neděle 25. srpna 2013

Nalakováno - matoucí lak od Essence

Ahoj všem,
dnes odlakovávám nehty, které jsem několik posledních dní nosila ozdobené lakem od Essence ze staré řady, mezi novými laky tento odstín už nenajdete, nebo možná najdete, ale pod jiným názvem.

Proč jsem v názvu postu použila výraz, že je lak "matoucí"? Prostě tento lak v odstínu 63 s názvem Think pink se tvářil pod umělým světlem jako růžovka a i název to napovídal, ale ve skutečnosti na nehtech růžový vůbec není. Však posuďte sami - toto je on.




Podle mne je tenhle lak všechno jen ne růžový, řekla bych korálovočervený nebo korálový, ale růžovka to není určitě.

Ale abych lak jenom nehanila pro jeho "zrádný odstín", tak musím říct, že se lakuje skvěle, i přes to, že ho mám již více než rok se jeho konzistence nezměnila - nehrudkuje ani nepruhuje. Kryje pěkně i v jedné vrstvě, ale pro větší plnost krytí jsou třeba vrstvy dvě. A výdrž je taky skvělá, odlakovávám nehty po 4 dnech, i když jsem měla jen lehce ošoupané špičky a to jen z důvodu, že ráda měním barvičky. Schnutí bylo trochu pomalejší než jsem zvyklá, ale to připisuju tomu, že se vážně jedna o jeden z mých starších lakovacích kousku.

Štěteček je klasický, jaký býval na staré kolekci laků od Essence, lakuje se s ním dobře, je užší než u nových laků.



Aby lak dostal ještě větší švih, přetřela jsem ho efektovým nadlakem taktéž od Essence v odstínu 08 night in vegas. Je to takový ten šupinkový lak s měňavýma perleťovýma částečkama. Ovšem tento nadlak v kombinaci se světlým lakem (např. jaký jsem teď zvolila) úplně nevynikne, je lepší ho použít na tmavší odstíny např. na černý, tmavěmodrý, tmavěfialový lak apod.



Celkové hodnocení: 4/5

Značka: Essence
Množství: 5 ml
Cena: cca 30 Kč
Dostupnost: již nedosupný - leda zkoušet štěstí na bazarech

Celkově lak hodnotím jako velmi dobrý za tak nízkou cenu, ale znám i laky, které vydrží 4 dny bez naprostého porušení a při nalakování tímto už mám mírně ošoupané špičky nehtů. Proto jeden bodík dávám dolů.




3 komentáře:

  1. Ty staré barvy od Essence jsem vůbec nikdy nezkoušela, teď mám ty nové - jeden nude a druhý je takový tyrkysový :)
    Zatím jsem na ně slyšela jenom chválu, teď i od tebe :-)

    http://hedwica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mi ty staré laky od Essence přišly lepší než ty nové - hlavně teda, co se týče výdrže. Staré mi vydržely většinou 5 dní a ty nové se mi zdají většinou už po 2 dnech nic moc.

    M.

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekna kombinacia!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat