středa 12. března 2014

Oblíbená dekorativka měsíce února – Radu

Krásný den,

jelikož je již březen v plném proudu, bylo by načase se ohlédnout za měsícem minulým a ukázat vám kosmetiku, kterou jsem nejčastěji používala v únoru. Celkem vám dnes ukážu osm kousků, které jsem si přes únor hodně oblíbila, tudíž jsem je používala i  nejčastěji. Překvapivě se mi zde sešlo dost produktů značky Jordana, Milani a Missha , takže tyto značky můžu rovněž pasovat za únorové oblíbence. 


 Pleť jsem zkrášlovala mým oblíbeným BBčkem Perfect Cover od Misshy. Přes zimu ho mám v odstínu č. 23 a sedí mi krásně. Díky tomu, že má pleť byla v relativně dobrém stavu, tak mi jeho lehčí střední krytí maximálně vyhovovalo, obličej krásně sjednotí, zamaskuje drobné nedokonalosti a má pleť pak vypadá přirozeně. Žádné masky se bát nemusíte.

Aby make-up zůstal celý den na svém místě, tak jsem používala fixační transparentní pudr od Essence, který jsem sehnala ve výprodeji za 30 Kč. Jelikož mi akorát došel jeho „dřívější“ kolega, rovněž od Essence, tak se mi vyloženě hodil. Transparentní pudr make-up nejen výborně zafixuje, ale také ho na dlouhé hodiny ( v mém případě cca 8) zmatní. Na pleti je velmi příjemný, nenápadný a vytvoří vám krásnou sametovou pleť.


 Vybrat jednu tvářenku, kterou jsem používala nejčastěji byl pro mě docela problém. Nakonec jsem ale usoudila, že jsem v únoru nejčastěji volila přirozené matné tváře v růžovo-cihlovém odstínu. A přesně takový odstín má Sandalwood od Jordany. Tvářenka je hezky pigmentovaná, drží celý den, sice maličko práší, ale za tu cenu (49 Kč, v akci za 37 Kč) je parádní.


 Na rty jsem si hodně oblíbila šťavnatou barvu na rty značky Jordana v odstínu Mango Delight. Líbí se mi že rty nejen lehce natónuje, ale taky je hezky promaže, hydratuje a dodá patřičný lesk. Za pár korun to je super produkt. Pokud jsem měla náladu po něčem výraznějším stáhla jsem po výrazné růžovce Fruit Punch od Milani. Tato rtěnka je super pigmentová, hezky krémová a na rtech mi drží hodně dobře.


 Co se týče líčení očí, tak jsem hojně používala jumbo tužku Milani v překrásném fialovém odstínu Midnight Romance. Používala jsem jí především na spodní linku, kde mi v celé své třpytivé kráse vydržela celý den, což je super, neboť se mi právě spodní linka dost často maže. Samotnou recenzi jsem na ní již psala zde.


 V případě nehtů jsem měla asi romantickou náladu, neboť jsem nejčastěji volila růžové tóny, často ještě ozdobené třpytkami. Zrovna krémovou růžovou Pink Romance od Jordany, jsem si oblíbila natolik, že jsem jí měla nalakovanou dokonce 2x po sobě a to se mi téměř nestává. Lak se parádně lakuje, rychle schne a solidně drží. Taky třpytkatý topcoat od Misshy, který jsem nešla v Misshaboxu si mě rychle získal. Vypadá nádherně jak na světlém, tak i tmavém podkladu a navíc lehce voní. Celou recenzi a fotky najdete zde.



To je z mých únorovým oblíbenců všechno. Používáte některý z produktů? 

Radu 




3 komentáře:

  1. Pudr od Essence mám podobný, asi starší vydání, a taky ho úplně zbožňuju. Za tu cenu to je paráda a navíc ho mám už snad skoro rok a pořád tam je... jen škoda že není moc přenosný,
    A ten lak od Misshy!! ♥ Ten je krásný!
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se chtěla optat, kde sháníš značku Jordana? V dm ani Rosmannovi jsem ji nikde neviděla :)
      - Elma

      Vymazat
    2. Díky za komentář. Taky jsem měla to starší vydání Essence pudru, který mi před časem došel a vydržel mi snad rok a půl. Pokud vím, tak Jordanu neseženeš v drogériích, pouze někde na veletrzích. Já objednávám na oficiálním esopu http://jordanacosmetics.eu/.

      Vymazat