úterý 27. srpna 2013

Domácí zkracování/sestříhání vlasů

Hezký den Vám všem,

dnes jsme si pro Vás s Radu připravily malý návod pro ty z Vás, které nemají důvěru ke kadeřnicím a přesto touží po novém sestřihu. Přinášíme Vám tedy návod na to, jak si s pomocí šikovné kamarádky můžete vytvořit sestřih alá Jennifer Aniston.



Celý postup i s fotkami naleznete zde: blogerky.cz

Jaké máte zkušenosti s kadeřnicema? Dobré? Nebo se jich bojíte jako my?

M&R

7 komentářů:

  1. moc pěkný článek :) tenhle Jennifer účes se mi strašně líbí a jí strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mě se právě taky strašně líbí. Když jí sluší každý účes, ať již s delšími či kratšími vlasy :)

      Vymazat
  2. hezký článek :-) Já chodim k mojí kadeřnici snad už 5 let, nedám na ní dopustit. Ale k jiný bych nešla, ta moje mi naštěstí udělá přesně to, co chci :-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Tak to je super, že máš stálou a osvědčenou kadeřnici. U nás se to hrozně mění. Takže pokud se mi nikam jít nechce nebo není čas, tak se svěřím Maru a vždy jsem spokojená,stříhá mě už od střední :)

      R.

      Vymazat
  3. Já mám zase s kadeřnicema špatné zkušenosti - jednou jsem si byla nechat zastřihnout konečky, chtěla jsem je zkrátit tak max o 2 cm, ale odešla jsem s vlasy kratšími asi o 15 cm. Takže od té doby mám nedůvěru v kadeřnice a vždycky se radši nějak ostříhám svépomocí. I když tu pravou kadeřnici pořád hledám a zkouším, ale zatím jsem žádnou, která by mě ostříhala podle mých představ, nenašla.

    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Radu a Maru, nominovala jsem vás na Liebest Award! Snad vám to udělá radost:)
    více u mě na blogu :-)
    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat