čtvrtek 19. ledna 2017

Vše co budete potřebovat k přípravě na ples - soutěž o balíček zn. Dermacol

Hezký čtvrtek holky,

dneska Vám zase přinášíme další soutěž a to balíček plný všeho, co potřebujete před tím než vyrazíte na ples. Najdete v něm nejen dekorativní kosmetiku potřebnou k večernímu líčení, ale také tělové a pleťové přípravky jimiž můžete své tělo hýčkat ještě než na ples vyrazíte. 


A o co můžete soutěžit?

1. V balíčku najdete úžasně voňavý sprchový gel spolu s tělovým mlékem s vůní irské kávy, kterým své tělo můžete rozmazlit než se začnete připravovat na Váš ples.


2. Také tvář nemůžete v přípravách zanedbat. K tomu Vám pošleme dva druhy pleťových masek a to Detoxikační a ochrannou pleťovou masku a také Osvěžující hydratační masku na oči.


3. Perfektní pleť Vám zajistí další pomocníci a to Voděodolný tělový zkrášlující make-up, dva odstíny miniatur oblíbeného make-upu Dermacol Cover v odstínech 215 a 221 a Minerální kompaktní pudr v odstínu 01.


4. K zvýraznění očí Vám poslouží oční stín Bonbon v odstínu 74 a dokonalé rty získáte s konturovací tužkou Longlasting v odstínu 4 spolu s dlouhotrvající tekutou rtěnkou 16h Lip Colour v odstínu 04.


Pokud Vás náš balíček zaujal a chcete se soutěže zúčastnit, musíte splnit tyto podmínky:

1. podmínka: Sledovat náš blog  zde přes GFC a uvést nick/jméno pod kterým nás sledujete.
2. podmínka: Odpovědět na otázku, kolik plesů letos navštívíte.

Soutěž ukončíme ode dneška za 10 dní, tedy 29. 1. 2017.

Přejeme hodně štěstí v soutěži.

M&R


56 komentářů:

  1. Sleduji jako elizabeth greenova nebo elizabeth greenova1 jdu na 1 nebo 2 az dojede pritel tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jdu na 2 asi jako kazdy rok, ale jednou jsem sla na 7.
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Ella Peterson
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Zatím to vypadá na 1 - 2 plesy, ale ještě se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Já letos bohužel na žádný, protože přítele mám v UK. :)

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Kateřina Výmolová
    Doufám, že alespoň 3 :).
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Tereza Blog
    No letos asi žádný, blíží se mi termín porodu, ale jinak navštěvujeme s manželem většinou jen jeden, abych vyvětrala nějaké ty pěkné šatičky :-)
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    První ples mně čeká už za dva týdny a po něm je v plánu ještě jeden, takže na dva.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Jana Nováková. S plesáním to vidím černě, většinou se mi chce tančit v létě a to už dávno není sezóna. Ale líčím se celkem bežně a opravdu se mi líbí miniaturky Cover make-upu.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji jako Andy's diary :) a letos se chystám na letecký ples. :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Mirka Škampová
    No,moc toho nebude, zatím vím jen o jednom, nicméně člověk nikdy neví s čím přátelé přijdou:)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC slovakovairca95
    Jen dva jeden maturitní ples mojí kamarádky a retro ples :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako Charmedka
    Nikdo ode mě žádný ples nemá, takže zřejmě žádný. Na plesy ale nijak nejsem, takže nevadí :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Klaudy's enjoyment
    Síce sa na žiadny ples nechystám, no balíček je plný skvelých produktov, tak by som rada vyskúšala šťastie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ráda se zúčastním :)
    Sleduji jako Michaela Machalíková
    Letos neplánuji žádný.
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj ,
    já asi žádný ,ale stejně to chci vyhrát :D
    sleduji jako radoslava přes gfc

    OdpovědětVymazat
  16. Asi navštívím ples našich maturantů na gymnáziu a také pár hasičských plesů :)
    sleduji jako Aneta Bartošová anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Nikola Slavíková
    Letos jdeme na úplně první takový ten "vážný" ples. Zatím jsem byla jenom na jednom v kulturáku, který byl teda dost nepovedený, takže doufám, že mě tento letos nezklame. Pokud se mi to zalíbí, možná půjdeme na další :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz
    Letos půjdeme asi na sportovní a možná nějaký další, uvidíme, jak se nám bude chtít... to mi připomíná, že musím začít cvičit chůzi v podpadcích :D

    OdpovědětVymazat
  19. gfc roumí blog
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Popravde som ešte nikdy nebola na žiadnom plese ani neviem ako to tam chodí ale rada by som sa niekedy aj ja zúčastnila nejakého:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    to je krásná soutěž:-) Já se letos chystám na dva plesy, resp. jeden mám za sebou a jeden před sebou. Jsem třídní čtvrťáků, takže to bude velká akce i pro mě. Sleduji vás jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji přes GFC jako Anna a letos se chystám na jeden jediný ples, ale snad bude stát za to :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Julie K.
    Já šla na svůj první ples teprve minulý rok a to na školní ples. Nepočítám tedy události spojené s tanečními. A letos opět asi vyrazím na ten školní.

