úterý 31. ledna 2017

Dva přírodní pomocníci v čištění pleti zn. Bione + vyhlášení GA

Ahoj holky,

To, že přírodní českou kosmetiku Bione mám hrozně ráda a nedám na ní dopustit jistě víte. Však vám ji také rády doporučujeme, protože nás vždy potěší, když je produkt kvalitní a přitom levný. Bione má fantastickou vlasovku, ale čím dál více jsem si oblíbila také jejich pleťové produkty. A o dvou takových dnes bude řeč.



Micelární vody jsou populární a oblíbené, proto ani Bione nezahálelo a zařadilo tento multifunkční odličovací produkt do svého sortimentu. Micelárka má klasické plastové balení, které neurazí ani nenadchne. Má plastové odklápěcí zavírání a dávkuje se pomocí menšího otvoru v hrdle. Produkt se dávkuje pohodlně a samy si regulujete kolik si ho nalijete na vatový tampónek. Micelární voda má jemnou a svěží vůni. Není nijak silná ani obtěžující.


Na obličeji je voda příjemná. Skvěle odlíčí veškerý pleťový make-up. Oči odličuje hůře, ale naštěstí mě nijak neštípe ani nepálí. Obličej je po odlíčení micelárkou zbaven všechen nečistot, nelepí ani nepříjemně nepne. Naopak mám pocit, že je vláčný a jemný. Takže určité hydratační a pečující složky se micelárce nedají upřít, což je fantastické na to jak málo tato voda stojí. Rozhodně je znát, že voda dodá něco navíc, než je prosté odlíčení. Za mě je skvělá a stojí za vyzkoušení.





Pokud vás trápí mastnější a problematická pleť, tak je řada Antakne ta pravá pro vás. Já tuto řadu miluji a nedám na ní dopustit. Však jsem vám její produkty už několikrát doporučovala. A tento Salicylový líh byl jeden z posledních produků, který mi chyběl vyzkoušet. A vážní toto je fakt síla. Balení je opět klasické, vyvedené v designu typickém pro Antakne řadu. Lahvička je průhledná, takže vidíte kolik produktu vám ještě zbývá.


Jelikož se jedná o líh, tak musíte počítat s tím, že je dost cítit po obsaženém lihu (alkoholu) a také mentolu. Určitě to není nic na každodenní použití, ale jako prevence či urychlení léčby akné funguje fantasticky. Avšak pokud máte citlivou pokožku tak to nebude nic pro vás. Tento líh je opravdu hodně silný. Já ho používám pouze občas jako doplňkovou péči, když mám zrovna horší pleťové období a chci se co nejrychleji zbavit pupínků. Osobně ho používám na celý obličej, ale tento způsob je fakt pro otrlejší. Když jsem líh zkoušela prvně, tak jsem myslela, že mi snad „sežere“ obličej. Šíleně to štípalo a pálilo a to až tak, že mi to vehnalo slzy do očí. Ale dá se na to zvyknout. Rozhodně je na obličeji cítit.



Líh obličej opravdu důkladně a do hloubky vyčistí, vydezifukuje a osvěží. Přestože by se mohlo zdá, že bude obličej vysušený a stažený, tak tomu tak není. Alespoň u mě ne. Obličej je jemný, hladký a přirozeně vypnutý. Opravdu dokáže během pár dní zamezit „rozkvětu“ nových pupínků, potlačí je a ty již vzniklé likviduje jako čert. Mám pocit, že díky lihu mám čistější póry a ubylo mi černých teček. Myslím, že nějaké to pálení za ten účinek stojí.

Zkoušely jste některý z produktů? Popř. máte chuť je vyzkoušet?

Radu
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A na závěr vyhlášení vítěze naší poslední soutěže o řadu skvělých produktů značky Dermacol.


Vítězem se stává Miska. Gratulujeme!


7 komentářů:

  1. Od Bione jsem nic nezkoušela, nevím proč nějak na to nemám odvahu :D líbí se mi ale micelárka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Od Bione jsem pleťovku zatím nezkoušela , jen tělové mléko a šampon, a byl to takový průměr, micelárku možná zkusím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám od Bione balzam na pery, zatiaľ som nič iné neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám řadu Antakne od Bione moc ráda, ale tento líh jsem nezkoušela, sice jsem o něm přemýšlela, ale bála jsem se, že bude agresivní. Přesto, jak to tak čtu, tak ho asi vyzkouším, občas si se svou pletí nevím rady, tak by mi mohl být k užitku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bione jsem ještě nezkoušela, ale čtu o ní cím dál tím více :)

    Psala jsem ti email zda jsem to teda já.

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. Tú prvú by som vyskúšala, ale tá pre problematickú pleť nič moc. Mne by pleť úplne zožrala.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  7. Od Bione jsem pouzivala konopnou radu. V 15 pro mou plet byla super a hlavne cenove dostupna. ❤❤

    OdpovědětVymazat