pátek 28. srpna 2015

Love2mix Organic Hydratační tělové suflé Organická fejchoa & lotosové květy

Krásný den holky,

dnes bych vám velice ráda představila pro mě donedávna neznámou přírodní kosmetiku značky Love2Mix Organic. Shodou okolností jsem na ní narazila při své poslední objednávce na hairbeauty.cz a jelikož mě hodně zaujala, tak jsem si na zkoušku jeden produkt vzala. Hned na úvod vám můžu prozradit, že je to fakt skvost. Líbí se mi, že se jedná o přírodní organickou kosmetiku bez obsahu SLS, parabenů, minerálního oleje, ftalátů, glykolu, lanolinu atd. Má krásné balení, nespočet voňavých variací a na to, že se jedná o přírodní organickou kosmetiku tak má fajn ceny kolem 150 Kč.  


Značka se specializuje zejména na tělovou kosmetiku a v sortimentu najdete sprchové gely, peelingy, tělové gely, másla či suflé. Poslední zmíněné jsem se rozhodna probádat já. Jen jsem nevěděla jakou voňavou variantu zvolit, neboť na výběr bylo tolik rozmanitých a nečekaných kombinací. Věřím, že si vybere každý. Nakonec jsem se rozhodla vyzkoušet Hydratační tělové suflé s vůní organická fejchoa & lotosové květy. Opravdu jsem netušila co je to fejchoa a jak zmíněná kombinace může vonět, o to více jsem byla zvědavá. Je super, že vás i kosmetika může naučit něco nového. Já si třeba zjistila, že ona zmíněná fejchoa (ty zelené plody na etiketě) je plod nízkého tropického stromu a chuť dužiny bývá přirovnávám k jahodám nebo ananasu. V kombinaci s lotosovými květy bych vůní popsala jako svěží květinovo-ovocnou, možná s malinko kyselejším koncem. Vůně je hodně přirozená, osvěžující a není přehnaně aromatická. Na kůži se jakoby zjemní a není tak výrazná. Každopádně mi krém hodně voní a na jarní/letní období mi přijde naprosto ideální.


Zastavit se musím také u balení, které mi přijde hodně povedené. Je praktické, bytelné a plně funkční. Navíc je spodní díl průhledný, takže jednak vidíte barvu produktu, která je světle pistáciově zelená a taky kolik vám ještě zbývá. Černý vršek je šroubovací a kombinace černé barvy a barevné etikety se mi moc líbí. Přesuňme se ke konzistenci. Když jsem si vybrala variantu suflé, tak jsem čekala spíše jemnou nadýchanou pěnu, proto jsem po otevření kelímku byla docela zaskočená. Ono je to hodně, ale opravdu extra tuhé tělové máslo. Nic s tak tuhou konzistencí jsem ještě neměla a můžu říct, že tato konzistence má jak svá pozitiva, tak i negativa. 


Pozitivem je jistě fakt, že nehrozí, že by se vám krém vylil či vysypal, protože můžete kelímek obrátit dnem vzhůru a vesele s ním třepat a hmota se ani o kousíček nehne. Negativum je horší nabírání produktu, protože to jde ztěžka. Roztírá se ale moc fajn. Já teda nejdříve „máslo“ rozetřu, promnu v dlaních, tak se konzistence trochu povolí a jde díky tomu roztírat báječně. Navíc díky hutnosti stačí másla fakt trošku. Pokud by jste přes hutnost másla čekaly, že se bude hůře a déle vstřebávat, tak jste na omylu. Máslo je vstřebané během okamžiku. Nezanechává mastný film, nelepí a můžete se hned obléci. Co se týče ostatních účinků, tak ty jsou naprosto luxusní. Nejen že máslo pokožku dokonale vyživí, zjemní ale hydratuje jí po dlouhé hodiny. I po několika hodinách od namazání cítím, že je pokožka skvěle vyživená, pružná a velice příjemná na dotek. Kolikrát jsem si máslo oblíbila jako výživnou péči po opalování. Měla jsem pocit, že sluncem a vodou namáhanou kůží dokáže zklidnit, zregenerovat a vyživit mnohem lépe než k tomu určená po opalovací péče.


Celkové hodnocení – 5/5

Značka: Love2Mix Organic
Objem: 250 ml
Cena: 149 Kč
Dostupnost: hairbeauty.cz

 Takže pokud vás značka či produkt zaujal, tak neváhejte protože je fakt luxusní a stojí za to. Já si ho zamilovala a rozhodně mám v plánu kosmetiku této značky více probádat. Doporučuje Vám jí i můj asistent při focení Denny a ten se v přírodní péči fakt vyzná :) 


Znáte Love2Mix Organic? Zalíbila se Vám ? 

Radu





11 komentářů:

  1. Tak tuhle značku vůbec neznám, ale docela mě zaujala, půjdu ji pořádně omrknout. :-) A Tvůj asistent je moc krásný, taky bych takového brala! Pozdravuj ho ode mě a vyřiď mu jedno pořádné podrbání! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě omrkni. Já už sama zkoumám co dalšího vyzkoušet :) Díky za pochvalu asistenta, rozhodně mu to vyřídím, bude mít určitě radost :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku neznám, ale vypadá to opravdu zajímavě :) Budu to muset proštudovat, zase jste mě navnadily :D :D A krásný pejsek!! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Dennymu pochvalu vyřídím, rád je poslouchá :D Značku určitě omrkni, myslím, že stojí za pozornost a je škoda, že se o ní moc neví.

      Vymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale určitě mně zaujala:-) U suflé bych sice čekala úplně jinou konzistenci, ale i tak mně hodně láká:-) Určitě probádám vůně a třeba si udělám radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala nadýchanou a lehoučkou konzistenci, přesto nemůžu říct, že by mě máslo zklamalo. Je úžasně voňavé a především super výživné. Jen si radost udělej :)

      Vymazat
  4. Tuhle znacku neznam, ale vypada teda hodne dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono celkově mám pocit, že u nás není přírodní a organická kosmetika moc rozšířená do podvědomí lidí, což je škoda. Protože se dají sehnat kvalitní produkty za rozumné ceny a tento krém/suflé je toho důkazem :)

      Vymazat
  5. Vyzerá to veľmi dobre. Veľmi sa mi páči ten nápis LOVE na krabičke a určite sa na ňu pozriem aj ja sama :) Veľmi rada rozmaznávam svoje vlasy.

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápis se mi také líbí, celkově je to balení moc fajn :) Jen podotýkám, že se nejedná o nic na vlasy, ale o hutné tělové máslo. Na vlasy jsem od nich zatím nic neviděla.

      Vymazat
  6. Značku neznám, ale produkt vypadá moc dobře :) Moc se mi líbí jak si článek krásně doplnila fotkou s pejskem :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat