neděle 16. března 2014

OOTD – jak v únoru přišlo jaro



Ahojky,

dneska mám pro Vás po dlouhé době zase plnohodnotný outfitový post. S příchodem zimy se mi fotit nechtělo, a abych řekla pravdu, když se stmívalo ve 4, tak ani nebyla moc možnost cokoliv vyfotit. Každopádně budu doufat, že se už počasí umoudřilo a budu Vás moci zásobovat mými oblečkovými fotkami.



Tenhle outfit jsme s Radu vyfotily někdy ke konci února, kdy se už konečně objevilo příjemné a skoro jarní počasí. Tehdy jsme měly v plánu dát si kafe a probrat ty naše holčičí záležitosti, ale díky sluníčku jsme se rozhodly pro krátkou procházku po Hradci nad Moravicí, která ve finále úplně krátká nebyla a trvala skoro 2 hodiny.

Na procházku jsem zvolila příjemný a pohodový outfit, který se skládal z mých oblíbených zelených kalhot z H&M, topu Mango a saka, které si už nepamatuju, odkud mám (myslím, že je taky z Manga, ach ten zvyk stříhat cedulky). Tento tmavý monolit jsem rozbila výrazným zlatým řetězem, který mám z New Yorkeru a hnědými kotníčkovými botami z Deichmannu. Tyto boty mám už několik let (min. 3) a jsou pořád ve skvělém stavu, jsou pohodlné a jen tak nepromoknou. 


Aby mi nebyla zima, tak jsem nahoru přidala černý kabát (není úplně teplý, takže na počasí okolo 5°C ideální), který mám z F&F a šálu z H&M ve stejném odstínu (fotka klame, fakt je odstín stejný), jako jsem měla boty. Svoje nezbytnosti jsem naházela do černé kožené kabelky ze Zary, která má jemné zlaté detaily.



Hezký den M.

10 komentářů:

  1. krásný outfit :) ta kabelka se mi hrozně líbí <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu! Ta kabelka je teď moje oblíbená, protože je to vlastně jediná střední velikosti, kterou mám. Mám totiž samé velké tašky nebo naopak psaníčka a tahle je prostě tak akorát, dám do ní dost věcí, ale není to těžký obr, který se pronese.

      Vymazat
  2. Krásne zladená :) Nohavice majú perfektnú petrolejovú farbu, ktorú mám veľmi rada :) Chválim výber doplnkov a červený lak, ktorý tomu dodal žiarivý akcent. Mimochodom nádherné prostredie za tebou :)) Missy

    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti outfit líbí! Většinou nosím jednoduché oblečení (nejsem fanoušek výrazných vzorů a mimo léto nosím spíš tlumenější barvy), tak doplňuju spíš outfit spíš výraznými doplňky viz. řetěž a červené nehty. Ten červený lak od Gosh musím vřele doporučit, drží na nehtech skvěle a za těch cca 120 Kč, kolik stojí je fakt super. Navíc má dokonalý červený odstín, který musí slušet všem!

      Vymazat
  3. Byla kupovaná v Zaře někdy v prosinci, tak se zkus kouknout, třeba ještě někde ve výprodeji bude.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle se mi opravdu moooc líbí! Ta taška je perfektní! Vážně moc pěkný TLESKÁM! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší, ty petrolejové kalhoty jsou super kousek. BTW: Most, na kterém stojíš nesnáším (vždycky, když po něm přejíždím na kole, mám pocit že se urve :D)

    OdpovědětVymazat