čtvrtek 21. ledna 2016

Barevná tekutá linka? Jedině se značkou Golden Rose

Ahoj holky,

chodíváte rády na plesy? Abych řekla pravdu, tak od svého maturitního plesu jsem nebyla na plese s velkým P, kde se chodí v dlouhých róbách a jedná se o společenskou událost se vším všudy. Ale každý rok s manželem absolvujeme pár vesnických "pleso-zábav", kde se tančí spíš disko než standardní tance. Letos je už sice plesová sezóna v plném proudu, ale i přesto Vám ukážu krásné tekuté linky, které zpestří každé líčení a udělá jej víc slavnostní.


Krásné metalické linky v různých odstínech jsem objevila u polské značky Golden Rose (kterou miluju především pro jejich úžasné laky na nehty). Z velkého množství odstínů, které byly od modré, zelené, fialové až po barvy kovu, jako jsou zlatá a stříbrná, jsem si vybrala pro mne dva nejvyužitelnější odstíny a to stříbrnou 07 a měděno-zlatou 13.

Bohužel hned ze startu recenze budu linky hanit a to především jejich velmi chatrné balení, které se mi po pár použitích rozpadlo. Naštěstí to nemá vliv na funkčnost a jedná se jen o kosmetickou vadu. 



Co myslíte, skončila jsem už se zápory nebo budu i dál kritizovat? Ano, máte pravdu, dál už to bude jen o pozitivech. A i dál budu pokračovat technickými záležitostostmi - tedy konkrétně štětečkem. Ten je příjemně měkký i příjemně ohebný a dobře tvarovaný, aby se s ním dala vykouzlit linka 1-2. Myslím, že s ním zvládnou pěknou linku i začátečníci. Alespoň mi se s ním pracuje vážně dobře. 


Jak vidíte na fotce níže, pigmentace je skvělá a není třeba linky několikrát přetírat. Pro sytost barvy vážně stačí jedno namočení v náplni. Barva se z očí během dne neztrácí, pořád máte linky stejně výrazné jako čerstvě po nalíčení. 


Několikrát jsem si na blogu stěžovala, že mám problém s tekutými linkami, že mi většinou žádné na oku nevydrží (hojně mi slzí oči) a že se obtiskávají apod. Ovšem tady se obtiskávání ani mazání nekoná. Po zaschnutí drží jako přibité. Nejsou sice voděodolné, ale nemažou se snadno a přežijou i vlhkost.

Další velmi podstatné plus u těchto linek najdeme v ceně. Ta je velmi příznivá okolo 130 Kč/6,5 ml. Bohužel, co je horší je dostupnost. Asi jen na eshopech nebo v malých zapadlých drogérkách. Znáte nějaký obchod, kde se dá značka GR koupit? Jestli ano poraďte. Já značku GR nakupuji na eshopu vmd-drogerie.cz, ale tyto báječné linky nemají.

Bohužel nemám fotky měděného odstínu v akci, ale pro zajímavost Vám přiložím stříbrné krásky na očích.

Znáte značku Golden Rose? Zkoušely jste od ní něco?

M.

8 komentářů:

  1. wau, ešte som inú ako čiernu neskúšala, ale vyzeraju super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ples jdu zrovna v sobotu! :D Ke kqždému plesovému líčení doplním i linky :) Ale jen černé,mám jedny od Dermacolu a jsou super :) Ale i tyto vypadají moc hezky,značku Golden Rose nakupuji u nás v tetě,ale u nás je dostupná asi z toho důvodu,že bydlíme blízko hranic s Polskem :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vyzerá fakt perfektne. Tá strieborná je naozaj úžasná. Určite si ju pozriem.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají velice dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Značku neznám, ale linky vypadají dobře, jen škoda toho balení :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Od Golden Rose mám jen pár laků na nehty. Ani jsem nevěděla, že v sortimentu mají i tekuté linky, oba odstíny se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z Golden rose mám spoustu laků a jeden přírodní štětec na pudr.

    OdpovědětVymazat
  8. K tejto značke sa síce neviem dostať, ale mám doma pár trblietavých lakov, ktoré sú síce krásne, ale nenosím ich. Zato metalické linky mám veľmi rada, mám doma aj zlatú (LE Catrice), aj striebornú (dosť starú Miss Sporty) a keď mám chuť, doplním nimi aj bežné denné líčenie :) Sú krásne.

    OdpovědětVymazat