pondělí 1. července 2013

Synergen mycí krém 5 v 1


Dnes bych vám ráda představila čistící přípravek na pleť z levnější cenové kategorie. Jedná se o Synegen – mycí krém 5v1 pro všechny typy pleti. Jak již možná víte, tak Synergen je privátní značka drogérie Rossmann, pohybující se v levnější cenové kategorie v rozpětí cca 30-60 Kč. 



Tento mycí krém se pyšní  přívlastkem 5v1. A co tedy slibuje?

  • čištění
  • peeling
  • hydratace
  • matování
  • maska 

Oficiální popis:

Mycí krém odstraní z pokožky špínu, nadbytečný kožní maz a nečistoty. Jemně odstraní odumřelé kožní šupinky a účinkuje proti vzniku akné. Bezmýdlové složení s hodnotnými účinnými látkami se zinkem redukuje nadměrnou produkci kožního mazu. Vzhled pleti se zlepší, pokožka vypadá ošetřená a matná. Světí ovocná vůně manga a papáji promění používání výrobku ve voňavý zážitek. Mycí krém je antibakteriální, se zinkem a kyselinu salicylovou, bez parabenů.

Tento mycí krém používám každé ráno, již nějaký ten měsíc. Nanáším si ho na navlhčenou čistící houbičku, kterou poté důkladně očistím celý obličej. Krém obsahuje peelingové částice, ale je jich pouze pár, takže peelingový efekt moc nemá. Po použití je pleť hezky čistá, póry jsem lehce staženy, pleť je na hladká, matná. Krém slibuje také hydrataci, s čímž můžu souhlasit. Pleť není vysušená, naopak je hezky vláčná, ovšem krém je zapotřební i tak. Vůně je vcelku příjemná, voní lehce po ovoci. Já teda více než slibované mango a papáju, cítím meruňky, ovšem parfemace je lehká, a mě osobně příjemná. Konsitence krému je hutnější, přesto se s přípravkem pracuje naprosto bezproblémově.

                                             konzistence


Jako masku jsem krém použila pouze 2x. Maska se nanáší v tenké vrstvě, nechá se působit 5-10 minut a následně se opláchne. Maska není špatná, obličej vyčistí, póry stáhne. Ovšem dávám přednost svým osvědčeným maskám. Já jsem s tímto mycím krémem velmi spokojena a pro ranní očistu pleti mi maximálně vyhovuje. Navíc cena 39 Kč je více než skvělá.

Celkové hodnocení 4,5/5

značka: Synergen
cena: 39 Kč
množství:  150 ml

V poměru cena : výkon je tento čistící krém naprosto perfektní. A pokud hledáte účinný, ale přitom levný mycí krém, tak vám tento můžu rozhodně doporučit.

Znáte? Používáte?

Radu


Žádné komentáře:

Okomentovat