úterý 16. května 2017

Jsou slavné korektory od L.A. Girl opravdu tak dobré?

Hezký den Všem,

Dnes budu pokračovat se svými dojmy z levné americké kosmetiky L.A. Girl. Už jsem vám představila skvělou paletku očních stínů (zde) a dnes se podíváme na zoubek jejich slavných korektorů a také fixačního pudru. Oba produkty mám stejně jako paletku z eshopu  absolutecosmetics.eu


Tento tekutý korektor je oblíbený pro své krycí schopnosti a velký výběr barevných variant. Na eshpou můžete vybírat dokonce z 27 odstínů a to od čistě bílé, přes tělové, tmavší hnědé na konturování až po barevné varianty. Například žlutý, zelený či fialový.


Já zvolila právě bílý odstín, který používám na míchání s tmavšími make-upy či korektory. Hezky se k nim přimíchává a výsledný odstín zesvětlí aniž by znehodnotil vlastnosti make-upu. Může za to fajn krémová konzistence. Navíc pigmentace je úžasná.


Druhý odstín co jsem vyzkoušela je Classic Ivory, který je můj vkus dost do růžova ač se to z fotky nezdá. A bohužel celkově mi tento korektor nevyhovuje. Přijde mi, že je pod očima vidět, zalézá do vrásek a také mi žmolkuje. Kryje sice slušně, ale aby vypadal jaktakž přirozeně, tak to dá práci. Nevím no, zkrátka mi nesedl.



Transparentní fixační pudr má hezké a bytelné balení. Jedná se sypký pudr, který má sice bílou barvu, ale ta splyne s pletí, aniž by jakkoli změnil výsledný odstín make-upu. Pudr je hezky jemný a nedělá nános. Na pleti vypadá přirozeně, nezvýrazňuje nedokonalosti ani suchá místa.


Po zapudrování je pleť super matná a jemná. Navíc make-up jakoby uzamkne, na dlouhou dobu zafixuje a tím prodlouží jeho výdrž. Já jsem s ním maximálně spokojená a nemám mu absolutně co vytknout. Dle mého se vyrovná mnohem dražším pudrům. 


Pudr vám rozhodně můžu doporučit. Používám ho ráda a vím, že se na něj můžu spolehnout. U korektorů to mám tak 50:50. Nejsou to vyloženě propadáky, ale že bych si z nich sedla na zadek to ani omylem. Tady se opět ukázalo, že co jednomu můžu vyhovovat jinému nemusí. 

Máte prozkoušenou kosmetiku L.A. Girl? 

Radu

Žádné komentáře:

Okomentovat