středa 13. ledna 2016

Rozsvitťe zimní dny s matnými rtěnkami Maybelline + vyhlášení GA

Hezké ráno,

už Vás taky nebaví ty pošmourné dny bez sluníčka? Jestli jste na tom podobně jako já a potřebujete si běžný den rozzářit - sáhněte po matných rtěnkách Maybelline, které seženete v hodně veselých, barevných odstínech.


Já jsem testovala dva, už téměř jarní odstíny, a to 940 Rose Rush, což je pastelově studená růžová s fialovým podtónem a 960 Red Sunset, která je neonově červená s nádechem do korálova s růžovým podtónem. Rtěnky Color Sensetional mám ráda a ani tyhle nejsou vyjímkou.


Tyhle rtěnky sice hlásají, že jsou matné, ale jsou spíše saténové. Ten matný efekt není moc výraznný. Musím říct, že mi to ale nevadí, nemám ty "přematnělé" nepřirozené rtěnky ráda. 

Obal je klasika od Maybelline, neurazí a nenadchne, ale nic špatného na obalu neshledávám. Je praktický a bytelný. 


Taky Vám u matných rtěnek vadí, že jsou hodně suché a špatně se nanášejí? Tak tady to opravdu nehrozí. Rtěnky jsou krémové, dobře se nanášejí, krásně jimi vykreslíte kontury rtů a taky barva hezky ke rtům přilne. 


Pigmentace rtěnek je skvělá - té není opravdu co vytknout a na jedno přetření dosáhnete perfektně krycího odstínu.


Další problém matných rtěnek je ten, že hodně vysušují rty a zvýrazňují šupinky, vrásky a nedokonalostí rtů. Rtěnka sice není přímo hydratační, ale ani naopak rty nevysušuje. Rty zahalí barvou a přitom jsou rty hezké. Přiznávám, že na hodně suché a vrásčité rty, určená nebude. Přece jen pro tyhle saténové a matné rtěnky je třeba větší péče, ale zase není třeba něco speciálního. 


A teď Vás jistě bude zajímat výdrž... tak ta není vůbec marná. Rtěnka dá v pohodě celé dopoledne s pitím a nějakou malou svačinkou. Ztrácí se z pusy rovnoměrně, nezanechává škaredé kontury a neflekatí. Odstín 960 se mi zdá kapku krémovější a má trochu menší výdrž, ale není to nic tragického.

Cena rtěnky je bez akce kolem 150 Kč a seženete je ve všech běžných drogériích.

Ještě je třeba se ujmout jedné milé povinnosti a to vyhlášení naší novoroční soutěže. Výherkyní se stává Charmedka. Prosíme, o zaslání adresy ať Tě můžeme obdařit balíčkem :-)


Máte rády matné a saténové rtěnky? Nebo spíš preferujete hydratační a méně pigmentované rtěnky?

M.

10 komentářů:

  1. Ta růžová má krásný odstín! :) Už se chystám se na ně v drogerii podívat jakou dobu, ale vždy, když tam jsem tak zapomenu :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  2. Majú naozaj úžasnú farbum njmä tá červená.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Ta růžová vypadá skvostně, i když ani ta druhá nemá odstín k zahození. Trend matných rtěnek mně zatím míjel, ale tyhle budu muset omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  4. výherkyni gratuluji :) já rtěnky od Maybelline zbožňuji! :) když se mi nechce experimentovat a zkoušet nic nového, sáhnu vždy po nějaké od této značky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji :-) Asi budu za ostudu, ale rtěnky Maybelline jsem nikdy nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji výherci :-) Matnou rtěnku jsem si také pořídila a to v odstínu 975 divine wine, který mimochodem u nás v ČR není, nebo já jsem ho neviděla. Popravdě, nezvolila jsem pro sebe moc dobrý odstín, rtěnka je na mě dost tmavá a já nemám tolik odvahy s ní vyjít. Jinak barva to je krásná vínová až bordo ale k tmavovláskám by se prostě hodil více.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají na rtech moc hezky, mě se matné rty líbí víc než ty lesklé, ale kupodivu mám doma více těch lesklých

    OdpovědětVymazat
  8. Odstiny na rtech vypadaji skvele! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám doma červený odstín a jsem s ním spokojená, asi první rtěnka, která mi na rtech vydrží pár hodin, aniž by se slila do vrásek. Jenom mě mrzí, že u nás jsou jenom 3 odstíny, protože ty další 2 by mi neslušely
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  10. Mňa na nich zaujal najmä obal, farby sa mi zdajú byť už dosť opozerané. Ale to je už len môj problém, máločo na pery ma už dokáže farebne zaujať, pokiaľ to nemá výrazný sivý podtón :D

    OdpovědětVymazat