sobota 20. května 2017

OOTD – Pohodlně na výlet

Ahoj holky,

konečně se nám oteplilo na tolik, že si začínám zase více užívat nejrůznějších výletů do přírody a venkovních aktivit. Ráno však ještě bývá chladno a odpoledne už horko, je proto občas složité vymyslet co na sebe.  Jak jsem to vyřešila při posledním výletě já, se můžete právě mrknout.


Ten jsme podnikly na nedaleký Mlýn vodníka Slámy. Kromě již značně zmodernizovaného mlýnu nás více zaujal venkovní okruh. Tam jsme si prošly minizoo, bylinkovou zahrádkou a také naučnou stezkou.



 Pro tento pohybový venkovní výlet jsem zvolila jednoduché a především pohodlné oblečení. To bylo složeno s mých nejoblíbenějších jegginů z H&M, bílého trika z Lidlu a především rozevlátého trenčkotu Haylis ze Zootu.



 Jelikož nemá kabátek zapínaní, tak se dá považovat i za cardigan. Díky fajn materiálu a prodlouženému střihu v jeho přední části je mým skvělým parťákem od jara do podzimu. Na nohy jsem nazula své modré Conversky, kolem krku ovázala černo-bílý šál z ebay. Jako kabelku jsem zvolila menší černou crossbody Giorgio di Mare.


Líbí se vám můj výletní oufit? Kam podnikáte na podzim výlety vy?

Radu





7 komentářů:

  1. Moc hezký outfit, na conversky já nedám dopustit :) Já miluju výlety do Českého Švýcarska které máme za rohem :)
    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já kouzlo Conversek objevila teprve loni a od té doby na ně nedám dopustit. Toto jaro je tahám pořád :) V Českém Švýcarsku jsem nebyla, ale musí tam být krásně. Závidím, že máte tak super lokalitu hned za rohem.

      Vymazat
  2. Outfit se mi líbí moc, sluší Ti to:-) Mám moc ráda šály, skvěle oživí outfit. A taky se mi líbí lak na nehty, má krásnou barvičku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Vidíš to, já si toho laku ani nevšimla :D A je to přitom můj oblíbený baby blue odstín :)

      Vymazat