značky Crazy Rumors. Sama jsem je objevila díky recenzi na jednom blogu a okamžitě se do nich zamilovala. Již rok jsou mou stálicí a nedám na ně dopustit. A proč, že je tak zbožňuji?



Balzámy jsou ze 100% přírodních ingrediencí, jsou veganské a nejsou testovány na zvířatech. Balzámy na rty jsou složeny především z organického jojobového, olivového oleje, bambuckého másla a dalších přírodních vosků. Složením se mi balzámy moc zamlouvají. Rozdíl oproti jiným balzámům je opravdu znát, jak konzistencí tak samotnými pečujícími vlastnostmi. 


Balzámy nádherně voní. Crazy Rumors mají nepřeberné množství nejrůznějších voňavých kombinací. Vybírat si můžete z vůní citrusových, zmrzlinových, kávových, limonádových, čajových, žvýkačkových....co si jen budete přát. Já již mám odzkoušenu příchuť Amaretto, Banana Split, Cola a Ginger Ale. Poslední dvě jmenované mám z kolekce Soda pop, která obsahuje 4 oblíbené limonádové vůně (příchutě) ve výhodném dárkovém balení.



Teď k samotným vlastnostem. Balzámky mají velmi příjemnou texturu, rty krásně zvláční, maximálně hydratují a pocit hydratace vydrží opravdu dlouho.  Když večer před spaním balzám nanesu, tak ještě ráno zbytek cítím na rtech. Prostě paráda. Já jsem z balzámů prostě nadšená a používám je velmi ráda.

Celkové hodnocení – 5/5

značka: Crazy Rumors
velikost: 4,2 g
cena: cca 85 Kč
dostupnost: rumors.cz

Nemůžu jinak, že dát plný počet bodů. Balzámy mají nepřeberné množství vůni, skvělé pečující a hydratační vlastnosti, mají 100% přírodní složení. Také cena těchto balzámů je velice příznivá. Horší je teda dostupnost, neboť balzámy jdou sehnat pouze on-line, ale tento neduh jim naprosto odpouštím.

Pokud chcete balzámy vyzkoušet, tak teď je ideální příležitost. Při registraci zde získáte nejen 3% slevu po celou dobu registrace, ale teď dostanete také 11% slevu na objednávku uskutečněnou v pátek 19. a v sobotu 20. července.  Sama akci pravděpodobně neodolám a pořídím si další balzámky do sbírky.

Znáte Crazy Rumors? Jaká je vaše oblíbená vůně?

Radu


2 komentáře:

  1. Já si je snad budu muset koupit taky. Já tě snad uškrtim, moje peněženka to nestíhá!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D s tou peněženkou to znám moc dobře. Koupí určitě neprohloupíš, protože jsou báječné.

    OdpovědětVymazat