    OdpovědětVymazat
  23. GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Kolik jich navštívím, to je ještě ve hvězdách, my to nemáme úplně jednoduché s hlídáním dětí, ale alespoň jeden to doufám bude :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Erika Uchytilová, sleduji pod svým jménem, eriuchytilova@gmail.com
    No letos asi jen jeden ples, ale loni to bylo lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Vendula Janků
    Letos se chystáme s manželem navštívit tři plesy :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: ZdeňkaM
    Letos žádný. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Michaela Barthová
    Plesy: zdravotnický, kloboukový a gymnaziální :-)
    Barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Malika Nur
    2. Jen jeden
    Ainura@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 0 :D ale ličiť budem asi 10 dievčat na plesy hahaha
    n.princess@azet.sk
    gfc Nikola Benková

    OdpovědětVymazat
  30. Já jdu letos jen na jeden, na další na které jsem chtěla jít jsem bohužel v práci, ale o to víc se vyřádím s líčením a přípravami, když jdu jen na jeden. :)
    GFC: Klára Svojanovská
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Asi tři...momentálně na jednom jsem

    Martina Elegant 40

    OdpovědětVymazat
  32. ahoj :) jeden mám za sebou, na další vyrážím dnes a doufám, že stihnu ještě aspoň dva (sleduji vhodné plesíky v okolí a lákám na ně manžela :) )
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Iba jeden a to študentský našej univerzity :)
    Sledujem cez GFC ako Júlia.

    OdpovědětVymazat
  34. Jeden je zatím jistý, uvidíme jestli nějaký přibyde :-). GFC: Simona Zahrádková. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Letos už mám koupené lístky na bráchův maturitní ples, na který by se mi tato sadička moc hodila, tentokrát volím mimořádně místo šatů elegantní černý overal s krajkou, ze kterého jsem nadšená, k tomu jen jednoduchý šperk, výrazné boty ve zlaté barvě a černozlaté psaníčko. V hlavě už mám takovou představu, že zvolím poměrně jednoduché líčení - oči pouze zvýrazním černou linkou a přidám řasenku a rty a nehty budu ladit do rudé. Myslím si, že to bude sofistikované a přitom lehce sexy. :)
    Nejspíš poté ještě zavítáme s přítelem na hogofogo ples, který každoročně pořádá město, ale to je zatím ve hvězdách. :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: vkrincvajova. Předpokládám účast na jednom plese, možná i na dalším. vkrincvajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Nejspíš půjdu na jeden. Spíše než na plesy se zkrášluji do divadla. Sleduji jako Jana Smutná, email: prastenec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahooj,
    GFC: Karolína Brázdilová a jelikož jsem plesový člověk tak půjdu na 6 plesů od sourozenců a kamarádek. :)
    Email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji jako 76michaela.p@gmail.com. Pro zánět šlach na kotníku nejdu letos na žádný ples. Doufám, že příští rok to bude lepší.76michaela.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Jana Zoulová zoulova.jana@seznam.cz
    20.1. byl první, maturitní a dál je to zatím otevřeno

    OdpovědětVymazat
  42. Asi žádný, ale ráda bych nějaký navštívila (před lety jsem chodila na maturitní, klubové, historické...).
    GFC: Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Letos mě čeká na začátku února jeden plánovaný a uvidíme, jestli se ještě nějaký vyvrbí :)

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Eliška Vrbová
    vrbova.eliska@centrum.cz
    Už jsem navštívila dva plesy a ještě mě jich minimálně pět čeká, letos je to náročná a dlouhá plesová sezóna, protože na hodně plesech hrajeme s kapelou :)

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: M S
    safrova.m@gmail.com
    Přesně ještě nevím, tak tři, ale rozhodně svůj maturitní ples! :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Mám za sebou dva plesy z toho jeden maturiťák moji švagrové a minimálně 4 plesy před sebou, když zdravi dovoli už se těšim =)

    danavykydalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, sleduji jako Zdena Jirásková...tuto sezónu mám v plánu asi 8 plesů. Vždycky jsem plesy milovala a dávám si vždycky pořádnou práci s přípravou a líčením. :-) zdena.jiraskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. GFC Vilma, privam@seznam.cz Letos se chystám na myslivecký ples. Sice to nebyl můj nápad a moc se mi tam nechce, ale třeba v tombole vyhraju zajíce.

    OdpovědětVymazat
  49. Byli jsme nyní na jednom s přítelem a čeká nás ještě jeden a to dospělý maškarní, na který se velmi těšíme :-)
    darinaopletalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Na ples se chystám opět jako obsluha a vůbec mi to nevadí 😊😊😊

    OdpovědětVymazat
  51. sleduji: Camellia M
    ples asi bohužel nenavštívím žádný, nemám partnera a nedaří se mi uhnat žádného kámoše

    OdpovědětVymazat
  52. Super! Ten dermacol musí krásně vonět ♥♥ Já navšívím letos 3, tak už se těším, tento víkend to začíná :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Včelka.Mája
    email: ruzickova.martina.maja@seznam.cz
    Letos jsem již navštívila 2 plesy (z toho jeden byl můj :*) a chystám se ještě na další 3. Takže bych mohla výhru plně využít :)

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduji jako Jana K., balíček mě velmi zaujal jsou v něm samé krásné a užitečné věci :)

    Ples letos bude asi jen cca 1-2, ale jiné roky to bývá tak 2 do měsíce :)

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji jako KačaVal :)
    Už jsem byla na dvou a 2 mě ještě čekají :)
    Giveaway, jako vždy nádherná ! <3 Dermacol značku miluju a navíc vůně kávy ? <3 Masky si na pleť patlám každý víkend, takže to je něco pro mě :D Tělový makeup jsem chtěla dlouho vyzkoušet, makeupy by se mi hodily, tu krycí schopnost mají úžasnou. A pudr, kvůli mé mastné pokožce taky :) Stín má krásný odstín a červené rty miluju <3 :)

    Krásný den,
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat